به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۵۸۲۹۹

آخرین خبر در مورد محرومیت احتمالی رونالدو

آخرین خبر در مورد محرومیت احتمالی رونالدو
گروه ورزشی:ایمن الرفاعی، مشاور حقوقی عربستانی، درباره مجازات احتمالی کریستیانو رونالدو اظهارنظر کرد.به گزارش ورزش سه، النصر عصر یکشنبه در هفته‌ بیست و یکم لیگ حرفه‌ای عربستان با نتیجه 3-2 مقابل الشباب به پیروزی دست یافت. پس از این مسابقه چندین ویدئو از رونالدو منتشر شد که در وا‌کنش به شعارهای هواداران رقیب علیه او، حرکاتی عجیب و غیراخلاقی انجام می‌داد.گزارش‌های مطبوعاتی حاکی از آن است که رونالدو ممکن است با دو جلسه محرومیت و جریمه‌ای به مبلغ 20 هزار ریال سعودی مواجه شود.

اما ایمن الرفاعی در اظهاراتی به روزنامه الشرق الاوسط گفت: کمیته انضباطی و اخلاقی فدراسیون فوتبال عربستان بر فیلمبرداری غیررسمی تکیه نمی‌کنند، بلکه فقط متکی به دوربینی هستند که بازی را پخش می‌کنند..ی افزود: به کلیپ‌های که در فضای مجازی منتشر شده، اتکا نمی‌شود و بنابراین ستاره پرتغالی ممکن است به این دلیل که چیزی در پخش رسمی مسابقه به نمایش گذاشته نشده است، مشمول جریمه‌ای نشود.

الرفاعی در ادامه صحبت‌های خود گفت: از طرفی اگر داور بگوید این حرکت  را ندیدم و اگر می‌دیدم، بازیکن را اخراج می‌کردم، کمیته انضباطی تصمیم می‌گیرد که بازیکن را تنبیه کند. اما اگر داور بگوید که آن را دیدم اما مستحق جریمه نبود، مسئولیت کامل بر عهده داور خواهد بود و رونالدو مجازات نمی‌شود.
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها