به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۰ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۴۲۵۳۸۱

ویدئویی از اعتراضات به گرانی که طی ساعات اخیر پربازدید شد

ویدئویی از اعتراضات به گرانی که طی ساعات اخیر پربازدید شد
گروه فیلم: رویداد ۲۴، با انتشار تصاویری از شعار نمازگزاران تهرانی علیه دولت روحانی در روز ۲۳ آذر ۱۳۹۸ در اعتراض به گرانی و مشکلات اقتصادی به سکوت عجیب این افراد در مواجهه با تورم بی‌سابقه و وضعیت سخت معیشتی مردم در دولت رئیسی کنایه زد.بازنشر این ویدئو در فضای مجازی فراگیر شده است.در ویدئوی منتشر شده نمازگزاران تهرانی شعار می‌دادند: تورم گرانی جواب بده روحانی!
....

۱۴۰۲/۰۶/۱۰ ۰۹:۳۴
همین ها در دولت رییسی شدند مسئول، گوشت شده کیلیویی 500، مرغ کیلویی 100، ماکارانی شده 30، و داروها کمیاب و بسیار گران و ... الان خفه خون گرفتند. (436999)
۱۴۰۲/۰۶/۱۰ ۱۲:۲۶
الان گل بلبل شده وهمه چیز ارزان و مردم اعتراض ندارن زیرا ضد انقلاب میشن ولی آنزمان این جماعت آزاد و بی‌دغدغه امنیتی و سیاسی شعار میدن الان کجایند کفن پوشان یا گرانی وفقر ندارن (437007)
۱۴۰۲/۰۶/۱۰ ۱۳:۲۶
نماز جمعه به جای وحدت آفرینی، تریبون لجن پراکنی است، از پایتخت گرفته تا کوچکترین شهر، هر دولتی که با تفکرات حزبی شان همسو نباشد را به باد فحش و ناسزا می گیرند. لعنت بر دروغ و ظلم (437013)
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ۰۲:۰۱
بله دیگه، اون موقع شرایط کشور خیلی بهتر از الان بود و تورم و گرانی خیلی کمتر، اما این جماعت دستور داشتند که شعار بدهند. اما الان دولت مورد تایید خودشون روی کار اومده و درسته وضع فاجعه بار هم شده و غیر قابل تحمل. ولی خب دیگه اینها چون دولت خودشونه انصاف رو پایمال می‌کنند و حرفی نمی‌زنند. (437054)
۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ۰۲:۰۳
وضعیت تورم و گرانی کشور فلج کننده هست.

توی یک ماه اخیر با خبر شدم که دو تا از بستگانمون بخاطر افزایش شدید اجاره منازل، نتوانسته اند حتی در محله های پایین شهر هم جایی را بگیرند و به اجبار به منزل پدر و مادر کوچ کرده تا در کنار آنها زندگی کنند. و چیزیه هست این مورد در یکی دو سال اخیر به شدت در کشور مشاهده شده متاسفانه و حالا بیشتر و بدتر هم خواهد شد.

تورم ، گرانی ، جواب بده رئیسی (437055)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها