به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۳۳۶۹۰

دادنیمار بلند شد:مقایسه ستاره‌های برزیل بازباله

دادنیمار بلند شد:مقایسه ستاره‌های برزیل بازباله
گروه ورزشی:نیمار به نظر یکی از کارشناسان برزیلی که نیمار و ستاره‌های برزیل را زباله خوانده بود، واکنش تندی نشان داد.به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای نیمار در تیم ملی برزیل هم خوب پیش نمی‌رود. پس از تساوی اخیر سلسائو برابر ونزوئلا، تمام ستاره‌های تیم تحت انتقاد قرار گرفتند و مطابق انتظار انتقادها از نیمار بیشتر بود.

هرچند پاس تک گل برزیل را نیمار داد اما تساوی برابر ونزوئلا در مقدماتی جام جهانی باعث ناراحتی شدید هواداران شده بود، تا جایی که در پایان بازی به شدت از بازیکنان انتقاد و به سمت آنان پاپ‌کورن و وسایل دیگر پرتاب کردند. بیشترین هجمه به سمت نیمار بود که هواداران اعتقاد داشتند با حرکات بی‌دلیل و بیهوده روند حمله تیم را کند کرده و موقعیت آنها را هدر داده است.

او در حال رفتن به رختکن هم هو شد و زمانی که به کنار زمین رسید، هواداران به سمت او بطری و لیوان پرتاب کردند که یکی از آنها هم به سر او برخورد کرد. موردی که واکنش شدید نیمار را به همراه داشت.کار به اینجا هم ختم نشد و نتو، یکی از کارشناسان فوتبال مطرح برزیلی، در برنامه خود ملی پوشان برزیلی را با زباله مقایسه کرد و گفت ارزش این پیراهن را ندارند. او به شدت نیز از نیمار انتقاد کرد.

یکی از دوستان نیمار ویدیوی این بحث کارشناسی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که باعث شد نیمار به آن واکنش نشان داد. کامنت نیمار زیر این پست بازتاب زیادی در رسانه‌های برزیل داشت. نیمار نوشته بود: «این فرد و کارشناس‌هایی مثل او، احمق و لاف‌زن هستند.»
برچسب ها: نيمار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها