به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۳۰ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۵۵۳۳۷

گواردیولا: ناامید نمی‌شویم

گروه ورزشی: سرمربی بایرن مونیخ دیدار برابر منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا را دلیل اصلی تساوی تیمش برابر هامبورگ دانست.
گواردیولا: ناامید نمی‌شویم
بایرن مونیخ در هفته چهارم رقابت‌های بوندسلیگا در ورشگاه خانگی هامبورگ با تساوی بدون گل متوقف شد تا دومین تساوی شاگردان گواردیولا در این فصل رقم خورد. این تساوی در حالی رقم خورد که هامبورگ با سرمربی جدید خود می‌توانست پیروز این بازی باشد. مانوئل نویر در چند فرصت با واکنش‌های خوب خود مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد. اگر درخشش نویر در این دیدار نبود احتمال داشت بایرن برابر تیم بحران‌زده هامبورگ تن به شکست دهد.

گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ دیدار سخت برابر منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا را دلیل اصلی تساوی تیمش دردیدار برابر هامبورگ دانست. او در نشست خبری بعد از بازی برابر هامبورگ گفت: بعد از آن دیدار سخت برابر منچستر سیتی بسیار سخت بود که بتوانیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم. آماده کردن بازیکنان بعد از آن دیدار سخت و نفسگیر بسیار سخت بود. در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. سرمربی 42 ساله بایرن ادامه داد: متاسفانه نتواستیم از فرصت‌هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم. الان باید با جدیت به کار خود ادامه دهیم و منتظر بازیهای آینده باشیم. تا ماه دسامبر روزهای سختی در پیش داریم. نباید با چنین نتیجه‌هایی امید خود را از دست دهیم.

بایرن با این تساوی 8 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به پادربورن، ماینتس و هوفنهایم در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. البته لورکوزن یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی در آن به صدر جدول خواهد رفت. بایرن در هفته پنجم رقابت‌های بوندسلیگا هفته آینده در آلیانس آره‌نا از پادربورن تیم شگفتی‌ساز این فصل پذیرایی خواهد کرد.
مرجع : ایسنا