به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۳۹۴۷۱

سهمیه بنزین ٧٠٠ تومانی پس از اتمام سهمیه 400 تومانی قابل برداشت مي​شود

گروه اقتصادي: سهمیه ٦٠ لیتری بنزین با نرخ ٧٠٠ تومان به کارتهای سوخت واریز و با اتمام سهمیه بنزین ٤٠٠ تومانی قابل برداشت است.
سهمیه بنزین ٧٠٠ تومانی پس از اتمام سهمیه 400 تومانی قابل برداشت مي​شود
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور در گفتگو با سایت اطلاع رسانی وزارت نفت شانا گفت: پس از این که سهمیه ٤٠٠ تومانی کارتها به پایان برسد، به صورت خودکار ٦٠ لیتر سهمیه ٧٠٠ تومانی قابل برداشت خواهد بود. مصطفی کشکولی با بیان این که از ساعت ٢٤ روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ٦٠ لیتر سهمیه بنزین ٧٠٠ تومانی در کارت سوخت همه خودروهای شخصی شارژ شده است، افزود: پس از اتمام دو سهمیه ٤٠٠ و ٧٠٠ تومانی در کارتها مردم می توانند از ٥٠٠ لیتر سهمیه بنزین آزاد ١٠٠٠ تومانی استفاده کنند.

وی در مورد سوختگیری گازوییل و سایر فرآورده ها در جایگاه ها گفت: نحوه سوختگیری در مورد گازوییل و سایر فرآورده ها به شکل سابق است. کشکولی تاکید کرد: میزان تمام سهمیه ها مشخص و همانند گذشته است و در حال حاضر تنها قیمتها تغییر کرده است.

هر کیلوگرم سی ان جی ٦٥٢ تومان
وی بهای هر مترمکعب سی ان جی برای خودروها را ٤٥٠ تومان اعلام کرد و تصریح کرد: این میزان معادل ٦٥٢ تومان در هر کیلوگرم است که با ضریب ٦٩ صدم محاسبه می شود. مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور تصریح کرد: تاکنون هیچ گزارشی از بروز مشکلات فنی در جایگاههای سوخت نداشته ایم و از نظر فنی چندین بار جایگاهها مورد آزمایش قرار گرفته است و از صحت و سلامت کارکرد آنها اطمینان داریم.
مرجع : فارس