به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۹ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۳۸۴۸۳

مورینیو:همه مستحق شکست بودیم جز یک نفر

مورینیو:همه مستحق شکست بودیم جز یک نفر
گروه ورزشی:ژوزه مورینیو در نشست خبری‌اش پس از بازی برابر اسلاویا پراگ، اعتراف کرد که رم کاملا مستحق شکست بود، عملکرد وحشتناکی داشته‌اند و فقط یک بازیکن مستحق باخت نبود.به گزارش "ورزش سه"، رم امشب در بازی چهارمش در مسابقات لیگ اروپا، مهمان اسلاویا پراگ بود و با عملکردی ضعیف، با نتیجه دو-صفر شکست خورد. ژوزه مورینیو به شدت از نمایش تیمش ناراضی بود و آن را در حرف‌هایش در نشست خبری نشان داد.

«امروز هیچ چیز نداشتیم. نه من می‌خواهم زیاد صحبت کنم و نه هیچکس دیگری. نتیجه کاملا درست بود، هم از نظر مثبت برای اسلاویا پراگ و هم از نظر منفی برای ما. من هیچ چیز را در مورد عملکردمان دوست نداشتم. من پس از بازی و قبل از حضور در اینجا در رختکن با بازیکنان صحبت کرده‌ام، کاری که هرگز انجام نمی‌دهم.آنچه در رختکن گفتیم بین ما باقی خواهد ماند. من می‌خواهم صادق باشم و به بازیکنان اسلاویا پراگ تبریک بگویم که مستحق برد بودند. ما این فرصت را داشتیم که بازی را ۱-۱ کنیم اما در کل عملکرد ضعیفی داشتیم.

من یک چیز را که در بازی دوست داشتم، به شما می‌گویم، ادواردو بووه. او یک بچه ۲۰ ساله است و عالی بازی کرد اما یک پسر برای بردن در یک مسابقه کافی نیست. همه ما مستحق شکست امشب هستیم به جز او.
این بازی کاملاً افتضاح و ضعیف بود، وقتی شرایط این‌طور می‌‌شود، شما فقط باید این مسابقه را رها کنید و روی بازی بعدی تمرکز کنید.»
برچسب ها: مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها