به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : ۴۶۲۷۴۸
هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفت

حمله به مجری ایران‌اینترنشنال در لندن با چاقو

گروه سیاسی: شبکه ایران اینترنشنال خبر داد که پوریا زراعتی، از مجریان این شبکه، روز جمعه، دهم فروردین، در لندن هدف حمله چند مرد ناشناس قرار گرفته است.
حمله به مجری ایران‌اینترنشنال در لندن با چاقو
به نوشته این شبکه، زراعتی، مجری برنامه «حرف آخر» در این شبکه، روز جمعه در برابر محل سکونت خود در شهر لندن با چاقو هدف حمله چند مرد ناشناس قرار گرفته است. از هویت این افراد و انگیزه این حمله هنوز اطلاعی در دست نیست، اما به نوشته این شبکه پلیس لندن مشغول تحقیق درباره این حمله است. افراد ناشناس در این حمله «با ضربات چاقو چندین نقطه از بدنش را مجروح کردند» و پوریا زراعتی در حال حاضر در بیمارستان بستری و «وضعیتش پایدار» است.
شبکه ایران‌اینترنشنال در آبان ۱۴۰۱، در بحبوحه اعتراضات «زن، زندگی، آزادی»، از تهدید علیه دو تن از خبرنگاران خود خبر داده بود. یک سال بعد، در آذرماه ۱۴۰۲، شبکه خبری آی‌تی‌وی در بریتانیا در گزارشی اختصاصی خبر داد که «جاسوسان ایرانی» به یک «قاچاقچی انسان» سفارش داده بودند در اِزای دریافت مبلغ ۲۰۰ هزار دلار، این دو مجری شبکه ایران اینترنشنال را در لندن ترور کند. زراعتی پس از چند سال کار در شبکه «من و تو» در سال ۱۴۰۱ به شبکه ایران اینترنشنال پیوست.

بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۱/۱۱ ۱۰:۰۷
كار شما كلا قابل قبول بوده در يكسال گذشته خسته نباشيد. (439561)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۱/۱۱ ۱۰:۵۵
هنوز لایه ای از نظام سیاسی ایران روش تعامل با رسانه ها را فرا نگرفته و ترجیح می دهد در داخل با بازداشت خبرنگاران و ایجاد سابقه کیفری آن ها را از ادامه کار بازدارد و در خارج با استخدام مزدوران، به ترور مخالفان به ویژه اهل رسانه دست زند .متاسفانه به کار گیری این روش ها به ویژه توسط افراد خودسر و ترمز بریده در ایران حاصلی جز کاهش اعتبار نظام در صحنه جهانی ندارد. (439563)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها