به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۴۳۰۰۴۵

یک توصیه کاربردی به آقای مورینیو

یک توصیه کاربردی به آقای مورینیو
گروه ورزشی:  ستاره ایرانی رم فرصت بازی مقابل تورینو به دست نیاورد تا تیمش در کسب پیروزی ناکام بماند.به گزارش ورزش سه،در ادامه بازی‌های هفته پنجم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال آ. اس. رم که برای دومین مسابقه پیاپی سردار آزمون را در فهرست و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۲:۱۵ یکشنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه المپیکو تورین مقابل تیم رده نُهمی تورینو قرار گرفت.
 
نیمه اول این مسابقه در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که تورینو نمایش هجومی بهتری داشت و در سمت مقابل شاگردان ژوزه مورینیو در ایجاد موقعیت ناموفق بودند و حتی یک شوت در چارچوب نزدند ولی با این وجود سردار آزمون در ادامه بازی وارد زمین نشد.
 
آ. اس. رم که در نیمه دوم بهتر کار کرده و در کنار مالکیت توپ، ایجاد موقعیت هم داشت و خطرناک‌تر ظاهر شده بود، در دقیقه ۶۸ روی یک پرتاب اوت از سمت راست زمین و پاس‌های پیاپی به محوطه جریمه تورینو رسید و در نهایت با پاس راسموس کریستنسن و چرخش و شوت زمینی روملو لوکاکو به گل اول دست پیدا کرد.

تورینو که در چهار هفته گذشته فقط یک باخت مقابل میلان داشت و در سه دیدار دیگر یک تساوی و دو پیروزی پیاپی به دست آورده بود، نمی‌خواست در بازی خانگی برابر شاگردان ژوزه مورینیو بازنده باشد و پس از حملات پیاپی توانست در دقیقه 85 روی ارسال ایوان ایلیچ از جناح چپ و ضربه سر تماشایی دووان زاپاتا به گل تساوی دست پیدا کند.

سردار آزمون که در هفته گذشته سری آ ایتالیا برای نخستین بار در فهرست آ. اس. رم قرار گرفته و حضور تعویضی و کوتاه مدت در جریان پیروزی تیمش مقابل امپولی داشت، در دیدار برابر تورینو شانس بازی به دست نیاورد.تنها پیروزی این فصل آ. اس. رم در هفته گذشته سری آ با حضور تعویضی آزمون رقم خورده بود که در دیدار برابر تورینو فرصت بازی از سوی مورینیو به سردار داده نشد تا بازهم این تیم در کسب برد ناکام بماند.
برچسب ها: مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها