به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۴۴۹۲۵۴

برانکو بهترین گزینه برای پرسپولیس است

برانکو بهترین گزینه برای پرسپولیس است
گروه ورزشی: جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس قطعی شد تا مدیران این باشگاه از امروز به دنبال مذاکره با مربی جدید باشند. تعطیلی لیگ در نیم فصل فرصت مناسبی است تا پرسپولیسی‌ها تجدید قوایی داشته باشند تا با جذب یک مربی بزرگ و کارنامه‌دار و همچنین جذب چند بازیکن در چند پست در نیم‌فصل دوم حضور قدرتمندی داشته باشند. تا قبل از اعلام خبر جدایی قطعی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس با رحیم یوسفی یکی از پیشکسوتان باسابقه این باشگاه درخصوص آخرین وضعیت سرخپوشان تهرانی به گپ و گفت پرداختیم که در ادامه چکیده‌ای از آن را می‌خوانید.
 
چه خبر از پرسپولیس؟
والله باشگاه که به ما هم چیزی نمی‌گوید اما معمولا آقایحیی یک زمان‌هایی استعفا می‌دهد که نمی‌دانم درست باشد یا نه! ایشان در این فصل چندین‌بار استعفا داد که کار قشنگی نبود و باید می‌ماند ادامه می‌داد.

یحیی در مصاحبه‌ای گفته بود که شرایط برای ادامه همکاری را میسر نمی‌داند.
آقا شما نگاه کن هر مربی یا بازیکنی قراردادی دارد باشگاه موظف است پولش را پرداخت کند حالا ممکن است کمی دیر شود اما انجام می‌شود. مگر شده تا حالا کسی پولش را نگرفته باشد؟ مثلا رضا اسدی از پرسپولیس رفته اما شکایت کرده و مابقی پولش را می‌گیرد. وقتی باشگاه دستش تنگ است باید کمک کرد و اگر کمک نکنند شرایط این‌طور می‌شود که داریم می‌بینیم!

اما با وجود مشکلات مالی هم مگر می‌شود تیم را تقویت کرد؟
خیلی وقت پیش گفتم این تیم سه تا بازیکن می‌خواهد. یک فوروارد خوب و دو مدافع چپ و راست کناری. اگر تیم تقویت نشود مشکلات پابرجاست. در این رابطه مدیریت یک طرف ماجراست و خود یحیی می‌توانست یکی، دو بازیکن را حفظ کند اما هرچی بوده حالا باید درستش کرد و باید تیم را تقویت کنند.

با جدایی یحیی چه پیش‌بینی برای آینده پرسپولیس دارید؟
هر مربی که بیاید تا بخواهد با وضعیت تیم آشنا شود فصل تمام‌ خواهد شد و ممکن است بدتر از این هم ظاهر شویم. اگر امسال را یحیی خوب تمام کند آخر فصل هم با او تمدید می‌کنند! حفظ یحیی و جذب دو، سه بازیکن بهترین تصمیم ممکن است.

برای ادامه فصل مربی خارجی بهتر است یا داخلی؟
اگر قرار بود ایرانی بیاورند که الان بهتر از یحیی نداشتیم. اما در مورد مربی خارجی الان تمام طرفداران خواهان حضور برانکو هستند. برانکو در فوتبال ما بوده و از تمام گزینه‌های خارجی بهتر است. برانکو شناخت خوبی از فوتبال ما دارد و نتایج خوبی هم گرفته است. آشنایی او با فوتبال ما می‌تواند خیلی کمک کند‌.

اختلاف امتیاز به قدری زیاد نشده که جبران نشدنی باشد.
بله. نظر من هم همین است به شرط آنکه این چی گفت و او چی گفت را کنار بگذارند تا بتوانیم این فصل را به خوبی به اتمام برسانیم.
مرجع : روزنامه اعتماد
برچسب ها: پرسپولیس برانکو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها