به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۰ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۴۴۲۴۸۶

خشم مهارنشدنی مورینیو: کاش جای پپ بودم

گروه ورزشی: ژوزه مورینیو برخی از بازیکنان رم از جمله حسام عوار را به دلیل "سطحی" بودن در بازی امشب لیگ اروپا مورد انتقاد قرار داد.به گزارش ورزش سه، رم در بازی هفته پنجم لیگ اروپا به مصاف سروت سوئیس رفت و به تساوی یک بر یک رسید. این تساوی موجب شد که آن‌ها در رده دوم قرار بگیرند و به مرحله پلی آف بروند.

مورینیو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "ما موقعیت‌های مهمی داشتیم، اما شروع نیمه دوم همان چیزی بود که اغلب برای ما اتفاق می‌افتد. حیف است که بین دو نیمه در رختکن ما دوربین نیست، چون هر بار به آن‌ها می‌گویم حریفانی که در خانه بازی می‌کنند و عقب هستند، برای جبران نتیجه تلاش خواهند کرد.

این یک واکنش طبیعی است، چیزی است که ما انتظارش را داشتیم. باز هم ما در نگرش خود، در تفسیری که از این لحظه از مسابقه داشتیم، سطحی نگر بودیم. بازیکنانی هستند که یک بار دیگر فرصتی را برای اثبات خود از دست دادند، به عنوان مثال حسام عوار! چند نفری در تیم هستند که روی نیمکت هستند و در سری A با انگیزه عالی به میدان می‌آیند، سپس در لیگ اروپا با این نگرش سست به میدان می‌آیند و جریان بازی را بهتر نمی‌کنند."

مرحله پلی آف؟
ما به مرحله پلی آف می‌رویم. بازی در برابر تیمی که از لیگ قهرمانان حذف می‌شود، دشوار خواهد بود. نمی‌خواهم از حضور در پلی آف درام بسازم. درام این است که ما بارها و بارها نگرش اشتباه این بازیکنان و آن‌هایی که برای نیمه دوم به میدان می‌آیند، را دیده‌ایم. راستش من آن را درک نمی‌کنم. من 150 بازی در لیگ قهرمانان اروپا را مربیگری کردم که بسیار سخت‌تر است، اما به نظر می‌رسد افرادی هستند که سابقه زیادی در اروپا ندارند و با غرور این بازی‌ها را انجام می‌دهند. کسانی هستند که برای 90 دقیقه تمام تلاش خود را می‌کنند و در مقابل کسانی که به نظر می‌رسد برای بازی کردن در این رقابت‌ها کلاس می‌گذارند!

بازیکنان جریمه می‌شوند؟
هیچ‌کس هزینه آن را پرداخت نخواهد کرد. پپ گواردیولا می‌تواند این کار را انجام دهد، اگر از یکی راضی نباشد، با او خداحافظی می‌کند، او را بیرون می‌کند و شخص دیگری را انتخاب می‌کند. من نمی‌توانم این کار را اینجا انجام دهم. فقط می‌توانم سعی کنم هر روز در تمرینات به آن‌ها فشار بیاورم تا بهترین نتیجه را از این گروه بگیرم.
برچسب ها: مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها