به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : ۴۱۲۵۳۶

نسل دوم اپل واچ اولترا امسال رونمایی می‌شود

نسل دوم اپل واچ اولترا امسال رونمایی می‌شود
گروه فناوری:اپل واچ اولترا گران‌ترین نسخه ساعت هوشمند اپل، امسال همراه با سایر محصولات معرفی می‌شود.خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده است که نسل دوم Apple Watch Urtla امسال به موازات سایر محصولات شرکت اپل مانند سری آیفون ۱۵ و نسل نهم از نسخه استاندارد سری ۹ اپل واچ عرضه خواهد شد. 
بلومبرگ در این گزارش به مشخصات دقیق نسل دوم اپل واچ اولترا اشاره نکرده است، اما انتظار می‌رود که این ساعت همان طراحی نسخه اول را بدون تفاوت‌های عمده و البته همراه با بهبود‌هایی در مشخصات داخلی داشته باشد. 
 
اپل واچ اولترا گران‌ترین نسخه ساعت هوشمند اپل است که قیمت آن از ۸۰۰ دلار شروع می‌شود. این ساعت برای اولین بار در پایان سال گذشته عرضه شد. اپل طبق برنامه همه ساله خود که به طور دوره‌ای برگزار می‌کند، قرار است در سپتامبر آینده کنفرانسی را برای رونمایی از محصولات جدید خود برگزار کند. 

بلومبرگ نوشت که اپل امسال سری کامپیوتر‌های مک را به روز نمی‌کند و این یعنی آنکه این شرکت دستگاه‌های مک بوک ایر و مک بوک پرو را با پردازنده M۳ تا سال آینده عرضه نخواهد کرد. در این گزارش آمده است که اپل در حال توسعه iMac با صفحه نمایش ۲۴ اینچی و نسخه دیگری با صفحه نمایش بیش از ۳۰ اینچ است، اما اشاره‌ای به مشخصات خاصی نشده است. 

گزارش بلومبرگ برنامه‌های اپل را برای سایر دستگاه‌ها فاش و اعلام کرد که این شرکت آمریکایی همچنین در حال کار بر روی نسخه‌های جدید iPad Pro با صفحه نمایش OLED و iPad Air است و اپل قصد دارد این دستگاه‌ها را در سال ۲۰۲۴ آینده عرضه کند. بر اساس این گزارش، دستگاه‌های دیگری مانند نسل سوم هدفون‌های بی سیم AirPods Pro و نسخه آینده اپل تی وی هنوز در مراحل اولیه توسعه هستند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: اپل واچ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها