به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۳۷۳۹۴۵
هری کین در پست متفاوت:

نقش جدید کاپیتان: آرام کردن ستاره‌های عصبی

نقش جدید کاپیتان: آرام کردن ستاره‌های عصبی
گروه ورزشی: پس از اینکه خانه رحیم استرلینگ توسط گروهی از سارقان مورد سرقت قرار گرفت و ساعت‌ها و جواهرات این بازیکن به ارزش 300 هزار پوند دزدیده شد، از قطر راهی خانه شده و دیدار تیم ملی انگلیس برابر سنگال را از دست داد. البته سه شیرها علیرغم غیبت این ستاره تکنیکی نیز مشکل چندانی برای کسب پیروزی در این دیدار نداشته و با کسب برتری 0-3، موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شدند.

نشریه دیلی در گزارشی مدعی شد کاپیتان 29 ساله تیم ملی انگلیس در روزهای به آرام کردن سایر اعضای تیم که ممکن است نگران حملاتی به خانه و خانواده خود باشند، کمک کرده و هوای بازیکنان به خصوص جوان را داشته است. هری کین به خوبی می‌داند که خانواده بازیکنان واقعا از اتفاقی که افتاده ناراحت و نگران شده‌اند و این اتفاق برای خود بازیکنان حاضر در قطر نیز نگران‌کننده است.
او وظیفه خود به عنوان کاپیتان تیم می داند که روحیه تیم را بالا نگه داشته و از همه ستاره های تیم ملی انگلیس بخواهد تنها روی بازی دشوار شنبه برابر تیم ملی فرانسه فرانسه متمرکز کنند. البته به نظر می رسد پلیس انگلیس نیز در روزهای اخیر تمهیداتی را اندیشیده که امنیت خانواده بازیکنان در این کشور تامین شده و حداقل فعلا دیگر حادثه ای در این رابطه رخ ندهد. عجیب اینجاست رحیم استرلینگ چهارمین بازیکن چلسی در ماه‌های اخیر بوده که اینگونه مورد تهدید و سرقت قرار گرفته است.
برچسب ها: تیم ملی انگلیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها