به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۴۴۴۸۰۹

ستاره مازاد یونایتد مشتری پیدا کرد

ستاره مازاد یونایتد مشتری پیدا کرد
گروه ورزشی:دنی فن دبیک، هافبک منچستریونایتد، با انتقال قرضی به اینتراخت فرانکفورت موافقت کرده است.به گزارش "ورزش سه"، دونی فن دبیک، هافبک منچستریونایتد، با انتقال قرضی به اینتراخت فرانکفورت در ژانویه موافقت کرده است.

اتلتیک با تایید این توافق همچنین اعلام کرد، این انتقال منوط به این است که بازیکن 26 ساله پس از آغاز نقل و انتقالات، آزمایشات پزشکی را پشت سر بگذارد. همچنین در این انتقال بند خرید اختیاری باشگاه آلمانی در تابستان وجود دارد.فن دبیک از زمان پیوستن به یونایتد در تابستان 2020 نتوانست جایگاه ثابتی در‌ ترکیب به دست آورد و در این فصل هم تنها دو بازی انجام داده است. این ملی پوش هلندی که قراردادش در تابستان 2025 به پایان می‌رسد، تا پایان انتقالش به باشگاه بوندس‌لیگایی به تمرینات با یونایتد ادامه خواهد داد.

فن دبیک در سال 2020 پس از به ثمر رساندن 10 گل و ارسال 11 پاس گل در 37 بازی به یونایتد پیوست. او با این وجود تنها 62 بازی برای یونایتد انجام داده که طی آن 2 گل به ثمر رساند و 2 پاس گل داد.او در ژانویه 2022 به صورت قرضی به اورتون پیوست اما تنها 7 بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند. او به دلیل مصدومیت و جراحی زانو در ژانویه 2023 بخش عمده‌ای از رقابت‌های فصل گذشته را از دست داد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها