به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۹ ساعت ۰۱:۳۷
کد مطلب : ۴۳۴۹۵
خبرهايي از جام جهاني فوتبال

رونمايي از توپ فينال‌جام‌جهاني2014/عكس

نيجريه با ترکيب غيراصلي با اسکاتلند مساوي کرد
گروه ورزشي: تيم ملي فوتبال نيجريه با ترکيب بازيکنان غير اصلي خود در ديداري دوستانه برابر تيم ملي فوتبال اسکاتلند به تساوي دو دو دست پيدا کرد.
رونمايي از توپ فينال جام‌جهاني
رونمايي از توپ فينال جام‌جهاني
در اين مسابقه ابتدا اسکاتلند در دقيقه 10 توسط چارلس مولگرد به گل رسيد، اما در ادامه و در دقيقه 41 ميکائيل اوچبو گل تساوي نيجريه را به ثمر رساند تا نيمه اول با تساوي يک بر يک به پايان برسد.
در نيمه دوم اسکاتلند در دقيقه 52 با گل به خودي آزو اگووکوو دوباره از حريف آفريقايي پيش افتاد،‌اما در آخرين دقيقه مسابقه يعني در دقيقه 90 اوچه اوفور گل دوم نيجريه را وارد دروازه حريف کرد تا هر دو تيم با تساوي 2 بر 2 به کار خود پايان دهند. تيم ملي نيجريه در گروه F مسابقات جام جهاني 2014 با تيم ملي ايران، آرژانتين و بوسني همگروه است. در ديگر ديدارهاي دوستانه چهارشنبه شب نتايج زير به دست آمد:
کره جنوبي 0 - 1 تونس
دانمارک 1 - 0 سوئد
آنگولا 2 - 0 مراکش

استراليا به عنوان اولين تيم وارد برزيل شد
تيم فوتبال استراليا به عنوان نخستين تيم حاضر در رقابت‌هاي جام جهاني وارد برزيل شد. استراليا از طريق کوريتيبا وارد برزيل شد و از آنجا به سوي ويتوريا که محل استقرار اين تينم است پرواز خواهد کرد. استراليا در گروه B رقابتهاي جام جهاني با تيم هاي اسپانيا، شيلي و هلند همگروه است. رقابتهاي جام جهاني از 12 ژوئن (22 خرداد) در برزيل با ديدار تيم ميزبان با کرواسي کليد مي‌خورد. استراليا روز 13 ژوئن (23 خرداد) در کويابا با شيلي مصاف مي‌دهد.

اردوي‌ پرتغال با رونالدو،په‌په و کوئنترائو کامل‌ شد
با پيوستن کريستيانو رونالدو، پِپه و فابيو کوئنترائو به اردوي تيم ملي فوتبال پرتغال ترکيب اين تيم براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل تکميل شد. رونالدو، پپه و کونترائو که با رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا به قهرماني رسيدند روز پنجشنبه در اردوي پرتغال در اوبيدوس در مرکز اين کشور حاضر شدند اما حضور آنها در نخستين ديدار دوستانه اين تيم با ابهام رو به رو است. پرتغال روز شنبه در ليسبون به مصاف يونان مي رود.

کريستيانو رونالدو کاپيتان پرتغال قبل از حضور 120 دقيقه اي در فينال ليگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتيکو مادريد با مصدوميت هاي مکرر رو به رو بود. رونالدو اذعان کرده است که صد در صد آماده نيست. اما پِپه، مدافع رئال مادريد در اين ديدار روي نيمکت نشست. کونترائو در اواخر بازي به ميدان رفت. پرتغال در گروه پنج جام جهاني برزيل 16 ژوئن به مصاف آلمان مي‌رود و سپس با آمريکا و غنا مسابقه خواهد داد.

رونمايي از توپ فينال جام‌جهاني 2014
از توپ بازي فينال جام جهاني 2014 برزيل رونمايي شد. آديداس روز پنجشنبه از توپ بازي فينال جام جهاني 2014 برزيل، که در استاديوم ماراکانا شهر ريو دوژانيرو اين کشور برگزار خواهد شد، رونمايي کرد.

مانوئل نوير به تمرينات ژرمن‌ها بازگشت
مانوئل نوير سنگربان تيم ملي آلمان امروز به تمرينات بازگشت. مانوئل نوير سنگربان بايرن که در فينال جام حذفي آلمان از ناحيه شانه راست دچار مصدوميت شده بود، امروز به تمرينات بازگشت و موجبات شادي يواخيم لوو و اردونشينان را فراهم کرد. تا پيش از اين، حضور نوير در جام جهاني در هاله‌اي از ابهام قرار داشت.