به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۳۵۱۳۵

مدیریت نبرد حزب‌الله در  لبنان با کیست؟

مدیریت نبرد حزب‌الله در  لبنان با کیست؟
گروه بین الملل: یک نماینده فراکسیون پارلمانی حزب‌الله گفت: دبیرکل جنبش حزب‌الله خود مستقیما به تحولات در مرزهای جنوبی اشراف دارد و عدم سخنرانی او بخشی از مدیریت جنگ است.
به گزارش فارس، «حسن فضل الله» گفت رزمندگان مقاومت لبنان در خط مقدم در حال مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند.
نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان گفت: «رزمندگان مقاومت در مرزهای جنوبی لبنان در حال مبارزه با دشمن هستند و نیروهای آن‌ها را از پا در می‌آورند و مجروح می‌کنند. مقاومت ما راهش را می‌شناسد؛ راهی که برای دفاع از کشور آن را برگزیده است».
حسن فضل الله ادامه داد: «محیط ما در جنوب محکم و استوار است و بهترین فرزندانمان برای مبارزه با دشمن اسرائیلی به میدان فرستاده می‌شوند. رزمندگان و خانواده‌ها پایدارند و در خط مقدم ایستاده‌اند تا از کشور و خاکمان دفاع کنند. ما در لبنان گزینه‌ای جز دفاع از سرزمینمان نداریم».
فضل الله اضافه کرد: «کشور ما تحت حمله قرار دارد و دشمن در کمین است؛ اما بداند که مقاومت با شجاعت در جبهه‌ها آماده است. مصلحت لبنان و مردم کشور در صدر اولویت‌ مقاومت قرار دارد. به نفع کشور است که دشمن به اهداف خود در غزه دست پیدا نکند. هر یک از ما به دنبال دفاع از غزه و جلوگیری از دستیابی دشمن به اهدافش در این منطقه هستیم».
او همچنین خبر داد: «سید نصرالله لحظه‌به‌لحظه تحولات درگیری‌ها در جنوب و غزه را پیگیری می‌کند و به همراه فرماندهان میدانی در حال اداره جنگ است. به خانواده‌های شهدا از قول طرف سید حسن نصرالله گفتم که این شهدا فرزندان او هستند».
نماینده حزب‌الله ادامه داد: «سید حسن نصرالله به همراه فرماندهان میدانی مستقیما درگیری‌ها را مدیریت می‌کند. ظاهر نشدن سید حسن نصرالله در رسانه‌ها بخشی از مدیریت جنگ است. زمانی که سید احساس کند اداره جنگ مستلزم حضور او در رسانه‌هاست، این کار را خواهد کرد».
مقاومت اسلامی لبنان تاکنون ده‌ها موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و سامانه‌های جاسوسی و پایشی این رژیم را در خطوط مرزی لبنان با استفاده از موشک‌های هدایت‌شونده هدف حمله قرار داده است که در پی آن چندین نیروی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند و تعدادی دیگر مجروح شده‌اند.
مردم مصر در راهپیمایی اخیر در حمایت از مردم فلسطین از دبیرکل حزب‌الله برای حمله به رژیم صهیونیستی درخواست کمک کردند؛ شعاری که رسانه‌های صهیونیستی آن را بی‌سابقه توصیف کردند.
برچسب ها: لبنان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها