به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۴۱۹۵۰۰

انتقاد بنا از حضور کیومرث هاشمی در وزارت ورزش

انتقاد بنا از حضور کیومرث هاشمی در وزارت ورزش
گروه ورزشی: پس از پذیرش استعفای حمید سجادی از وزازت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب شد.
محمد بنا سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به این انتخاب واکنش نشان داد و نوشت: «آقای رییسی خداقوت؛ بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده ی ورزش این مملکت از شما استدعا دارم در انتخاب وزیر ورزش دقت و وسواس بیشتری به خرج بدین. کما اینکه رفتار دولت در این سال‌ها نشون داده که ورزش‌ (صدالبته منهای فوتبال و فوتبالیست‌ها!!!) به خصوص رشته‌های انفرادی؛ جایی در دغدغه‌های مسئولین نداره. رفتارهای تبعیض آمیز، وعده های پوچ، بی‌توجهی به ورزشکاران و ... گواه ادعای بنده‌س.
آقای کیومرث هاشمی بسیار قابل احترام؛ اما ایشون در سیستم ورزشی ما امتحان‌پس‌داده هستن و کارنامه‌شون هم گویای عملکردشونه!
ورزش ما در این برهه به افراد خنثی هیچ احتیاجی نداره! ما نیازمند افراد عمل‌گرا هستیم _ولو اینکه گرایش سیاسی داشته باشن_. کسانی که واقعا پایِ کار هستن، دنبال بزرگ کردن ورزش و ورزشکار هستن نه چکش‌زنی واسه خودشون!!! جامعه ی ورزشی امیدواره هر چه سریع‌تر وزریر ورزش انتخاب و معرفی بشه و به آقای هاشمی صرفا به عنوان سرپرست موقت بسنده بشه و کسی بر مسند وزیر ورزش بنشینه که توان، انگیزه، انرژی، جسارت و جرات لازم برای قبول این سمت رو داشته باشه»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها