به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۲۰۵۵۱

کینه مورینیو از باشگاه سابقش ادامه دارد

کینه مورینیو از باشگاه سابقش ادامه دارد
گروه ورزشی:ژوزه مورینیو می‌گوید بر خلاف هواداران رم که با آنها رابطه‌ای فوق‌العاده برقرار کرده هرگز نتوانسته بود با هواداران تاتنهام ارتباط بگیرد.به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو به اظهارنظرهای جنجالی معروف است. آقای خاص در صحبتهای اخیرش حرفهایی درباره دوران حضورش در تاتنهام و هواداران این تیم زده که به احتمال زیاد آنها را خشمگین خواهد کرد.

ژوزه مورینیو زمانی که هدایت تاتنهام را بر عهده داشت تنها دو روز پیش از آنکه با این تیم در فینال جام اتحادیه به مصاف منچسترسیتی برود اخراج شد و به نظر می‌رسد او همچنان از این باشگاه انگلیسی خشمگین است. جالب اینکه مورینیو تصمیم گرفت عصبانیت خود را سر هواداران تاتنهام خالی کند و نه مدیران.

آقای خاص که با روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت صحبت می‌کرد ابتدا به ستایش از هواداران رم پرداخت و گفت از اولین روزهایی که وارد این تیم شده رابطه خاصی با هواداران جالوروسی برقرار کرده است. مورینیو گفت: "هواداران رم واقعا بی‌نظیر هستند. از همان روزی که به رم آمدم متوجه شدم که خیلی خوب می‌توانم با این هوادارها کار کنم".

مورینیو در ادامه به دوران حضورش در تاتنهام اشاره کرد و گفت:" به جز هواداران رم بقیه تیمهایی که در آنها کار کردم هم هوادارانی بودند که من را درک می‌کردند. تنها جایی که احساس می‌کردم کسی من را نمی‌فهمد تاتنهام بود. آنها انگار اصلا احساس همدلی ندارند. ولی این را هم درک می‌کنم که من در دوران کرونا در تاتنهام بودم و اینکه استادیومها خالی بود هم شاید تاثیرگذار بود. ولی هر چه سعی کردم نتوانستم با تاتنهامی‌ها ارتباط بگیرم".
مورینیو در ادامه به شرایط پائولو دیبالا و ماندگار شدن او در رم اشاره کرد و گفت:" بند فسخ قرارداد پائولو دیبالا روز 1 آگوست زمانش به پایان رسید و من بالاخره توانستم با خیال راحت بخوابم".

سرمربی رم در ادامه درباره پیشنهادهایی که از باشگاه‌های عربستانی داشته گفت:" از عربستان دو پیشنهاد داشتم و الهلال و الاهلی من را می‌خواستند. ولی تصمیم گرفتم هر دو پیشنهاد را رد کنم چرا که می‌‌خواهم در رم بمانم". 
برچسب ها: مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها