به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۳۶۲۶۷۴

مردم به لوازم یدکی استوک روی آورده‌اند

مردم به لوازم یدکی استوک روی آورده‌اند
گروه اقتصادی: رییس اتحادیه لوازم یدکی و نمایندگی‌های مجاز خودرو اهواز گفت: با توجه به تولید قطعات داخلی با کیفیت، قطعات مورد نیاز مردم در دسترس هستند و در حال حاضر لوازم یدکی قاچاق در اهواز ملاحظه نشده است.
به گزارش ایسنا رحمت الله صباغ  با اشاره به وضعیت بازار قطعات یدکی در اهواز اظهار کرد: با توجه به بررسی بازار مصرف قطعات خودرو در اهواز قطعاتی مانند لنت ترمز، شمع موتور، دیسک و صفحه کمک فنر بیشترین مصرف و خرید را در بازار از سوی مردم دارند.

وی بیان کرد: با توجه به تولید قطعات داخلی با کیفیت قطعات مورد نیاز مردم در دسترس هستند و در حال حاضر لوازم یدکی قاچاق در اهواز ملاحظه نشده است. همچنین در این راستا و برای پیشگیری از وجود لوازم قاچاق در بازار، باید ۵۳ قلم از لوازم یدکی و قطعات خودرو دارای شناسه‌ باشند که باتری و صفحه کمک فنر جزو آن‌ها هستند.
صباغ تصریح کرد: به دلیل قیمت مناسب و ضمانت قطعات داخلی، مصرف کننده تمایل بیشتری به استفاده از قطعات داخلی دارند.

وی در خصوص قیمت بالای قطعات نو خودروهای خارجی اظهار کرد: با توجه به وضعیت ارز و نوسانات آن در کشور و قیمت بالای قطعات خودروهای خارجی، مصرف‌کنندگان این خودروها قطعات خود را از طریق منابع و مراکز مجاز تامین می‌کنند.صباغ با اشاره به عدم توانایی اکثر افراد در خرید قطعات نو بیان کرد: اکثر مردم به دلیل عدم توانایی خرید قطعات نو به سمت خرید قطعات استوک یا کارکرده رفته اند که این مساله خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد می‌کند.
برچسب ها: لوازم یدکی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها