به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۷ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۳۰۷۹۸

مورینیو پس از باخت: ما نباید عذرخواهی کنیم

مورینیو پس از باخت: ما نباید عذرخواهی کنیم
گروه ورزشی: ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با وجود اعتراض طرفداران می‌گوید بازیکنانش نیازی به عذرخواهی ندارند و باید تلاش بیشتری داشته باشند تا نتایج بهتری کسب کنند.به گزارش ورزش سه،پس از پوکر سنگین جنوا، ژوزه مورینیو با DAZN صحبت کرد. شکست سنگینی که باعث شد رم پس از 6 بازی لیگ همچنان با 5 امتیاز در رده شانزدهم جدول باقی بماند.

سرمربی پرتغالی در ابتدا درمورد عملکرد تیمش گفت: "من از طرفداران عذرخواهی می‌کنم، اما چیز زیادی برای گفتن ندارم. با بازیکنان صحبت نکرده‌ام، باید بازی را عمیق آنالیز کنم. ما بد شروع کردیم، حق با شماست، گل خوردن بد است، همان‌طور که گل خورده در بازی ورونا بد بود.

ما واکنش نشان دادیم، پس از گل تساوی، گل دوم حریف را داشتیم و ساختار تیم شروع به تغییر و بدتر شدن کرد. در نتیجه 2-1، با کارت زرد مانچینی و با مشخصات این داور فکر کردیم درست است که او را از بازی خارج کنیم و دوباره ساختار را تغییر دادیم.پیشرفت کردیم، اما وقتی گل لوکاکو آفساید شد، احساس کردم می‌توانیم بازی را به تساوی برسانیم. آن‌ها بسته بازی می‌کردند، ما همه افرادی را که داشتیم آوردیم، بعد از 3-1، نتیجه 4-1 و فاجعه کلی رسید، هر از گاهی این اتفاق می‌افتد.

اشتباهات تیم؟
نمی‌خواهم خیلی چیزها را بگویم، اما مردم درباره اشتباهات راجر ایبانیز با توپ صحبت می‌کردند و هر از چند گاهی موقعیت‌هایی پیش می‌آمد که نمادین شده بودند، اما ایبانز در سطح دفاعی استحکام خوبی داشت. ببینید چند بازی را بدون اسمالینگ بردیم، اگر بازیکن کم داشته باشیم، استحکام نداریم، اما اینکه بگوییم فقط به خاطر نداشتن برخی بازیکنان شکست خوردیم، درست نیست.

این استحکام نیز نتیجه یک روحیه تیمی و کار جمعی مهم بدون از دست دادن توپ است و قبول دارم که ما بخشی از این را از دست داده‌ایم. سپس هر شوت به سمت دروازه یک گل برای حریف می‌شود، من در مورد روی پاتریسیو صحبت نمی‌کنم، من در مورد نتیجه بازی صحبت می‌کنم.عملاً در هر مسابقه همین اتفاق می‌افتد، تورینو در دقیقه 1 یک ضربه سر داشت، سپس به گل رسید. این یک لحظه است، بازیکنان آن را در زمین احساس می‌کنند و من آن را روی نیمکت احساس می‌کنم.

رتبه تیم در جدول؟
این بدترین شروع دوران حرفه‌ای من است، همچنین فکر می‌کنم این اولین باری است که رم دو فینال اروپایی را پشت سر هم بازی می‌کند!

از این وضعیت خارج می‌شوید؟
ما این گروه را داریم و باید با هم این کار را انجام بدهیم، نه کسی وارد می‌شود و نه کسی می‌رود. مجالی برای گریه کردن نیست، به خاطر رابطه من با رم چنین وضعیتی قلب من را به درد می‌آورد. این فقط یک چیز شخصی نیست، یک چیز کلی است که این احساس را در من ایجاد می‌کند. ما باید کار کنیم، بازی بعدی یک بازی سه امتیازی است که برای ما مهم می‌شود.

 واکنش هواداران؟
فقط احترام، به همین دلیل به سمت جایگاه آن‌ها رفتیم. هواداران نیازی ندارند که من زیاد صحبت کنم: آنها می‌دانند من چه فکر می‌کنم.  این درد فقط برای من نیست، بلکه برای همه آن‌هاست. از بازیکنان انتظار دارم، فراتر از احترام، در بازی بعدی، با وجود فشار، بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. شروع این فصل ما وحشتناک است.

اگر هواداران به ما واکنش تندی دارند، باید واکنش خوبی نشان دهیم. احترام به آن‌ها دست‌نیافتنی نیست. بازیکنان به تصمیم خودشان به سمت هواداران رفتند، نه به اجبار من. آن‌ها می‌دانند که طرفدار رم بودن به چه معناست. هیچ بحثی وجود ندارد. ما نباید عذرخواهی کنیم، زیرا ما به عنوان عضوی از این تیم درد مضاعفی داریم. ما باید یکشنبه برویم و خوب کار کنیم.
برچسب ها: مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها