به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۴۸۴۴۱

انیمیشن سریال بازی تاج و تخت ساخته می‌شود

انیمیشن سریال بازی تاج و تخت ساخته می‌شود
گروه فرهنگی:خالق مجموعه بازی تاج و تخت با انتشار پستی در وبلاگ شخصی خود تولید چند سریال انیمیشن درباره این جهان فانتزی محبوب را تایید کرد.جورج آر. آر. مارتین خالق مجموعه «بازی تاج و تخت» که به شدت تحت‌تاثیر سریال «سامورایی چشم‌آبی» قرار گرفته است، با انتشار پستی در وبلاگ شخصی خود کار آمبر نویزومی و مایکل گرین را مورد ستایش قرار داد و از پروژه‌های آتی خود که در جهان «بازی تاج و تخت» می‌گذرد، پرده برداشت.

«سامورایی چشم‌آبی» دنیای بسیار منحصربه‌فرد خودش را دارد و این خارق‌العاده است. حتی اگر به‌طور معمول انیمیشن نمی‌بینید، این یکی را ببینید. محشر است. اگر کار‌های من را دوست دارید، عاشقش می‌شوید.» مارتین درباره محصول جدید نتفلیکس نوشت.وی سپس به پروژه‌های خود پرداخت و افزود: «اتفاقاً من و HBO نیز پروژه‌های انیمیشنی خودمان را پیش می‌بریم که در جهان نغمه یخ و آتش اتفاق می‌افتد.»

مارتین تایید کرد که هنوز برای هیچکدام از این پروژه‌ها «چراغ سبز» دریافت نکرده است، «اما فکر می‌کنم به ساخته‌شدن چندتایی نزدیک شده باشیم.»پدر وستروس فاش کرد که او ۴ سریال انیمیشنی با این غول سرگرمی‌سازی در دست تولید داشته و چندین گروه از نویسندگان در اتاق‌های فکر روی این سریال‌ها کار می‌کردند، ولی در نهایت دو پروژه به بایگانی فرستاده شدند.

این نویسنده ۷٥ ساله همچین اعلام کرد سریال «مار دریایی» که پیش‌تر اعلام شده بود قرار است لایواکشن باشد، حال به انیمیشین تغییر پیدا کرده است. مارتین دلیل این کار را هزینه سنگین تولید عنوان کرد.نام و داستان ۲ انیمیشنی که مارتین تولیدشان را تایید کرد، کماکان فاش نشده است. پس از پایان فصل هشتم سریال پربیننده «بازی تاج و تخت» بار‌ها شایعاتی درخصوص ساخت اسپین‌آف از این مجموعه پخش شد؛ از «فلی باتم» تا «ده هزار کشتی».

فصل اول «خاندان اژدها» تابستان سال گذشته پخش شد و توانست رکورد یک سریال جدید در تاریخ این شبکه را بشکند. این پیش‌درآمد به حدود ۱۷۴ سال پیش از ظهور ند استارک، دنریس تارگرین و تیریون لنیستر بازمی‌گردد و بر اساس رمان «آتش و خون» ساخته شده است.شبکه HBO اعلام کرده فصل دوم اسپین‌آف «بازی تاج‌وتخت» را تابستان ۲۰۲۴ پخش خواهد کرد. مارتین پیشتر هشدار داده بود که اپیزود‌های آغازین فصل دوم «بسیار تلخ است و ممکن است اشک تماشاگران را دربیاورد».
مرجع : همشهری آنلاین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها