به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۶۴۶۵۱

پلی‌استیشن سونی در تلویزیون‌ سامسونگ

گروه فناوری: شرکت‌های بزرگ سونی و سامسونگ با همکاری یکدیگر قرار است خبرهای خوشی را برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری در سال 2015 داشته باشند.
پلی‌استیشن سونی در تلویزیون‌ سامسونگ
در همکاری متقابل این دو شرکت، تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند در سال 2015 قابلیت اجرای آنلاین بازی‌های پلی استیشن سونی را نیز خواهد داشت. شرکت سونی این قابلیت را در اختیار کاربران تلویزیون‌های سامسونگ قرار خواهد داد که بتوانند به کمک یک اپلیکیشن و بدون نیاز به کنسول بازی پلی استیشن به شبکه PlayStation Now متصل شوند و بازی‌های آنلاین پلی استیشن را به صورت مستقیم بر روی تلویزیون‌های سامسونگ اجرا کنند.

برای اجرای بازی‌ها، کاربران تنها به یک کنترلر دوئل شاک پلی استیشن نیاز دارند تا بتوانند از طریق اینترنت به بیش از 200 بازی آنلاین بر روی سرورهای PlayStation Now دسترسی داشته و آن‌ها را اجرا کنند. از آنجایی که بازی‌های آنلاین موجود بر روی PlayStation Now بر روی فضای مجازی ابری ذخیره شده‌اند، نیازی به دانلود کردن آن‌ها وجود ندارد کاربران می‌توانند از طریق اینترنت بازی‌های چند نفره را با دوستان خود بازی کنند و روند پیشرفت بازی خود را در همان فضای ابری ذخیره کرده و در نوبت‌های بعدی بدون مشکل بازی خود را ادامه دهند.

البته برای اجرای بازی‌های آنلاین پلی استیشن از طریق PlayStation Now و تلویزیون‌های سامسونگ کاربران به یک اینترنت پر سرعت و بدون وقفه نیاز دارند تا میزان لگ‌ها و کندی اجرای بازی‌ها به حداقل میزان خود برسد. هیچ کدام از شرکت‌ها هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه و مدل تلویزیون‌هایی را که قرار است مجهز به قابلیت اتصال به شبکه پلی استیشن باشند را منتشر نکرده‌اند.

اما خبرها حاکی از آن است که نتیجه همکاری مشترک شرکت ژاپنی سونی و شرکت کره‌ای سامسونگ در نیمه اول سال 2015 میلادی عرضه خواهد شد.



مرجع : بازارخبر