به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۴۴۱۲۴

خواسته عجیب مورینیو از توپ جمع کن

خواسته عجیب مورینیو از توپ جمع کن
گروه ورزشی:خوزه مورینیو، سرمربی رم، برای رساندن پیامش به روی پاتریسیو از یکی از توپ جمع‌کن‌ها استفاده کرد.به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم سری آ ایتالیا روبروی فیورنتینا قرار گرفت و در نهایت به تساوی 1-1 رضایت داد.

این بازی بسیار پر تنش و پر حادثه‌ای برای رم بود که باعث شد نیکولا زالفسکی و روملو لوکاکو هر دو با کارت قرمز داور مواجه شده و از زمین بازی اخراج شوند و همین اتفاق کار را برای آنها بسیار سخت کرد.پس از اخراج ستاره بلژیکی بود که مورینیو فورا به سمت یکی از پسرهای توپ جمع کن رفت و سعی کرد حرفی را در گوش او بزند اما ظاهرا موفق نشد منظورش را برساند و به همین دلیل به سمت نیمکت رفت و چیزی را روی یک تکه کاغذ نوشت و به او داد تا به دست پاتریسیو برساند.

از آن جایی که اعضای کادر فنی رم اجازه حضور در پشت دروازه را ندارند، مورینیو می‌دانست که این تنها راهی است که بتواند پیامش را هرچه زودتر به دروازه‌بان تیمش برساند. 

اما DAZN تصویری از متن این پیام برداشته و آن را منتشر کرده تا مشخص شود که دستور آقای خاص به دروازه‌بان تیمش مربوط به جاگیری بازیکنان روی ضربه کرنر برای دفاع هرچه بهتر خصوصا پس از اخراج لوکاکو که روی ضربات هوایی قدرت‌مند است بود. پاتریسیو این متن را خواند و آن را به پسر توپ جمع کن پس داد که گفته قصد دارد آن را تا همیشه به عنوان یادگاری از روی که عضوی از تیم مورینیو بود نگه دارد. 

 
برچسب ها: مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها