به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۴۵۷۱۱۳

هروی: کاراته نیازمند حمایت بیشتر است

هروی: کاراته نیازمند حمایت بیشتر است
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی کاراته گفت: مشکل خاصی نیست اما نیاز داریم حمایت بیشتری از کاراته صورت گیرد.به گزارش ایسنا، سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران، در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و رسانه، توضیح داد: چند سالی بود که نمایشگاه رسانه برگزار نمی‌شد و خوشبختانه امسال مجددا راه‌اندازی شد که اتفاق خوبی است. خوشحالم که این نمایشگاه مجدد راه افتاد و مورد استقبال خوبی هم قرار گرفته است، امیدوارم در سال‌های بعد به صورت منسجم‌تری حمایت شود چون قطعا نتایج خوبی را در جامعه خواهد داشت.
 
او درباره آخرین وضعیت و برنامه‌های تیم ملی کاراته نیز گفت: با توجه به انتخاب مدیر سازمان‌ تیم‌های ملی، قرار است برنامه‌ریزی را ایشان انجام دهند و بنده الان نمی‌توانم اظهار نظر خاصی کنم. باید منتظر باشیم تا ایشان برنامه لازم را ارائه کنند.

هروی درباره مسابقات پیش روی کاراته ایران نیز گفت: ما در سال آینده چهار مسابقه بسیار مهم را پیش‌رو داریم. مسابقات قهرمانی آسیا و جهان رده‌های پایه و بزرگسالان بسیار مهم هستند که امیدواریم نتایج خوبی را در این میادین کسب کنیم. آقایان نکوخصلت و طباطبایی در سازمان تیم‌های ملی قطعا برنامه‌های خوبی را تدوین خواهند کرد تا بتوانیم روند خوبی را طی کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته ایران درباره آینده این رشته نیز گفت: ما استعدادها و نیروی انسانی خوبی در کاراته داریم، فقط نیاز است که حمایت‌های بیشتری از این رشته صورت بگیرد تا با تلاش‌هایی که دکتر طباطبایی انجام می‌دهد و برنامه‌ریزی خوب مدیر سازمان تیم‌های ملی، در میادین مختلف مثل کاراته وان و ... شرکت کرده و جوانان را به بدنه تیم ملی تزریق‌ کنیم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.
برچسب ها: کاراته
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها