به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۲ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : ۶۳۲۹۳

کسب 3 برنز توسط جودوکاران جوان ايراني

گروه ورزشی: روز نخست پانزدهمين دوره رقابت‌هاي قهرماني جودوي جوانان آسيا با کسب 3 مدال برنز توسط نمايندگان کشورمان همراه بود.
کسب 3 برنز توسط جودوکاران جوان ايراني
به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، امروز (شنبه) و در روز نخست رقابت‌های جودوی جوانان آسیا تیم ملی کشورمان 5 نماینده داشت که حاصل تلاش آنها 3 مدال برنز بود. در این بین سبحان رسولی و دنیا آقایی با 2 شکست از دستیابی به مدال بازماندند.

محمد رشنونژاد بعد از استراحت در مبارزه نخست به قزاقستان باخت و سپس تاجیکستان و چین تایپه را شکست داد و برنز گرفت. وی در گروه بازنده‌ها چین تایپه و چین را شکست داد و به مدال برنز دست یافت. محمد محمدی بریمان‌لو نماینده وزن 66- کیلوگرم کشورمان در جدال برای کسب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا، "وی لیانگ" از چین را پیش رو داشت که در آغاز دقیقه دوم با ضربه فنی، حریف خود را شکست داد و به نشان برنز دست پیدا کرد. بعد از محمد رشنونژاد و محمد بریمانلو ، احمد قاسمی هم در دیدار رده‌بندی حریف خود را شکست داد و به نشان برنز دست یافت تا کار تیم ملی کشورمان در روز نخست از رقابت‌های جوانان آسیا با همین 3 مدال بسته شود.

فردا (یک‌شنبه) و در روز پایانی این دوره از رقابت‌ها الهام بهرامی در وزن 48- کیلوگرم دختران، با دوربا "موک چینگ" از هنگ کنگ دیدار می‌کند و سپس به دیدار برنده کره و چین تایپه می‌رود.مبینا عزیزی در وزن 52- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با "شوشیلا" از هند مبارزه می کند. زهرا نادری نیز در وزن 57- کیلوگرم "سئوهی" از کره جنوبی را پیش رو دارد و سپس به دیدار نماینده قزاقستان خواهد رفت.

در بخش پسران و در وزن 81- کیلوگرم، ایمان نیک اقبال دور اول "میگوئل کاستا" از ماکائو را پیش رو دارد و سپس با "خامزین" از قزاقستان دیدار می‌کند. در وزن 100- کیلوگرم خسرو رحیمی دور نخست استراحت دارد و در ادامه با برنده قزاقستان و ازبکستان دیدار می‌کند. جعفر پهلوانی هم در وزن 100+ بعد از استراحت در مبارزه اول "لی پو ین" از چین تایپه را دیدار می کند و جی یونگ" از کره جنوبی پیکار می‌کند.
این دوره از مسابقات با حضور 322 جودوکار در دو بخش دختران و پسران و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان از روز پنج‌شنبه در هنگ کنگ آغاز شده و فردا به پایان می‌رسد.