به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۴۴۴۴۶۶

یونایتد مثل لیورپول 30 سال بی‌جام می‌ماند

یونایتد مثل لیورپول 30 سال بی‌جام می‌ماند
گروه ورزشی:الی مک‌کوئیست، ستاره سابق تیم ملی اسکاتلند، معتقد است که منچستریونایتد در مسیری که پیش گرفته می‌تواند مانند لیورپول برای 30 سال هیچ جامی کسب نکند.به گزارش "ورزش سه"، الی مک‌کوئیست، اسطوره گلاسکو رنجرز، معتقد است با توجه به فرمی که یونایتد این روزها دارد، اگر آن‌ها نتوانند مانند لیورپول طی 30 سال به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا نکنند، جای تعجب ندارد.

مک‌کوئیست گفت: "حالا می‌خواهید منچستریونایتد چه کار کنید؟ آیا از شر اریک تن‌هاخ خلاص می‌‌شوید؟ تن‌هاخ و ژوزه مورینیو مربیان باتجربه‌ای هستند، پس مشکل سیستماتیکی در باشگاه وجود دارد. می‌دانم که تغییراتی در مالکیت یونایتد ایجاد می‌شود، اما لیورپول 30 سال بدون قهرمانی سپری کرد. نمی‌گویم که برای یونایتد هم این اتفاق می‌افتد، اما اگر چنین چیزی اتفاق بیفتد اصلا جای تعجب ندارد.

اسطوره رنجرز و تیم ملی فوتبال اسکاتلند درباره وضعیت این روزهای یونایتد توضیح داد: "این یک موقعیت عجیب و غریب است و برای بازسازی یونایتد در این لحظه زمان زیادی وجود دارد، چیزی که هواداران نمی‌خواهند بشنوند. نمی‌توانستم سطح عملکردی که مقابل نیوکسل به نمایش گذاشتند را باور کنم. واقعا نگران کننده بود و سپس در الدترافورد مقابل چلسی بهتر بازی کردند، اما شما به بازی بعدی مقابل بورنموث نگاه می‌کنید و امکان ندارد که از آن صرف نظر کنید."

او با مقایسه چلسی و یونایتد اضافه کرد: "شما به یونایتد و چلسی نگاه می‌کنید، دو باشگاه بزرگ که در گذشته‌ای نه چندان دور، در مورد آن‌ها صحبت می‌کردید که قدرتمند بودند، اما الان مثل قبل نیستند. به جرئت می‌توانم بگویم، بزرگترین انتقادی که می‌توانم به یونایتد و چلسی وارد کنم این است که حتی لوتون تاون هم آن‌ها را به چالش می‌کشد."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها