به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۱۲۴۳۶

خطر بزرگ در کمین جوان‌ترین تیم لیگ برتر

خطر بزرگ در کمین جوان‌ترین تیم لیگ برتر
گروه ورزشی:بزرگ‌ترین چالش رسول خطیبی در شروع کار با پیکان حفظ نفرات اصلی جوان‌ترین تیم لیگ برتر بیست و سوم است.به گزارش "ورزش سه"، پیکان طی دو فصل گذشته با جمعی از بازیکنان کم نام و نشان در لیگ برتر شروع کرد و پایین ترین میانگین سنی را در بین همه تیم‌ها داشت. این تیم اما حالا با شرایط ویژه‌ای روبه‌رو شده که ممکن است مشکلاتی را برای آنها ایجاد کند.

خودروسازان که روز گذشته به عنوان آخرین تیم لیگ برتر سرمربی خود را مشخص کردند و رسول خطیبی مربی باتجربه را پشت فرمان پیکان نشاندند، حالا با چالش جدایی احتمالی تعداد زیادی از بازیکنان خود مواجه هستند.
تا اینجای نقل و انتقالات تابستانی از ترکیب پیکان در فصل گذشته جدایی رشید مظاهری، شرزود تمیروف و تیتو اوکلو قطعی شده و تعدادی از نفرات نیز مثل ابراهیم صالحی، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، مجتبی حقدوست، امیرحسین غلامی، محمد ناصری و... قراردادشان به پایان رسیده و بازیکن آزاد به حساب می‌آیند.

با وجود اینکه اکثر بازیکنان پیکان همچنان با این باشگاه قرارداد دارند اما موضوعی که ممکن است برای رسول خطیبی در شروع کار دردسرساز شود،‌ بند فسخ‌های موجود در قرارداد تعدادی از بازیکنان است.تمرینات پیکان با حضور کمتر از 10 بازیکن طی دو سه روز گذشته برگزار شده و از همین جمع نیز به نظر می‌رسد یک یا دو بازیکن خودروسازان را ترک کنند.

از جمع بازیکنان فصل گذشته پیکان در قرارداد نفراتی نظیر غلامرضا ثابت‌ایمانی، امیر شبانی، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی، محمد بلبلی، محمد علی کاظمی و یکی دو نفر دیگر بندهایی وجود دارد که با پرداخت مبلغی به باشگاه می‌توانند آزاد شوند و به راحتی به تیم‌های دیگر بپیوندند.

در کنار این مسائل باید به سامان فلاح هم اشاره کرد؛ مدافع ملی‌پوش خودروسازان که دو سال از قراردادش با پیکان باقی مانده اما مدیران باشگاه با توجه به پیشنهادهایی که از تیم‌های دیگر به دست شان رسیده، ‌بدشان نمی‌آید رضایتنامه فلاح را در ازای دریافت مبلغی مناسب صادر کنند و او را بفروشند.

با همه این مسائل به نظر می‌رسد شاکله اصلی پیکان نسبت به فصل گذشته دستخوش تغییرات زیادی شود. بی‌شک رسول خطیبی هم با اضافه کردن نفرات جدید پیکان را با ایده‌های خودش خواهد بست اما حفظ نفراتی که با پیراهن پیکان به فوتبال معرفی شدند و در لیگ بیست و سوم می‌توانند بیشتر به این تیم کمک کنند، کاری به مراتب دشوار برای تیم تهرانی است.
برچسب ها: پیکان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها