به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۰۲۷۵۲

مارادونا جام اسکودتو را به ناپل فرستاد

مارادونا جام اسکودتو را به ناپل فرستاد
گروه ورزشی: ناپولی به انتظار 33 ساله هواداران خود پایان داده و قهرمان سری آ شد. این تیم بعد از تساوی هفته گذشته مقابل اودینزه قهرمانی خود را قطعی کرد تا برای اولین بار بعد از فصل 99-1989 که با مارادونا قهرمان شده بود فاتح اسکودتو شود.
شهر ناپل بلافاصله بعد از قطعی شدن قهرمانی شاگردان لوچانو اسپالتی غرق در شادی شد و ده‌ها نفر از سراسر ایتالیا و اروپا همراه با مردم ناپل این اتفاق تاریخی را جشن گرفتند؛ جشنی که همچنان ادامه دارد و اینک هواداران منتظر لحظه بالا رفتن جام هستند.
باشگاه ناپولی به مناسبت این اتفاق مهم یک انیمیشن جالب منتشر کرد که خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و مورد استقبال هواداران قرار گرفت. در این ویدیو دیگو مارادونا با پیراهن شمار 10 ناپولی از آسمان در حال تماشای شهر ناپل است.

1873049
در ادامه این انیمیشن، مارادونا در حالی که مردم ناپل در خیابان‌های شهر او را تماشا می‌کنند آخرین جام قهرمانی ناپولی در سال 1990 را رها کرده و آن را به سمت ورزشگاه دیگو مارادونا، جایی که بازیکنان تیم فعلی روی سکوی قهرمانی انتظار جام را می‌کشند می‌فرستد.
شرح این ویدیو مختصر و تاثیرگذار است: "ناپل، جایی که رویاها می‌توانند به واقعیت تبدیل شوند." ناپولی پرهوادارترین تیم جنوب و چهارمین تیم پرهوادار کل ایتالیا محسوب می‌شود. دیگو مارادونا، ستاره فقید فوتبال آرژانتین، در دوران حضور خود در ناپولی به این تیم کمک کرد تا دو بار قهرمان سری آ شود. قهرمانی فعلی اولین قهرمانی ناپولی بدون مارادونا به حساب می‌آید که بعد از 33 سال به دست آمد.
برچسب ها: دیگو مارادونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها