به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۴۲۰۱۹۴

روز خوب شیاطین سرخ در اولدترافورد

روز خوب شیاطین سرخ در اولدترافورد
گروه ورزشی: منچستریونایتد امروز بعد از ظهر در خانه‌اش اولدترافورد به مصاف لانس فرانسه رفت تا یکی از آخرین بازی‌های دوستانه تابستانی‌اش را انجام بدهد.
شیاطین سرخ که دقایقی پیش از این مسابقه خرید راسموس هویلوند از آتالانتا را رسمی کرده بودند در حالی وارد زمین شدند که تا پیش از شروع فصل جدید یک بازی دوستانه دیگر مقابل اتلتیک بیلبائو انجام خواهند داد و سپس در هفته اول لیگ برتر به مصاف ولووز خواهند رفت.
اولین موقعیت خوب این مسابقه در دقیقه 15 نصیب میسون مونت، خرید گران‌قیمت تابستانی منچستریونایتد شد، فرناندز یک پاس درخشان از بالای سر دفاع حریف اراسل کرد و توپ را به گارناچو رساند و او مونت را پیدا کرد. درحالیکه میسون مونت تنها با یک ضربه ساده می‌توانست دروازه لانس را باز کند اما به شکلی عجیب نتوانست ضربه‌ای که انتظار می‌رفت به توپ بزند و این موقعیت صد در صد از دست رفت. 

1905595
لانس چند دقیقه بعد یونایتد را به خاطر آن فرصت‌سوزی مجازات کرد. در دقیقه 22 سوتوکا با تیزبینی متوجه شد که آندره اونانا، دیگر خرید تابستانی شیاطین سرخ، خط دروازه‌اش را ترک کرده و جلو کشیده است. او از فاصله دور با یک ضربه چیپ تماشایی دروازه یونایتد را باز کرد تا تیم تن‌هاخ عقب بیفتد. 
1905599
در ادامه مسابقه برونو فرناندز بهترین بازیکن شیاطین سرخ بود. با اینکه پاس‌های خوب او و فرارهای گارناچو چندین بار دروازه لانس را تهدید کرد اما تیم فرانسوی هم روی ضدحمله‌ها خطرناک ظاهر می‌شد. تن‌هاخ در کنار زمین مشخصا از عملکرد تیمش در نیمه اول ناراحت بود. نیمه اول با برتری 1-0 لانس به پایان رسید.
نیمه دوم اما قرار بود نیمه آتش‌بازی یونایتد باشد. پیش از شروع این نیمه مراسم معرفی خرید جدید یونایتد، راسموس هویلوند انجام شد و او با ورود به زمین چمن اولدترافورد به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد. 
1905596
شیاطین سرخ تنها به سه دقیقه برای گلزنی نیاز داشتند و مارکوس رشفورد در دقیقه ۴۹ کار را به تساوی کشاند. شوت او در میانه راه تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد. 
1905598
رشفورد و آنتونی چندین بار با حرکات ترکیبی‌شان دفاع لانس را به هم ریختند تا در دقیقه 53 این وینگر برزیلی پاس عالی گارناچو را با ضربه‌ای مطمئن وارد دروازه کند. 
1905597
شش دقیقه بعد نوبت به ستاره برزیلی شیاطین سرخ رسید که نامش را در فهرست گلزن‌ها ثبت کند. یونایتد صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و کاسمیرو در درون محوطه جریمه لانس ارسال هم‌تیمی‌هایش را با ضربه سر وارد دروازه کرد. کاسمیرو از شروع نیمه دوم وارد زمین شده بود.
در نهایت یونایتد با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید تا هواداران شیاطین سرخ به حضور پرقدرت تیم‌شان در فصل جدید لیگ برتر بیش از پیش امیدوار شوند.
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها