به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۰۸ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۱۸۹۴۲

پنالتی‌زن‌های رئال مشخص شدند: این سه ستاره!

پنالتی‌زن‌های رئال مشخص شدند: این سه ستاره!
گروه ورزشی: رئال مادرید شب گذشته در بازی برابر بارسلونا اولین پنالتی فصل جدید را در آستانه شروع رقابت‌های لالیگا از دست داد. 

وینیسیوس جونیور در حالی که تیمش با یک گل از حریف عقب بود پشت این ضربه پنالتی ایستاد اما نتوانست از آن به خوبی استفاده کند و توپش به تیرک دروازه برخورد کرد. 

پیش از این کریم بنزما پنالتی‌زن اول رئال مادرید در طول چند فصل اخیر بود اما این بازیکن فرانسوی تصمیم گرفت در پایان فصل گذشته قراردادش را با این تیم تمدید نکند و راهی باشگاه الاتحاد عربستان شود. 

کارلو آنچلوتی پس از پایان بازی شب گذشته اعلام کرد که تکلیف سه بازیکنی که قرار است در فصل آینده به عنوان سه پنالتی‌زن اول رئال مادرید پشت ضربات احتمالی بایستند را مشخص کرده است. 

به گفته این مربی ایتالیایی، وینیسیوس جونیور، مودریچ و رودریگو سه بازیکنی هستند که در فصل آینده وظیفه زدن ضربات پنالتی رئال را برعهده خواهند داشت. 

حضور وینیسیوس و مودریچ در این ترکیب قابل پیش‌بینی بود اما شاید تعداد کمتری انتظار دیدن نام رودریگو را در این فهرست داشتند. هرچند، آنچلوتی بر اساس شرایط و توانایی‌هایی که این ستاره برزیلی در تمرینات از خود نشان داده چنین تصمیمی گرفته است.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها