به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۶ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب : ۳۹۶۴۵
تساوي پيکان و فجرسپاسي در ديداري پربرخورد

پيكان تهران به ايستگاه ليگ برتر نزديك‌تر شد

گروه ورزشي: تيم فوتبال فجرسپاسي در ديدار رفت پلي‌آف ليگ برتر مقابل پيکان متوقف شد تا پيكان تهران به ايستگاه ليگ برتر نزديك‌تر شود.
پيكان تهران به ايستگاه ليگ برتر نزديك‌تر شد
ديدار دو تيم فجرسپاسي و پيکان در مرحله پلي آف ليگ برتر فوتبال از ساعت 17 و 30 دقيقه امروز در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار شد که بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد. بازي دو تيم بسيار پربرخورد بود به طوريکه محمدرضا اکبريان داور مسابقه به عليرضا محمد، امين ترکاشوند، مجيد خدابنده‌لو، محمد صادق باراني و سعيد حلافي از پيکان و سعيد قزل، رامتين سليمان نژاد، محمد نزهتي، محمد حيدري و عليرضا جليلي از فجر کارت زرد نشان داد.

پس از پايان بازي در نيمه اول بين سعيد حلافي و جليلي درگيري پيش آمد. در نيمه دوم نيز بازيکنان به داور اعتراض‌هاي زيادي داشتند. در دقيقه 60 پيکان روي يک ضربه کاشته به گل رسيد که کمک داور آن را آفسايد اعلام کرد. برنده اين دو بازي در مجموع دو ديدار رفت و برگشت در ليگ برتر حضور خواهد داشت. پيکان فصل گذشته در ليگ دسته اول بازي کرد از سد تيم سياه‌جامگان مشهد عبور کرد و به اين مرحله رسيد و فجرسپاسي در رده چهاردهم جدول ليگ برتر قرار داشت.

با اين تساوي شانس پيکان براي حضور در ليگ برتر بيشتر شد زيرا آنها 11 ارديبهشت در خانه خودشان بايد به مصاف فجر بروند و مساوي بدون گل در خانه حريف نتيجه خوبي براي اين تيم محسوب مي‌شود.

یاوری: تیم پیکان با اعصاب بازیکنان فجر بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: بازیکنان تیم پیکان با اعصاب بازیکنان ما بازی کردند. محمود یاوری در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و پیکان تهران افزود: پیش بینی بازی پیچیده را داشتم اما نه تا این حد که با اعصاب بازیکنان ما بازی کنند.

وی تصریح کرد: تاکتیک تیم پیکان بر هم ریختن اعصاب بازیکنان ما بود و متاسفانه من با اینگونه رفتارها عادت ندارم. سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه این بازی به حالگیری شباهت داشت یادآور شد: نوع چینش بازیکنان تیم پیکان به گونه ای بود که از قبل برای کسب نتیجه مساوی وارد میدان شدند اما اینکه بخواهند بی اخلاقی کنند را پیش بینی نکردم.

یاوری تصریح کرد: از طرفی دیگر برای نهمین بازی است که تیم فجر با مشکل داوری مواجه می شود زیرا در این بازی از همان دقایقی اول داور با تم فجر من تو من بازی کرد. با اینکه داور این بازی سابقه خوب و درخشانی داشت اما نتوانست این بازی را مدیریت کند و تا توانست به بازیکنان فجر کارت نشان داد. سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه هر موقع صاحب موقعیت شدیم یکی از بازیکنان پیکان به زمین خورد، گفت: دلم نمی خواهد اسم این بازی را بازی کثیف بدانم اما متاسفانه نوع بازی این بازیکنان چنین بود.

یاوری در خصوص زمین بازی برگشت این دو تیم، گفت: زمانی که قرعه این مسابقات انجام شد زمین بازی هم مشخص گردید حال اگر مسئولان می خواهند امضا خود را از بین ببرند حرف جداگانه ای است. وی افزود: البته سئوال من زمان بازی است که به چه دلیل روز پنجشنبه اعلام شد.