به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۴۵۷۱۴

سرمربی اشتوتگارت رویای یونایتدها را نابود کرد

سرمربی اشتوتگارت رویای یونایتدها را نابود کرد
گروه ورزشی:سباستین هوینس، سرمربی اشتوتگارت، می‌گوید که اخبار علاقه منچستریونایتد به سرهو گیراسی او را نگران نمی‌کند.به گزارش "ورزش سه"، گیراسی در تمام رقابت‌های این فصل 18 گل برای اشتوتگارت به ثمر رسانده است و به این تیم بیشترین کمک را کرد تا در جمع چهار تیم برتر بوندس‌لیگا قرار بگیرد.

این تیم فردا چهارشنبه با رویارویی با آگزبورگ سال 2023 را به پایان می‌رساند. گیراسی قراردادی طولانی مدت با اشتوتگارت دارد که تا سال 2026 هم می‌تواند تمدید شود، اما شامل بندی است که به بازیکن ملی پوش گینه‌ای اجازه می‌دهد تا در فصل نقل و انتقالات زمستانی ژانویه آینده تیم را ترک کند.

هونس در کنفرانس مطبوعاتی روز سه‌شنبه گفت در مورد احتمال ترک او گفت: "این من را آزار نمی‌دهد. بدیهی است که می‌خواهم پنج سال دیگر با سرهو همکاری کنم. هیچ نشانه‌ای مبنی بر جدایی گیراسی از تیم وجود ندارد."

این بازیکن به همراه تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آفریقا شرکت خواهد کرد و این عامل می‌تواند روی تیم‌هایی که علاقه‌مند به عقد قرارداد با او هستند اثری منفی بگذارد. چندی پیش اسکای اسپورت خبر داده بود که منچستریونایتد این مهاجم اشتوتگارت را زیر نطر دارد که می‌تواند ماه آینده با کمتر از 20 میلیون یورو تیم آلمانی را ترک کند و انگلیس برود. این ستاره اشتوتگارت یک گزینه ارزان قیمت برای یونایتد است که به خاطر تراز مالی و قوانین فرپلی توانایی هزینه چندانی در ژانویه امسال نخواهد داشت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها