به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۴۳۸۷۳۴
رییس پیشین موساد:

جنگ علیه حماس هنوز به نیمه‌راه خود هم نرسیده

جنگ علیه حماس هنوز به نیمه‌راه خود هم نرسیده
گروه بین‌الملل: رییس پیشین سازمان جاسوسی اسراییل، موساد می‌گوید: جنگ علیه حماس هنوز به نیمه راه خود هم نرسیده و طولانی تر از آنی خواهد بود که هریک از دو طرف پیش بینی می‌کنند. ایران بدلیل قدرت برتر نظامی اسراییل، به جنگ نخواهد پیوست.
به گزارش جماران، افرایم هالوی افزود: فکر می کنم که هرچه جنگ جلوتر برود، ما شانس بهتری داریم تا سرانجام، دست بالا را داشته باشیم. باید در مسیری که این جنگ را به پیش می بریم، مصمم و استوار بمانیم. اسراییل نیازمند "تاب‌آوری" در جنگی است که با آن روبرو شده و باید بعد از آن به فکر آینده غزه باشد. یکی از دلخوری های حماس این است که ایرانی‌ها به کمکشان نیامدند و رهبر حزب الله هم نیامد. یکی از موفقیت هایی که ما در این لحظه کسب کرده‌ایم این است که ایران هیچ اشتهایی برای ورود به جنگ در شمال یا در جنوب نشان نمی دهد. شرایط امروز ایران، با وضعیتش در سالهای گذشته متفاوت است. ما یک توانمندی بسیار جدی را در شمال گرد آورده‌ایم که مستقیما سر ایرانی‌ها را هدف قرار خواهد داد! همچنین فکر می کنم که ایرانی ها هم از این مسئله آگاه هستند. این برای ما، یک پیروزی عظیم است. 
 اسرائيل از کشتن یکی دیگر از فرماند‌هان حماس خبر داد
ارتش اسرائيل مدعی شد، در عملیاتی توانسته احمد صیام، فرمانده گروهان منطقه‌ای حماس را از پا در بیاورد.
بنا بر اعلام ارتش، صیام "در حالی که در مدرسه‌ البارک مخفی شده بود" کشته شد. ارتش اسرائيل می‌گوید: «صیام حدود هزار نفر از ساکنان نوار غزه را به عنوان گروگان در بیمارستان رانتیسی نگه داشت و از تخلیه آن‌ها به جنوب جلوگیری کرد.» 
برچسب ها: موساد حماس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها