به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۳۴۵۱۹

نیمار تا پایان فصل خانه‌نشین شد

نیمار تا پایان فصل خانه‌نشین شد
گروه ورزشی: نیمار، ستاره فوتبال برزیل در دیدار تیم ملی این کشور مقابل اروگوئه دچار مصدومیتی سخت شد. به گزارش رسانه‌ها رباط صلیبی نیمار پاره شده و با توجه به این مصدومیت شدید، او تا چندین ماه خانه‌نشین خواهد شد.
 تیم‌های ملی فوتبال اروگوئه و برزیل به مصاف هم رفتند. این دیدار که در چارچوب پیکارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار شد، با پیروزی ۲ بر صفر اروگوئه خاتمه یافت.
آنچه خبرساز شد اما نه شکست برزیل که مصدومیت شدید نیمار، ستاره این تیم در دقیقه ۴۴ بازی بود.
به گزارش رسانه‌های خبری نیمار از ناحیه زانو به ‌شدت مصدوم  و رباط صلیبی او پاره شده است. این مصدومیت در هنگام دویدن و بدون آنکه خطایی روی او صورت گیرد، روی داد.
هنوز جزییات بیشتری در مورد تاریخ دقیق عمل جراحی منتشر نشده، اما او تحت درمان و مراقبت کادر پزشکی باشگاه الهلال و همچنین تیم ملی فوتبال برزیل قرار دارد.
به این ترتیب نیمار این امکان را نخواهد داشت تا باشگاه‌اش، الهلال را چندین ماه در رقابت‌های این تیم در لیگ عربستان همراهی کند.
این نخستین بار نیست که نیمار دچار چنین مصدومیت سختی می‌شود. او در سال گذشته میلادی نیز ناچار شده بود در بین ماه‌های فوریه و ژوئن از میدان بازی دور بماند، چرا که قوزک پای او مورد عمل جراحی قرار گرفته بود.
برچسب ها: نيمار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها