به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۲۳۷۱۸
درخشان:

پرسپولیس نباید ذوب را دست کم بگیرد

پرسپولیس نباید ذوب را دست کم بگیرد
گروه ورزشی:پیشکسوت سرخ‌ها با تمجید از عملکرد تیم طی دو هفته ابتدایی، مدعی است آنها در آزادی کار سختی مقابل ذوب آهن خواهند داشت.به گزارش ورزش سه، حمید درخشان با اشاره به پیروزی طی دو بازی ابتدایی فصل گفت: پرسپولیس توانست شش امتیاز این دو بازی را بگیرد که به نظرم خیلی مهم بود. همیشه به خاطر شرایط خاص اول فصل ممکن است امتیازاتی برای تیم‌های مدعی از دست برود که در ادامه باعث ایجاد مشکل شود ولی سوای بحث فنی بازی جمع کردن امتیاز در این هفته‌ها که هنوز تیم به انسجام تاکتیکی و بدنی لازم نرسیده موضوع مهمی است که پرسپولیس در آن خوب بود و رفته رفته این بردها هم روی روحیه برتری طلبی تیم اثر مثبت دارد و هم تیم به مرور به سطح کیفی لازم می‌رسد و روی نوار پیروزی حرکتش را ادامه می‌دهد.
 
وی درباره شرایط تیم گفت: فراموش نکنید پرسپولیس دو بازی سخت را هم پشت سر گذاشته است. آلومینیوم حریف سرسختی است و می‌تواند جلوی تیم‌های مدعی ایستادگی کند و تراکتور هم تیم بزرگ و پرمهره‌ای است که شکست دادنش در تبریز کار دشواری است و نباید ارزش کار پرسپولیس در این دو پیروزی را نادیده بگیریم و زیر سوال ببریم. عملکرد پرسپولیس در مجموع خوب بوده است.

وی در مورد جدایی عبدی از تیم و رفتنش به تراکتور هم گفت: من قبلاً هم گفته بودم بهتر است عبدی به تیمی برود که بتواند در آن بازی کند. او ظاهراً به نیمکت نشینی در پرسپولیس راضی بود ولی اگر در تراکتور به او بازی برسد می‌تواند رشد کند و خوب است که با قرارداد قرضی به این تیم رفت و بعداً می‌تواند با تجربه بیشتر برگردد و به پرسپولیس کمک کند. این انتقال هم برای خودش خوب بود و هم برای پرسپولیس.

سرمربی سابق پرسپولیس همچنین ضمن تعریف و تمجید از وحید امیری، به این شکل از کاپیتان سرخ‌ها تمجید کرد: وحید امیری یکی از بازیکنان زحمتکش، بی ادعا، تکنیکی و چند پُسته است که بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بسته است. بازیکنان تکنیکی معمولا کمی‌خودخواه هستند اما وحید یک فوتبالیست کاملا در خدمت تیم است. او در پرسپولیس در خط دفاع به عنوان مدافع چپ، خط میانی و حالا خط حمله بازی کرده می‌کند. چنین بازیکنانی کمیاب و نادر هستند و امیدوارم او که زندگی سالم و بی حاشیه ای هم دارد بتواند چند سال دیگر با این توان برای پرسپولیس بازی کند و خوش بدرخشد.

حمید درخشان در پایان در مورد بازی با ذوب آهن اصفهان نیز گفت: بازی با ذوب آهن هم بازی سختی است که به نظر من غیبت تماشاگران هم مزید برعلت شده است. بازی در ورزشگاه آزادی زمانی جذاب است که سکوهایش پُر و مملو از تماشاگر باشد اما به هر حال یحیی و شاگردانش بدون توجه به این مسائل و برای شاد کردن دل هواداران باید برای پیروزی و ۳ امتیاز به میدان بروند.
برچسب ها: حمید درخشان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها