به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۴۱۷۰۴

مورینیو: من در رم بازیکن لوس نمی‌خواهم

مورینیو: من در رم بازیکن لوس نمی‌خواهم
گروه ورزشی:مورینیو از اینکه تیمش در بازی های بیرون خانه خوب کار نمی کند، گلایه دارد و به برخی بازیکنان خود تاخت.به گزارش "ورزش سه"، آاس رم با 18 امتیاز در رده هفتم سری آ قرار دارد و به خصوص در بازی های بیرون خانه نتوانسته خوب نتیجه بگیرد. ژوزه مورینیو در نشست خبری بازی با اودینزه به همین مورد نیز اشاره کرد و گفت که باید نگرش بازیکنان تیمش در بازی های بیرون خانه عوض شود و در غیر این صورت نمی توانند سهمیه بازی های اروپایی را کسب کنند.

رمی ها در این فصل علاوه بر تساوی مقابل تورینو، در خانه اسلاویا پراگ، اینتر، جنوا و هلاس ورونا شکست خورده اند. مشکلی که مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی به آن اشاره کرد.آقای خاص گفت: «من تیم هایی داشتم که مثل باند دزدها بودند و از بازی خارج از خانه لذت می بردند. ما (رم) به عنوان یک تیم این کار را نمی کنیم، افرادی هستند که آسایش بازی های خانگی را دوست دارند و در بازی های بیرون خانه انگار دلشان برای مادر یا مادربزرگشان تنگ می شود. اینجا ما کمی از این مشکلات داریم.»

مورینیو ادامه داد: «من تیم هایی داشته ام که هواداران رقیب را از داخل اتوبوس تحریک می کردند زیرا می خواستند تحریک شده و در جو بازی حتی قبل از شروع مسابقه قرار بگیرند. در خانه معمولاً با وجود مشکلات درون میدان، در آخرین لحظات کار را در می آوریم ولی در خارج از خانه، ذهنیت تیمی ما درست نیست.»علاوه بر این، مورینیو تاکید کرد که با وجود اینکه قراردادش در تابستان 2024 به پایان می رسد، هنوز در مورد تمدیدش صحبتی نکرده است: «دیروز دوباره با فریدکین ها (مالکان رم) صحبت کردم. ما در حال کار هستیم، اما در مورد قرارداد صحبتی نشد.»
برچسب ها: مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها