به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۴۲۱۶۰۷

فعالان سیاسی ثبت‌نام خود را تکذیب کردند

گروه سیاسی: تعدادی از فعالان سیاسی از جمله الیاس حضرتی، حسین مرعشی، محمود واعظی،سهیلا جلودارزاده، آذری جهرمی، علی ربیعی، محسن هاشمی و طیبه سیاوشی خبر خبرگزاری فارس درمورد ثبت نام شان در انتخابات را تکذیب کردند.
فعالان سیاسی ثبت‌نام خود را تکذیب کردند
امروز خبرگزاری فارس از قول پیر موذن، نماینده اسبق مجلس ادعا کرد: آقایان پزشکیان، مطهری، کواکبیان، حسین مرعشی، محسن هاشمی، مجید انصاری، طیب‌نیا، محجوب، پروانه مافی، زهرا ساعی، محمدعلی وکیلی، طیبه سیاوشی، الیاس حضرتی، سهیلا جلودار زاده و ... تاکنون در پیش ثبت نام شرکت کرده و برای انتخابات ثبت نام کرده اند. این رسانه همچنین مدعی شد: از طیف اعتدالی‌ها و نمایندگان ادوار نیز طبق صحبتی که با آقای واعظی مسئول دفتر آقای روحانی داشتم، ایشان از برنامه داشتن و دغدغه داشتن برای انتخابات سخن به میان آورد. از جمع نزدیکان آقای روحانی نیز آقایان ربیعی، واعظی، نوبخت، آذری جهرمی، شریعتمداری و ... ثبت نام کرده‌اند.
این درحالیست که آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرام خود خبر خبرگزاری فارس در مورد ثبت نام در انتخابات مجلس را تکذیب کرد. او به کنایه نوشت که شور انتخاباتی با عملیات روانی ایجاد نمی‌شود! مجید انصاری، مصطفی کواکبیان، سهیلا جلودارزاده، علی ربیعی، حسین مرعشی، محسن هاشمی، محمود واعظی، محمدعلی وکیلی و ... نیز اعلام کردند که ثبت‌نامی انجام نداده‌اند. الیاس حضرتی نیز در مصاحبه با اعتماد حضور خود در انتخابات را تکذیب کرده است. نزدیکان محمدرضا عارف و پروانه مافی نیز ادعای مطرح شده در این خبرگزاری اصولگرا را تکذیب کرده‌اند. طیبه سیاوشی، هم گفت: بنده نه پیش ثبت‌نام کرده‌ام و نه خواهم کرد. برنامه‌ای هم برای هرگونه فعالیت سیاسی پیرامون انتخابات نداشته و نخواهم داشت. ‏کاش اخلاق، بر دیده‌شدن به هر قیمتی ارجح بود!
برچسب ها: فعالان سیاسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها