به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۳۳۶۹۸

اعتراف کی‌روش: عراق شایسته پیروزی بود

اعتراف کی‌روش: عراق شایسته پیروزی بود
گروه ورزشی:سرمربی تیم ملی قطر اعتراف کرد که عراقی‌ها عملکرد بهتری نسبت به شاگردان او داشته‌اند.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال قطر در دیدار نخست از تورنمنت چهار جانبه اردن موفق شد در ضربات پنالتی از سد عراق گذشته و راهی مسابقه فینال شود. البته سرمربی پرتغالی عنابی‌ها از عملکرد شاگردانش رضایت ندارد.
کارلوس کی روش در پایان این مسابقه گفت: عراق در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و بدون شک از ما بهتر بودند. به نظر من که عراق مستحق پیروزی در این دیدار بود ولی به هر حال فوتبال اینگونه است.

او ادامه داد: بعضی اوقات روز شما نیست و شما خوب بازی نمی‌کنید ولی باید درون زمین بجنگید. این کاری است که قطر برابر عراق انجام داد و تا لحظه آخر جنگید و تسلیم نشد.کی روش در پایان گفت: من به تیم ملی عراق تبریک می‌گویم. اگر چه عملکرد ما خوب نبود و مستحق پیروزی نبودیم، ولی خب این فوتبال است و از فوتبال یاد گرفتیم که نتیجه بعضی از بازی‌ها را با قلب خودت باید کسب کنی.لازم به ذکر است که طبق برنامه ریزی انجام شده، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 21:30 سه‌شنبه، بیست و پنجم آبان ماه در ورزشگاه بین المللی شهر امان و در مسابقه فینال، مقابل تیم ملی قطر قرار می‌گیرد.
برچسب ها: کی‌روش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها