به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۴۳۱۸۱۷

روایت آنجلینا جولی از دوران سخت طلاق

روایت آنجلینا جولی از دوران سخت طلاق
گروه فرهنگی: آنجلینا جولی می‌گوید این فرزندانش بودند که باعث شدند بعد از طلاقش از برد پیت، به «جاهای تاریک‌تری» نرسد. او که مادر ۶ فرزند است در اقدامی نادر در یک گفتگوی جدید با نشریه ی ووگ به صحبت درباره‌ی زندگی شخصی اش پرداخته است.
 
فرزندانش همه ی زندگی او هستند
آنجلینا جولی و برد پیت که در سال ۲۰۱۶ بعد از ۱۲ سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی گرفتند، ۶ فرزند دارند که ۳ تای آن ها فرزندان بیولوژیک شان هستند و ۳ تای دیگر فرزندخوانده شان: مدکس ۲۲ ساله، پکس ۱۹ ساله، زهارای ۱۸ ساله، شایلو ۱۷ ساله و ویوین و ناکس ۱۵ ساله که دوقلو هستند.

جولی در مصاحبه ی جدید خود در اینباره صحبت کرد که چطور مراقبت از فرزندانش طی دوران طلاق دشوارش از برد پیت به او کمک کرد تا در تمام این سال ها قوی بماند.او در اینباره گفت: «اولین باری که مادر شدم ۲۶ سالم بود. تمام زندگی ام تغییر کرد. بچه داشتن نجاتم داد و به من یادم داد که در این دنیا حضور متفاوتی داشته باشم. اگر نمی خواستم به خاطر آن ها زندگی کنم، به جاهای بسیار تاریک تری می رسیدم. آن ها بهتر از من هستند چون این خودتان هستند که می خواهید بچه هایتان بهتر از شما باشند.»

روزهای سختی را پشت سر گذاشته اند
جولی همچنین در این مصاحبه گفت که اخیراً کمی غمگین است. او در توضیح آن گفت: «هنوز کاملاً درک نکرده ام که ۴۸ سالم شده. فکر می کنم در مرحله ی گذار باشم. احساس نمی کنم که یک دهه ی گذشته را توانسته باشم خودم باشم به آن شکلی که نمی خواهم وارد بحثش شوم.»جولی همچنین بدون پرداختن به جزئیات به این موضوع اشاره کرد که چند سال اخیر برای تمام خانواده ی او دشوار بوده است. او اذعان کرد: «چیزهای زیادی داشتیم که باید التیام پیدا می کرد. ما هنوز هم داریم سعی می کنیم راه خودمان را پیدا کنیم.»جولی رابطه ی تحسین برانگیزی با فرزندانش دارد. و اخیراً هم معلوم شده کوچک ترین دخترش، ویوین ۱۵ ساله به عنوان دستیار شخصی او مشغول کار شده است.
مرجع : روزیاتو
برچسب ها: آنجلینا جولی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها