به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۵۸۶۹۸

آقای خیابانی فوتبال را نابود کردید بی‌خیال شو

آقای خیابانی فوتبال را نابود کردید بی‌خیال شو
گروه ورزشی: واقعا نمی‌شود یک نفر در طول یک بازه زمانی مشخص این همه فکت و اطلاعات اشتباه در رسانه ملی که با پول مالیات مردم می‌چرخد به خلق‌الله حواله دهد و باز هم برنامه زنده بگیرد. در مورد جواد خیابانی حرف می‌زنیم. فردی که داریوش مصطفوی به درستی در مورد او گفت «ادعا می‌کند همه ‌چیز را می‌فهمد ولی هیچ چی از فوتبال نمی‌فهمد.»
 
به گزارش اعتماد،توی همین یک ماه جام ملت‌ها، جواد خیابانی چندبار اطلاعات غلط به مردم داده است. آن ویدیوی معروفش که سر نحوه صعود تیم‌ها از گروه با خداداد کل‌کل می‌کند را به یاد بیاورید. فرمول نحوه بالا آمدن تیم‌ها توسط AFC به وضوح مشخص شده اما خیابانی می‌گوید نه! این شکلی است که من می‌گویم. یا به یاد بیاورید با چه قدرتی از تبانی کلینزمن با مالزی صحبت می‌کرد! اتهامی بزرگ که تنها مایه خجالت رسانه ملی ایران در فوتبال آسیا شد. «اسمع قطری» گفتن‌هایش قبل از بازی ایران و میزبان و اینکه «اشک‌تان را درمی‌آوریم» را هم یک گوشه از ذهن نگه دارید که آخرش شد دستمایه مسخره کردن ملی‌پوشان.
 
استاد خیابانی در آخرین اظهاراتش یک اتهام بزرگ دیگر به زبان آورد. این‌بار در مورد فدراسیون قبلی. خیابانی گفت در فدراسیون قبلی جادوگری و موکل گرفتن و این چیزها وارد تیم ملی شد. اتهاماتی که اتفاقا ابتدا از دهان همان‌ها که می‌خواستند فوتبال را دوباره قبضه کنند درآمد و نتیجه‌اش هم شد چیزی که امروز می‌بینیم: باخت در همه عرصه‌ها! خودش می‌گوید شنیده‌ها اما همین شنیده‌ها را روی آنتن زنده تلویزیون به زبان می‌آورد و می‌گذارد کنار اتفاقاتی که روز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر و رختکن پرسپولیس رخ داد (پیدا شدن اوراد و طلسم‌ها و این چیزها).

مساله اصلا مدیران سابق فدراسیون نیست که خودشان پاسخگو خواهند بود و البته بارها هم رییسش در تلویزیون و رسانه‌ها در مورد «دعای خیر» و «خوبان عالم» و «مقربین» توضیح داده و می‌تواند پاسخ‌های بیشتری بدهد. اینها مسائل شخصی است و به اعتقادات هر کسی برمی‌گردد. همان اعتقاداتی که خیابانی ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به آنها می‌گوید: «عده‌ای با اعتقادات شخصی وارد میدان می‌شوند و قابل احترام است.»

مساله سر فوتبال است. مساله سر اتهام‌های بی‌اساس است که پدر فوتبال را درآورده. گویا مصادره فوتبال و به خاک سیاه نشاندنش برای عده‌ای کافی نبوده است. گویا این شکست‌های متوالی هم نتوانسته عده‌ای را سر عقل بیاورد که مسیر اشتباه است. گویا برای برخی همین که یک‌بار با تهمت و افترا دموکراسی فوتبال را نابود کردند بس نیست. 

مساله سر تیمی است که با 13 برد پیاپی و کمترین هزینه به جام جهانی صعود کرد و می‌توانست برای نخستین‌بار در جام جهانی تاریخ‌ساز شود اما شما نگذاشتید! همه ‌چیز را به‌هم زدید، تاج و کی‌روش را با میلیارد میلیارد پول این مملکت برگرداندید که بروند 6تا از انگلیس بخورند. 

حرف‌های خیابانی را احسان اصولی و اعضای هیات رییسه زمانی که می‌خواستند فدراسیون را مال خود کنند، می‌زدند و می‌گفتند سند داریم، اما وقتی کار تمام شد نه خبری از اسناد بود نه دیگر بحثی در مورد مسائل مختلف. هرچه ما گفتیم پس چه شد آن اسناد؟ مدارک کو؟ انگار نه انگار! چرا؟ چون اسنادی وجود نداشت.

می‌دانید آقای خیابانی! استحقاق شما همان رییس فدراسیونی است که بیاید روی آنتن زنده حرمتت را بشکند و جرات جواب دادن هم نداشته باشی! همان که وقتی از او می‌پرسی قرارداد ویلموتس چه شد با پوزخند جواب بدهد توی جیبم است! همان که وسط سوال کردنت بگوید «یهو گریه‌ا‌ت نگیره آقای خیابانی» یا روی آنتن زنده گوشت را بگیرد که چرا سرت توی گوشی است!
برچسب ها: جواد خیابانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها