به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۹
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۶ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۳۹۵۵۷

واکنش بازیکنان بارسلونا به مرگ تیتو

گروه ورزشي: درگذشت سرمربی سابق بارسلونا احساسات بازیکنان این تیم را برانگیخت.
واکنش بازیکنان بارسلونا به مرگ تیتو
بازیکنان کنونی و پیشین بارسا در پیام‌هایی جداگانه ناراحتی خود را از مرگ نابهنگام تیتو ویلانووا نشان دادند. این بازیکنان پیام‌های خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی همانند فیس‌بوک و توئیتر ارسال کردند.

اریک آبیدال: به خاطر تمام لحظاتی که کنار هم زندگی کردیم، همیشه تو را به یاد دارم، رفیق!

آندونی زوبی‌زارتا: تقابل با سرطان از تیتو نزد ما شخصیت بزرگی ساخت. باید در کنار خانواده تو، مونتس، آدریا و شارلوت باشیم. آنها دوره سختی را می‌گذرانند. ما پدری خوب، همسری عاشق، دوستی خوب و یک بارسلونایی عاشق را از دست دادیم.

ویکتور والدس: تیتو یکی از بهترین مربیانی بود که در دوران بازیگری‌ام داشتم. از تو متشکرم به خاطر این که به ما همه چیز دادی.

کارلس پویول: به خاطر همه مسائل داخل و خارج از زمین از تو سپاسگزاریم. هیچ وقت تو را فراموش نمی‌کنیم.

آندرس اینیستا: واقعا نمی‌توانم چیزی بگویم. افتخار می‌کنم که در بخشی از زندگی با تو بودم. تو هیچ وقت خانواده‌ات را فراموش نکردی.

جرارد پیکه: از تو به خاطر همه چیز تشکر می‌کنم. هر چند که خیلی زود رفتی. همه لحظات بزرگی را که در کنار تو بودم، به خاطر می‌سپارم. تو همیشه با ما می‌مانی.

نیمار: با تمام احترام!

خاویر ماسکرانو: به خاطر همه چیز ممنون. روحت شاد!

مارک بارترا: تلاش کردم که آرزوی دوران کودکی‌ام را تحقق بخشم. تو همیشه در سر و قلبت قدرت زیادی داشتی که به خانواده می‌دادی.

پینتو: وقتی فردی عزیز از تو خداحافظی می‌کند، کلمه‌ای پیدا نمی‌کنی که به او بگویی در درونت چه می‌گذرد. سپاسگزار برای هر چیزی که به ما دادی.

دنی آلوس: خدا صاحب همه چیز است و زمان ورود ما را می‌داند. ما با یکدیگر روی زمین دیدار کردیم و وقتی دیدار کردیم، زمان رفتن رسید. ما هیچ چیز نیستیم. ما یک روح بزرگ و یک شخصیت بی‌نظیر را از دست دادیم. از خدا برای خانواده‌ات خوشحالی و برای خودت آمرزش می‌خواهم.

آیزاک کوئنکا: یک خبر تلخ. زندگی بعضی مواقع خیلی بی‌رحم است. هیچ وقت فراموش نمی‌شوی.

پدرو رودیگس: هیچ وقت تو را فراموش نمی‌کنیم. خوشحالم که بخشی از زندگی من بودی و یک شخص بزرگ.

مارتین مونتویا: سپاسگزاریم از این که همه کار کردی تا از بارسا لذت ببریم و تا آخرین لحظه بجنگیم. روحت شاد.

جاناتان د‌س‌سانتوس: یک درگذشت تلخ. صمیمانه‌ترین تسلیت‌های من به خانواده تیتو. همیشه او را به یاد خواهم داشت.

سسک فابرگاس: تیتو از تو به خاطر هر چیزی که به فوتبال و بارسلونا دادی، تشکر می‌کنم. همه کاتالان‌ها شخصیت بزرگ تو را به یاد خواهند داشت. تو را از 14 سالگی می‌شناختم. سپاسگزارم که همیشه به من اعتماد داشتی. به من کمک کردی پیشرفت کنم و بر موانع حرفه‌ای و شخصی غلبه کنم. روحت شاد.

کریستین تیو: مرگ بر سرطان. تو زندگی یک آدم بزرگ را گرفتی اما تو هیچوقت نمی‌توانی خاطره‌های بزرگی را که از او دارم، از من بگیری.

جرارد دلوفو (بازیکن قرضی در اورتون): تیتو روحت شاد و آرزوی صبر برای خانواده‌ات.

رافائل مارکس: از مرگ تیتو بسیار ناراحت شدم. خاطرات بزرگی از او دارم. تسلیت به تمام اعضای خانواده‌اش.

سرخی روبرتو: از تو به خاطر هر چیزی که به ما یاد دادی و این که نگذاشتی از جنگیدن دست بکشیم، سپاسگزارم. تو همیشه با ما می‌مانی.

مارک مونیه‌سا: تیتوی قوی! ممنون به خاطر تمام چیز‌هایی که به ما آموختی. تسلیت به خانواده‌ات.

مرجع : ايسنا