به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۶۱۴۲۲

ستاره جنجالی سابق یونایتد محو درخشش رشفورد

ستاره جنجالی سابق یونایتد محو درخشش رشفورد
گروه ورزشی:جیدون سانچو، ستاره جنجالی سابق منچستریونایتد، به مارکوس رشفورد به‌خاطر پیروزی برابر لیورپول تبریک گفت.به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد میزبان لیورپول بود و موفق شد با نتیجه 3-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این بازی با تساوی 2-2 در وقت قانونی به پایان رسید و این لیورپول بود که موفق شد در وقت اضافه گل سوم را وارد دروازه حریف کند و پیش بیفتد اما رشفورد موفق شد با یک ضربه تماشایی گل تساوی را بار دیگر به ثمر برساند تا نقش مهمی را در پیروزی تیمش در این بازی ایفا کرده باشد. 

این ستاره انگلیسی که حالا به همراه تیمش به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی انگلیس راه پیدا کرده، پس از پایان این بازی با انتشار پستی از خوشحالی پس از گلش نوشت: «شب‌هایی مانند این!» تا شادی‌اش از این صعود و گلزنی برابر حریف قدیمی را نشان داده باشد. 

سانچو هم که در زمان حضورش در یونایتد رابطه نزدیکی با رشفورد داشت در تمجید از این ستاره نوشت: «کلاس جهانی.» این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به‌صورت قرضی از یونایتد جدا شد و در حال حاضر پیراهن دورتموند را به تن دارد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها