به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۵ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۴۸۶۵۵

مشکل بزرگ برانکو برای برگشتن به پرسپولیس

مشکل بزرگ برانکو برای برگشتن به پرسپولیس
گروه ورزشی:مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باز هم مدعی شد که مالیات سرمربی اسبق و کروات این تیم پرداخت شده است.هشتم مرداد سال جاری بود که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر از پرداخت مالیات برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس داد و اعلام شد که اهل بدهی مالیاتی پرداخت شده و این باشگاه درخواست کرده که جریمه مالیات سرمربی اسبقش بخشیده شود.
 
مدیرعامل پرسپولیس روز گذشته و در مصاحبه‌ای که مقابل این باشگاه انجام داد باز هم این ادعای خود را تکرار کرد و گفت که مالیات سرمربی اسبق پرسپولیس پرداخت شده و این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس و فعلی تیم ملی عمان در این باره نظر دیگری دارد.
 
همچنان پیگیری‌ها نشان می‌دهد مالیات برانکو به صورت کامل پرداخت نشده است. در این باره مطلع شدیم که اصل مالیات ۳ سال اول حضور برانکو در پرسپولیس پرداخت شده، اما همچنان جریمه دیرکرد آن پرداخت نشده است! به عبارتی ادعای درویش درباره پرداخت بدهی مالیاتی برانکو درباره ۳ سال اول حضور اوست، اما مالیات سال چهارم گویا پرداخت نشده است!
 
از طرف دیگر از سوی باشگاه پرسپولیس هیچ اقدامی برای محاسبه اصل مالیات برانکو ایوانکوویچ در سال چهارم حضور او در ایران انجام نداده است. به این معنی که هنوز باشگاه پرسپولیس پیگیری مالیات سرمربی اسبق خود در سال آخر فعالیت در ایران را انجام نداده است و به همین دلیل برانکوی کروات همچنان مشکل مالیاتی دارد!

این ادعا در حالی مطرح شده که مشخص نیست اگر باشگاه پرسپولیس که مدعی است مالیات برانکو را به صورت کامل پرداخت کرده چرا هیچ سندی از این موضوع منتشر نمی‌کند تا مشخص شود که ادعای این باشگاه صحت دارد یا نه. چرا مفاصا حساب مالیاتی برانکو از سوی این باشگاه رسانه‌ای نمی‌شود تا شک و شبهه‌ای باقی نماند؟

قرار است در هفته آینده نماینده برانکو با حضور در اداره مالیات درباره این ادعای درویش کسب اطلاع کند تا مشخص شود که مالیات سرمربی اسبق پرسپولیس به صورت کامل پرداخت شده یا اینکه هنوز این اتفاق رخ نداده است!
با جدایی احتمالی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، حالا مسائل مربوط به برانکو بیشتر از هر زمان دیگری برای هواداران این تیم مهم شده و به نظر می‌رسد یکی از مهمترین موارد همین مالیات برانکوست!
برچسب ها: برانکو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها