به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۱ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۵۴۴۷۱
تیم ما نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده است!

سوشا مکاني: از پرسپوليس مي‌روم‎!

گروه ورزشي: سوشا مکاني اولين معترض به شرايط جديد پرسپوليس است و مي گويد: از پرسپوليس مي‌روم‎!
سوشا مکاني: از پرسپوليس مي‌روم‎!
به گزارش "ورزش3"، وی که با کنایه به سؤال خبرنگاران پاسخ می‌داد در صحبت‌های خود گفت: از دیروز تا به حال که حمید درخشان به تیم آمده است خیلی پیشرفت داشتیم. تیم ما نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده است! مکانی در مورد اینکه آیا از نیمکت‌نشینی ناراحت است، عنوان کرد: برای چه ناراحت نشوم، اگر ناراحت نشوم آدم نیستم، چه برسد به بازیکن. دیوار کوتاه‌تر از من نیست، در بین بازیکنان حاضر مقابل تراکتورسازی فقط من را کنار گذاشتند. اگر شرایط همین طور ادامه پیدا کند، در پرسپولیس نمی‌مانم!

مکانی در ادامه صحبت‌های کنایه‌آمیز خود در مورد نیمکت‌نشینی در پرسپولیس و اینکه شرایط بدی دارند و اینکه نگران نیست این صحبت‌ها برضررش شود، خاطرنشان کرد: شرایط از این بدتر شود و به ضرر من باشد؟ من بازیکن ملی بودم، بازیکن 16 ساله نیستم، 11 سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم و یک مربی از من ناراضی نبوده است، من نان بازویم را می‌خورم.

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در ادامه شرایط پرسپولیس چطور می‌شود، گفت: من قرارداد دارم و به تمرین می‌روم. من با علی دایی و حمید درخشان قرارداد نبستم و در تمرینات حاضر می‌شوم. وی در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد رفتن علی دایی چیست، گفت: این تصمیمی است که بزرگترها گرفتند و من در مورد برکناری دایی صحبتی ندارم.