به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۴۶۴۸۹

قهرمان سابق به دنبال فرار از خطر سقوط

قهرمان سابق به دنبال فرار از خطر سقوط
گروه ورزشی:قهرمان سابق لیگ برتر با برتری مقابل پیکان از پایین جدول لیگ برتر به طور نسبی جدا خواهد شد.
به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان به عنوان یکی از تیم‌های پرافتخار فوتبال ایران که سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر را نیز دارد، در لیگ بیست و سوم روزهای خوبی را نداشته و در نیمه پایینی جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
شاگردان ایگناسیو مارتینز اسپانیایی بعد از کسب تساوی در بازی هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن در اصفهان امروز بازی حساسی را در تهران مقابل پیکان برگزار خواهند کرد. فولاد که تاکنون 11 امتیاز اندوخته امروز مقابل پیکان 10 امتیازی قرار می‌گیرد و در صورت برد مقابل خودروسازان می‌تواند از پایین جدول تقریبا جدا شود.

اتفاق ویژه ای که فولادی‌ها طی 24 ساعت گذشته تجربه کردند، تغییر در بحث مدیریت باشگاه بود. بهرام رضاییان که یکی از مدیران شناخته شده و موفق فوتبال در سال‌های گذشته به شمار می‌رود، روز گذشته مدیریت این باشگاه را برعهده گرفت و چند ساعت بعد از معارفه خود به اردوی تیمش رفت و به بازیکنان و مربیان روحیه داد.

حمایت ویژه سرپرست مدیرعاملی جدید فولاد از اعضای تیمش در آستانه دیدار با پیکان اتفاق ویژه ای برای ایگناسیو و شاگردانش محسوب می‌شود تا امروز با روحیه بهتری مقابل پیکان به میدان بروند.فولادی‌ها برای موفقیت در بازی امروز عزم خود را جزم کرده‌اند؛ آنها به عنوان قهرمان سابق لیگ برتر هرگز از جایگاه کنونی خود در جدول راضی نیستند  و برای عبور از شرایط بحرانی همه تلاش خود را خواهند کرد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها