به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۶۶۱۷۵
شرح مطهري از نطق ناتمام: مجلس آزمون بدی داد

مطهري: به‌امیدخدا مجلس‌آینده چنین نخواهد بود

اینها اگر در روز عاشورا بودند در لشکر عمر سعد بودند
گروه سياسي: علی مطهری اتفاقات نطق ناتمام خود روز یکشنبه در مجلس را تشریح کرد و در شرح ماجرا نوشت: این مجلس یک استثناست و به امید خدا مجالس آینده چنین نخواهد بود و دفاع از حقوق ملت را در رأس کار خود قرار خواهند داد.
مطهري: به‌امیدخدا مجلس‌آینده چنین نخواهد بود
به گزارش سايت انصاف نیوز، متن کامل شرح این اتفاق که در صفحه ی اینستاگرام وی منتشر شده، آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اتفاقی که در روز یکشنبه 21 دی در صحن علنی مجلس افتاد، موجب وهن مجلس شد. از این نظر که در نهادی که خود قانونگذار است و باید بیش از هر نهاد دیگری احترام قانون را نگه دارد قانون زیر پا گذاشته شد. نطق من شامل مطالب مختلف فکری و اجتماعی بود که در پایان آن به مساله حصر پرداخته شد. به محض ورود به این مساله، همزمان از یک طرف حدود پانزده تا بیست نفر از نمایندگان در فاصله یک تا دو متری تریبون شروع به سر و صدا کردند تا صدای من به گوش کسی نرسد و از طرف دیگر آقای ابوترابی رییس وقت جلسه متأسفانه به جای آنکه این افراد را دعوت به سکوت و نشستن در جای خود بنمایند، نطق بنده را قطع و شروع به پاسخ دادن کردند، کاری که تاکنون در مجلس سابقه نداشته است که در میان یک نطق میان دستور، رییس جلسه شروع به پاسخگویی کند.

در واقع ایشان آن افراد را ترغیب و تشویق به ادامه ی کارشان کردند و در نهایت اعلام تنفس و مجلس را تعطیل کردند. این دو رفتار همزمان و مکمل یکدیگر، شائبه ی طراحی شده بودن این برنامه را به شدت تقویت می‌کند، خصوصا که آنها می‌دانستند در ضمن نطق من پاسخی به جوابیه ی قوه قضائیه درباره ی قانونی بودن حصر خانگی خواهد بود.

قبل از تنفس، افرادی نزد من آمدند تا مرا از ادامه ی نطق منصرف کنند که اغلب آنها حسن نیت داشتند، مثل آقایان مصباحی مقدم، توکلی، پزشکیان و قاضی‌پور که به آنها گفتم این که نطق یک نماینده ناتمام بماند چون رییس جلسه یا عده‌ای از نمایندگان و حتی اکثر نمایندگان نمی‌پسندند، خلاف قانون و بدعت و یک رویه ی غلط است که فردا به سر دیگران می‌آید. من باید نطقم را تمام کنم.

آقایان حسینی نماینده قصر شیرین، نعیمی نماینده آستارا و اکبری نماینده کرج نیز همین درخواست را داشتند، منتها چون درخواستشان همراه با کشیدن دست من بود آنها را به سمت پایین تریبون از سمت راست و چپ خود دور کردم. در این میان آقای حسینیان از دور لبخند رضایت بر لب داشت و آقایان رسایی و کوچک‌زاده هم خوشبختانه یا متأسفانه حضور نداشتند. تا این که آقای ابوترابی اجازه ی ملوکانه فرمودند که ادامه ی نطق در حالی که از رادیو پخش نمی‌شود در جلسه ی غیرعلنی ایراد شود. باز هم آن افراد جلوی تریبون سروصدا می‌کردند به طوری که صدای من به سختی به حضار می‌رسید.

یک فراز سه خطی از نطق من باقی مانده بود و من سر در متن نطق داشتم که آقایان کریمی قدوسی نماینده مشهد، آقامحمدی نماینده خرم‌آباد، انصاری نماینده آبادان و بشیری نماینده پاکدشت از پشت سر آمدند و بنده را از جایگاه پایین آوردند و در این میان آقای کریمی قدوسی به زمین خورد. بعدا دیدم دست من چند زخم سطحی برداشته است که نفهمیدم به کجا خورد. آقای آقامحمدی برای تکمیل کارش متن نطق من را هم قاپید و پاره کرد.

اینها را می‌گویم تا موکلین این افراد بدانند به چه افراد آزاداندیشی رأی داده‌اند که هم برخلاف قرآن که می‌فرماید فبشر عباد الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه عمل کردند، هم خلاف قانون اساسی که در اصل 86 می‌گوید نماینده در اظهار نظر درباره ی همه ی مسائل کشور آزاد است و هم برخلاف نظر مقام رهبری که تاکنون چند بار فرموده‌اند اگر با نطق یک نماینده مخالف هستید دو – دو و سر و صدا نکنید بلکه گوش کنید و بعدا پاسخ او را با آرامش بدهید.

موسوی‌نژاد نماینده دشتستان، جبیری نماینده بوشهر و قاسم جعفری نماینده بجنورد، نبویان نماینده تهران و پژمانفر نماینده مشهد یادم هست. قاعدتا اینها اگر در روز عاشورا بودند در لشکر عمر سعد به ایجاد سروصدا می‌پرداختند تا سخن حق به گوش مردم نرسد. این را هم بگویم که برخی از این افراد برای خودشیرینی و علامت دادن به برخی نهادها دست به این کارها می‌زنند و الاّ آدم عاقل می‌نشیند حرف را می‌شنود و اگر مخالف است بعدا آن را رد می‌کند. لازم است از آقای پزشکیان نماینده تبریز که از ابتدا تا انتهای ماجرا مانند یک محافظ در کنار من بودند تشکر ویژه داشته باشم. همین طور از آقای عابد فتاحی نماینده ارومیه که در جهت کاهش تنشها تلاش چشمگیر داشتند سپاسگزارم.

به هر حال مجلس آزمون بدی داد و البته این گونه رفتارها دور از ذهن نیست زیرا این مجلس در سال 90 در فضای متأثر از فتنه 88 و در حالی که بسیاری از افراد خوش‌فکر کاندیدا نشدند یا رد صلاحیت شدند شکل گرفت و بیشتر یک تیپ خاص وارد مجلس شدند. به عبارت دیگر این مجلس یک استثناست و به امید خدا مجالس آینده چنین نخواهد بود و دفاع از حقوق ملت را در رأس کار خود قرار خواهند داد. البته در همین مجلس هم افراد خوش فکر و فهمیده وجود دارند. بعد از این ماجرا نمایندگان زیادی نزد من آمدند و از این اتفاق اظهار تأسف کردند و مواضع من را مورد تأیید قرار دادند.

کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۲:۳۵
تحریم = تداوم سیاه روزیهای امروز.
پس با تنها سلاح دردستمان برای روشنترشدن فردایمان به میدان خواهیم آمد و از شرافت، آزادی، جامعه ی مدنی، آزادگی، حق طلبی، ایمان توده ای و دفع شرافراط بهمیدا ن خواهیم آمد.امروزهمان فردای روشن مان خوهدبود اگربخواهیم...
البته که دربرابر ردصلاحیتهای احتمالی سکوت نخواهیم کرد و نمی گذاریم12 نفر برای هشتادمیلیون نفرتصمیم بگیرند!
اگر نتیجه ای نداشت پس ازآن تحریم و نهایتا آخرین سنگر که سکوت است را انتخاب خواهیم کرد.مجلس ششم و واهمه ی اقتدارگرایان راازیادنبرید!!! (278339)
مهمترین ابزار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۱۹
مهمترین ابزار در دست جناح رقب رد صلاحیت نامزدهای واقعی مردم و تایید صلاحیت نامزدهی بدلی و خنثی است (278431)
واقع بین
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۲۷
در انتخابات اینده همه نیروهای اصلاح طلب باید کاندید شوند وبعد شورایی از بزرگان اصلاح طلب در هر استان از بین افراد تایید شده افراد اصلح را به مردم معرفی و از دیگر اصلاح طلبان بخواهند به سود آنها کنار روند و گرنه از مردم بخواهند به آنها رای ندهند و اینجاست که اصلاح طلبان واقعی مثل اقای عارف مشخص خواهند شد، با این تدبیر اکثریت مجلس اصلاح طلب خواستار خواهد شد، شرطش اینکه نیروهای اصلاح طلب اجازه ندهند در جامعه و فضای مجازی افراطی ها دلسردی ایجاد کنند تا 84 تکرار شود.ا (278442)
گول زدن جواب نمیده!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۷:۰۸
مطمئن هستم اگر تا سال آینده اوضاع کشور بهتر نشود بخش بزرگی از مردم در انتخابات شرکت نخواهند یا اگر شرکت کنند به نقطه مقابل شما رای خواهند داد (278542)
درود بر علی مطهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۷:۱۹
به عنوان یک ایرانی که به سرنوشت کشورم اهمیت می دهم تا این لحظه تصمیم گرفته ام اگر در انتخابات مجلس سال آینده مشارکت کنم فقط و فقط اسم 1 نفر یعنی سردار شجاعت وصداقت جناب علی آقای مطهری را با افتخار بنویسم (278546)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۳:۵۶
درودبر علی مطهری ، مطهری عزیز در قلب ما جای داری چون که سخن حق می گویی (278686)
به شعور مردم احترام بگذارمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۷:۲۳
عزیزم

این دلسردی ها را مردم با چشم وگوش وتمام وجودشان دارند از عملکرد بسیار بد رییس جمهوری که رفتند پای صندوق رای به او رای داده اند و مجموعه زیر دستش می بینند

ما که نمی توانیم به مردم بگوییم به چشم و گوش وعقل خودتان اعتماد نکنید بیاید به وارونه جلوه دادنهای ما اعتماد کنید ودلسرد نشوید !!!! (278550)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۶:۰۲
اگه اینجوری انتخابات را تحریم کنید (278511)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۰:۵۳
رضا یه بار تحریم کردیم که این نماینده ها نصیبمان شد .برای از پای در اوردن این اقایان حتما" باید باشیم (278623)
آینده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۸:۴۵
چه تندورها مسئول تمام کشور شوند چه اصلاح طلبان چه هر دو با هم تصمیم گیرنده کلی یک سیاست کلی است که تغییر ناپذیر است و فقط یک تفکر تصمیم می گیرد بنابراین شرکت یا عدم شرکت در انتخابات فرق و تاثیری ندارد.والسلام. (278574)
احمدي
Russian Federation
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۳۳
اگر از تك تك آحاد ملت درباره مسئله حصر سئوال شود نه تنها تمامي راي دهندگان به مهندس موسوي بلكه درصد قابل توجهي از هواداران طيف مقابل نيز خواهان رفع حصر از آقايان موسوي، كروبي و خانم رهنورد ميباشند و در مقابل دوستداران حصر شايد همان 4 ميليون نفر جامعه باشند.
البته رفع اين معضل در شرايط فعلي به نفع نظام و كشور و موجب تقويت اتحاد و همدلي خواهد بود. اينجانب به عنوان يكي از خانواده هاي شهدا و ايثارگران نظر خود را بر اساس صحبتهايي كه در جمع مردم ميشود بيان داشتم.
والسلام علي من تبع ااهدي. (278449)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۳۴
آفرین بر نظر سنجیده شما (278451)
بسیجی 59
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۲۰
حتما همينطور خواهد شد (278482)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۴۰
لابد اقای مطهری! این مجلس استثناست چون عده ای نظرات شمارا تایید نمیکنند. بله همینطور؟یااینکه بر طبل شما نمی کوبند ویا اینکه در اینده قرار بر این شده که همه رای ها به صندوق شما ریخته شود؟!یا اینکه شما خوبید وبقیه افراطی ومنحرف؟! ویا اینکه صحت خواب که همه رو موافق خودتان دیدید؟!سایت بهار وبیشتر کامنتی های ان هم که اقلیت قانون شناس وموافق شما ومخالف رای اکثریت!! (278497)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۸:۳۱
من شخصا تو هیچانتخاباتی شرکت نکردم بخصوص مجلس ولی اگر بدانم که روشن فکران و اصلاح طلبان میتوانند مجلس را در سال 92 دست بگیرند حتما شرکت میکنم (278570)
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۸:۵۹
خواهش می کنم کامل منتشر شود:
ضدانقلاب،سلطنت طلب،منافقین و استکبار دنبال آب گل آلود می گردند.من نمی گویم آقایان کروبی و موسوی از حمله به هیئت عزاداران و آتش زدن مسجد و شعار بر ضد اسلام حمایت می کنند بلکه می گویم این آقایان ساده لوح هستند و فکر می کنند اگر بخواهند در جامعه ساختار شکنی کنند موضوع پیچیده نمی شود و همه چیز سر جایش هست.نمی دانند که گرگ ها لباس میش می پوشند و وارد گله می شوند. (278577)
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۹:۰۵
علت حصر آقایان این است که این افراد اگر آزاد باشند،به دلیل اینکه ساده لوح هستند،جنجال و اقدامات جدید علیه امنیت ملی کشور انجام خواهند داد و ضد انقلاب و... وارد موج ساختار شکنی ها می شوند،آنگاه ایران می شود افغانستان جدید.بهتر است دوستان اصلاح طلب دنبال گزینه های معقول تری باشند.وقتی آقای خاتمی علنا گفت که:((ما نمی گوییم تقلب شده))دیگر جای چیست که برخی دنبال تطهیر موسوی و کروبی هستند.کروبی و موسوی ظلم کردند اما حاضر به عذر خواهی نیستند. (278578)
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۹:۱۴
اگر اسلام و قانون اساسی را قبول ندارید راهش اردو کشی خیابانی و تهمت تقلب در انتخابات نیست.شما که شعار دموکراسی را قرآن سر نیزه کرده اید می توانید با همان تئوری فتح سنگر به سنگر آقای حجاریان شرایط را تغییر دهید.یعنی در انتخابات کرسی های مجالس مختلف را کسب کنید تا به اوضاع مسلط شوید.این یعنی مردم خواستار شما هستند و میزان رأی مردم است.خودمانیم،خودتان هم می دانید که تفکر شما خریدار ندارد و الا تهمت تقلب نمی زدید،جر زنی نمی کردید.وقتی در یک بازی می بازی،تنها راه نجات از شکست جرزنی است. (278584)
سوال از آقای 1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۲:۵۵
اگر دروغ نمی گویی حاضری برای کشف حقیقت یک همه پرسی در مورد 2 نفر از کاندیداهای سال 88 یعنی آقای احمدی نژاد و آقای میر حسن موسوی به طور شفاف برگزار شود تا جرزن واقعی و دروغگوی واقعی مشخص شود؟؟؟

یا نه شما مانند آقای شجونی نام همه پرسی لرزه بر اندامتان می اندازد؟؟؟ (278671)
ماسوله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۲:۳۷
دوست عزیز نظر پر از فکر شما بسیار دل نشین بود ما ایرانیان در بزنگاه های تاریخی همیشه عقب نشسته ایم اگر در انتخابات ریاست جمهوری بعد از خاتمی اگر امده بودیم ویکی از اصلاح طلبان را انتخاب کرده بودیم مصیبت به نام احمدی نژاد بر سر این ملک نمی امد و ... تنها راهمان فشار بر اختدار گرایان است تا روزی شود که منتخب واقعی ملت بر راس امور قرار گیرد (278662)
سال 84
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۳:۳۲
مردم به این دلیل در سال 84 به مدعیان اصلاح طلبی رای ندادند زیرا متوجه شدند انها هم راه اقتدار گرایان را می روند (278678)
یحیی
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۳:۲۴
نخستین فیلم نطق علی مطهری
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/379925/%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B7%D9%82-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D9%85%D8%B7%D9%87%D8%B1%DB%8C (278676)
حميدرضاازخرم آباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۲:۳۷
به نمايندگي از مردم خرم آبادازمدرس زمان آقاي مطهري عذرخواهي ميكنم مردم درانتخابات آينده جواب آقامحمدي راخواهندداد بي شك دردوره قبل هم اگر كانديداهاي اصلاح طلب ازطرف شوراي نگهبان ردصلاحيت نمي شدندامثال آقامحمدي خواب نمايندگي راهم نمي ديدند (278341)
ايراني
Russian Federation
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۲۳
درود بر بينش و بصيرت شما هموطن لرستاني من. (278437)
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۳۱
چه کسی نمایندگی مردم خرم آباد را به شما تفویض کرده؟ در حد کج فهمی خودت میتوانی علی مطهری را مدرس خطاب کنی(که واقعا از عدم شناخت شما نسبت به مدرس است)..علی آقا محمدی هم نماینده شجاعی ست . فقط مثل شما فکر نمیکند... (278446)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۰:۴۸
از مثبت دادن ها شاید متوجه شوی آقای کشاورز! (278620)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۰:۵۵
اقای کشاورز کج فهم تویی نه حمید رضا چرا مغلطه می کنی؟این اقا محمدی و دیگران مجبور به شکست خواهند شد . (278625)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۷:۰۲
من دور قبل به این آقا رای دادم اما الان پشیمانم واز مدرس زمان آقای مطهری فرزند خلف شهید مطهری از ایشان معذرت می خواهم وبه آقای آقامحمدی میگویم دیگه اطراف خرم آباد آفتابی نشو که دیگه حنات رنگی نداردو ما ایل بزرگ بیرانوند دیگه به تو رای نمی دهیم (278537)
سوری از رومشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۷:۰۳
اینها نه نماینده ملت اند نه دولت . این ها مشتی عنصر تندرو هستند که قید وبندی نمی شناسند و حاضرند برای منفعت شان ملت را به ثمن بخس بفروشند. اگر خدا عمری دهد جواب این طیف را خواهیم داد. (278538)
لرستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۸:۳۰
آقامحمدی با . . . رای بسیاری از اصلاح طلبان خرم آباد را برد حالا به ریششان میخندد.متاسفانه درلرستان امکان تایید صلاحیت اصلاح طلبان بسیار پایین است واین واقعا ظلم است کاری هم از دست مردم بر نمی آید (278568)
دبیر زبان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۰:۲۳
لرستان و خراسان پاسخ دندان شکنی به نماینده های بدلی مثل اغامحمدی سردار!قدوسی و دهقان و..خواهند داد البته اگر هئت دوازده نفره بگذارد (278611)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۲:۳۷
جناب مطهری :
می گویند آن ها که به صحبت های شما عکس العمل نشان دادند و به سمت شما حمله ور شدند نمایندگان ملت هستند که حرف ملت ایران را به گوش شما رساندند! میخواستم شما در یک سطر توضیح بفرمایید که پس شما نماینده ی چه کسانی هستید ؟؟ (278342)
علی صارمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۲:۳۸
برادر ،درود برتو.راهت را ادامه بده. (278344)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۴۷
فقط يك نكته رو ياداورميشم خدمت جناب جميري اين اقايي كه مدعي نمايندگي مردم عزيزبوشهره ،خداوكيلي خداوكيلي چنددرصد راي اوردي خودت خوب ميدوني و ماهم ميدونيم چطوري نماينده شدي و خاك تو سر افرادي كه بخاطر جيب خودشون تو بندر گناوه واسه تو ستاد زدند و بخاطر سابقه همونا بود كه حتي جلو ستادت ده نفرم نبود واسه تبليغ جناب ،اخه تو هم نماينده اي؟ واسه خودم متاسفم كه نرفتم راي بدم تا توامروز جولان بدي ،نماينده برحق مردم بوشهر دادفر بود و بس وسلام . (278503)
سوادکوه
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۲:۴۰
ای کاش در مجلس علاوه بر بحث در مورد حصر،ساپورت،استکبار جهانی و..در مورد اشتغال،ازدواج و مشکلات اقتصادی جوانان هم بحث بشه،نمایندگانی انتخاب میکنند که تمام هم و غمشان پیشرفت خود وحزبشان است و واژهای ایران و مردم هیچ ارزشی برایشان ندارد (278346)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۳۴
درسته که مجلس باید به امور زندگی مردم برسه، اما آزادی بیان یکی از موهبات الهی است که یک عده اونو از مردم گرفتن.
آزادی باشه خیلی از مشکلای دیگه هم حل میشه، آزادی بیان باشه همه چیز شفاف میشه و خیلی از فسادای اقتصادی دیگه اتفاق نمیافته، دست خیلی از آقایون از بیت المال کوتاه میشه، روشنفکرا حرفشون رو بزنن خیلی چیزا حل میشه عزیزم...
انصاف نیست انقد سطحی نگر باشیم.
درود بر مطهری (278450)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۲:۴۳
ازآقاي مطهري به خاطر دفاع از كيان آزادي واحترام به ديگران مچكريم (278347)
ازاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۲:۴۴
همین افراد روز عاشورا بااسب هایشان پیکر مطهر امام را لد کوب کردند (278348)
دکتر بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۲:۴۶
هر استانی که خرابتره نماینده اش با چوب و چماق آشناتره آخه بگو نماینده خرم آباد تو برو ی فکری واسه شهرت و استانت بکن که داغونه از همه لحاظ چه بیکاری چه اعتیاد چه طلاق!!!!!!!!!!! (278349)
حمید
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۲:۵۰
در تایید سخنان جناب عالی از کوزه همان برون تراود که در اوست.
باری مطهری عزیز حسن این برخورد ها این است که ماهییت افراد روشن می شود همانگونه که ماهییت محمود خان .چه کسی می توانست ماهیتش را آنگونه که خودش نشان داد نشان دهد هر چقدر هم دلیل می آوردی.مکرو و مکرا....اما متاسفانه شورای محترم نگهبان همین ها را تایید می کند و مطمئن باشید خود شما دور بعد صلاحیتتان تایید نمی شود.التماس دعا (278352)
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۲:۵۱
آقای مطهری به لطف بچه های انقلاب در مجلس 1000 بار دیگر هم بخواهی از این نطق ها بکنی تو را به زیر خواهیم کشید....هنوز رهبر انقلاب اینقدر مظلوم نیستند که امثال تو در مجلس حکم حکومتی را ظلم بنامی و یوم الله 9 دی را یوم الشیطان!!!!!
من از تمام نمایندگان غیور تشکر می کنم و انتظار دارم که توی دهن امثال مطهری بزنند.... اگه مردی بهار چاپ کن.... (278353)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۲۹
بچه های انقلاب!؟!؟!؟. عماد چطوری ؟ بچه های انقلاب چند نفرند؟ مردم چی میشه این وسط؟ جدا" حالت خوبه ؟
ما هم به طرفداری از اقای مطهری تو دهن ان کسایی میزنیم که به مطهری حمله کردند . و تو دهن ادمهایی مثل عماد میزنیم که اندازه نوک سوزن از فضای سیاسی کشور و مردم سر در نمیاورد و از خودش حرف ندارد و از ادبیات زشت و زننده افراطی ها استفاده میکند (278444)
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۹:۰۸
فعلا که به قول خودتون نهاد های قدرت دست ماست.... بزن ببینم چطور میخوای بزنی تو دهن ما.... 9 دی همه چیز رو برای شما فتنه گرا تموم کرد.... مگر به کمک ورشکسته های سیاسی چون مطهری هر از چندگاهی بتونید یه عرض اندام خفیفی بکنید. (278580)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۲:۴۶
ورشکسته های سیاسی چون مطهری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعدشماها که بادوپینگ صداوسیما و های و هوی و حکم فتواگونه ی مصباح یزدی و پیراهن کهنه پوشیدن جلیلی 4میلیون رای آوردید چه هستید؟ (278664)
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۲:۵۱
عماد خجالت نمیکشی این حرفا را میزنی؟ منش ائمه اطهار ما این بود؟ نهاد های قدرت دست امامان معصوم ما بودند؟ برادر من دلسوزانه ازت درخواست میکنم قدری تاریخ را مطالعه کن ببین نهاد های قدرت دست کیا بود و یک طرف، و معصومین علیهما سلام در کدام سو بودند. کدومشون بر جا موندند و کدومشان نابود شدند. اگر به تاسی از آقامون اما حسین (ع) میگوییم" خون بر شمشیر پیروز است" این شمشیر در دست نهاد های قدرت بود، این شمشیر نماد نهادهای قدرت بود و هست. (278668)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۳۲
من هم از شما تشکر می کنم که با کند سازی روند مدنیت درمیان مردم تودهنی محکمی به احترام، حریم شخصی و آزادی می زنید و درراه آرمانهای اربابانتان کریمی، رسایی،حسینیان، کوچک اف، زارعی و... تلاش بی وقفه ای دارید. محکم و پراقتدار ادامه دهید.چیزی نمانده همین چند درصد امید کم رنگ راهم ازمردم بگیرید تا ببینید شما ضرر می کنید یاما!!! دعاکنید که امید مردم ازبین نرود که .... (278447)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۳۵
اقا عماد بخاطر شغل جدید تان (قاپیدن نطق )یا (زور گیری نطقی ) به شما و تازه به دوران رسیده ها،افراطی ها، و نمایندگان زیر 5% رای تبریک میگویم. امیدوارم در مراحل بعدی(سال اینده) با کله به زمین بخورید که خواهید خورد . (278452)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۳۰
دزد پرزور یقه صاحب مال رو میگیره!!! (278490)
یه مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۳۴
عماد جای شما صراط نیوزه چرا اومدی بهار؟ برو اونجا با برادرا حال کن اینجا جای تو نیست تنها میمونی! درضمن تو و امثال تو یه عده نون به نرخ روز خورید. من موندم مسئله فتنه حل شه میخواید از چه واژه ای برای مطرح کردن خودتون استفاده کنید؟ بچه های انقلاب یا تو جبهه ها خون دادن یا با بدترین حقوق بازنشستگی دارن زندگی میکنن یا هم هنوز دارن با جون و دل برای این مملکت کار می کنن... آره عزیزم بچه های انقلاب اونان نه امثال شما که گند زدید به باور مردم! (278491)
قباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۸:۱۹
اشکال کار شما این است که خود را نماینده مردم میدانید . مردم شما و افکار طیف تان را به زودی به زباله دان تاریخ خواهند ریخت (278560)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۲:۵۲
جناب آقای مطهری عزیز.
بنده شما را یک اصولگرای واقعی میدانم. حرفی که میزنید به ان اعتقاد دارید.البته شاید بنده با برخی نظرات فرهنگی شما مخالف باشم ولی از آن جهت که مطمئنم شما عقیده خود را به جهت اعتقادات دینی خود بیان میکنید شما را تحسین میکنم.راه حل این مشکلات نه در مجلس آینده و نه در انتخابات آینده است.بلکه می بایست در برخی ساختار ها و جایگاه ها ی سیاسی در این نظام تغییرات اساسی از طریق رفراندوم ایجاد شود. این راه کار بهترین و موثرترین راهکار در جهت قرار دادن مجلس در راس امور است. (278354)
هم میهن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۵۹
پیشنهاد من این است که آقای مطهری در کنار همه این حق خواهی ها و دفاعیاتی که از حقوق ملت انجام میدهند بر مسئله برگزاری رفراندم هم به عنوان یکی از حقوق ملت پافشاری کنند. (278510)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۹:۴۸
هم میهن بسیار خوب اشاره کردی افرین (278598)
ميهن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۲:۵۳
بخدا كه از وجود اين مجلس!!!! بايد عرق شرم به پيشوني هر ايراني بشينه. (278355)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۲:۵۶
آقای مطهری بنده در انتخابات شرکت نکردم ولی برای حمایت از شما و عدالت خواهی نه تنها خودم بلکه با خانواده هر فرد عدالت خواهی که شما بفرمایید حمایت می کنم ورای میدهم.مردم باید برای حمایت از اقلیت عدالت خواه در مجلس از ایشون تشکر کنن. مردم حامی شما هستن (278357)
دو..ست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۲:۵۴
من شرکت کردم و به اقای مطهری رای دادم و الان احساس غرور میکنم . (278670)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۲:۵۶
فضای نا امیدی چندسالیت که بر سر این جامعه سایه افکنده انگار تحمل هیچ کس حتی خودمان را هم نداریم (278358)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۰۱
کاش اصولگرایی منش علی مطهری بود کاش اصلاح طلبی منش خاتمی بود و ایرانم گلستان بود اگر ای کاش واقعیت بود (278359)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۰۳
سلام ،
در این میدان اگر پیروز گردی گویمت گردی/اگر بشکستی انجا،زودتر از مرگ خود مردی
جناب مطهری ! از صمیم قلب و با اگاهی کامل،به تو احترام میگذارم و شما را انسانی
اصولگرا به مفهوم واقعی ان میشناسم،نه معنی رایج ان ! به اصولی که اعتقاد داری
عمل میکنی،که عرفا به چنین شخصی میگویند،باپرنسیب و prestigious که بدون مزاحمت برای اصول دیگران،بر اعتقاد خویش پایمردی میکنند. این گرد و غبارها با یک فوت از بین میرود،ولی تو می مانی،حتی اگر مخالف تو باشم،دوست دارم که تو بمانی ! (278361)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۰۴
جبران میکنیم اسفند 94 قرار ما (278363)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۰۷
این چه دموکراسی که داریم حال فرض بر اینکه سخنان آقای مطهری بد و ناشایست /چگونه یک عده نماینده به خودشون اجازه میدهند که در یک مکانی که جایگاه وضع قانون است بی قانونی صورت بگیرد و در مملکتی که جمهوری اسلامی نامیده میشود و هم جمهوریت و هم اسلام هر دو بر پایه دموکراسی و مردم سالاری میباشد اینگونه صدای مخالفشان را خاموش کنند (278364)
ما ادراک دموکراسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۲۴
کی گفته کجا نوشته که ما دموکراسی داریم؟؟؟؟

این دین سالاری مردمیه. (278438)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۷:۱۳
اگر اين درگيري و بد اخلاقي در كشورهاي ديگه اتفاق افتاده بود صدا و سيما دست كم تا الان دو هزار بار اونو از تلويزيون به نمايش مي گذاشت. (278543)
اهل کاشانم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۰۹
عنان به می کده خواهیم تافت زین مجلس/ که وعظ بی عملان واجب است نشنیدن
حافظ (278365)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۱۰
انشاا... اما دکتر مطهری خوبم با این خط ونشان بزرگان اصولگرا امیدی هم به تایید صلاحیت اصلاح طلبان هست؟؟ از کجا معلوم که حتی شما را هم رد صلاحیت نکنند؟!! (278366)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۱۱
انشاا... بیاری خدا
موفق باشی دکتر دوستت دارم (278367)
Ehsan
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۱۱
آقای مطهری شما دیگه چرا مگه نمیدانید رای آوردن و نیاوردن کسانی که به شما حمله کردن در انتخابات آینده بدست مردم نیست و از جایی دیگر حمایت میشود. (278368)
رضا
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۱۱
عمر سعد رو خوب اومدی (278369)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۱۱
اينهانماينده ي اقليتي ازمردم هستندزيرانمايندگان واقعي ردصلاحيت شدندواين افراباتعدادراي بسيارپايين به مجلس واردشدند. درودبرمطهري نماينده ي شجاع وخداجوي مجلس. (278370)
mehrad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۱۵
ای دیه اینستاگرامشو داری بهار؟ (278373)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۱۹
استقلال آزادي جمهوري اسلامي؟ (278375)
ایرانی
Germany
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۲۰
چرا آقای مطهری به خسارتهایی که این دو نفر بر کشور وارد نمودن نطقی بیان نمیکنند... خسارتهایی که احمدی نژاد وارد کرده رو که دولت و دوستانشون دارن بیان میکنند که دسشون درد نکنه، ولی چرا در مورد خسارتهای داخلی و بین المللی وارد شده توسط این دو نفر یا بیشتر حرفی به میون نمیاد... ؟ چرا چرا چرا؟؟؟ (278376)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۳۷
ایرانی خسارتهای احمدینژاد را چرا نمیبینید .بیشاز 30 هزار میلیارد اختلاس شده و کشور را به خاک سیاه نشانده (278458)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۴۱
والا ما که اطلاع نداریم چه خسارت عظیمی وارد شده
شما که تخم کفتر خوردی یه کم از این اندیشه های نابتون ارئه کنین تا ما هم مفیوض شیم!! (278462)
ما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۴۱
من یادم نمیاد این دو بزرگوار جایی به آتش زدن شکستن مردمو دعوت کرده باشن!
بیشترین ضربرم به معترضین همین اقلیت زدن. که آتو دادن به تمامیت خواهان.که البته معلوم نیست از کی دستور میگرفتن!
از نظر خسارت بین المللی هم مطمءنن چهارتا اظهار تأسف کشورای ماهی گیر نباید مانع آزادی بیان یا اعتراض بخشی از جامعه بشه.
هیچ. مصلحتی بالا تر از احقاق حق مردم نبود. (278499)
ما همه مشهدیها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۲۰
متاسفانه دونماینده نمای منتسب به مردم مشهد باز هم باعٍث خجالت و شرمساری مردم مشهد شدند.اینها مدتهاست از جانب افکار عمومی مردم مشهد خلع شده اند وبه زور وخلاف شرع بر گرده مردم سوارندو آویزان بیت المال.انشاالله انتخابات بعدی، مردم مشهد جبران خواهند کرد. (278377)
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۲۱
شير مادر حلالت مرد
اگر رد صلاحيتت نكنن بدون كه دوره ي بعدي يه راي نجومي داري پسر (278378)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۴۵
این کاری که آقای مطهری کرد رو مردم باید جبران کنن!
اگه ایشون رو رد صلاحیت بکنن باید مردم تمام قد از ایشون دفاع کنن
این بازیا باید تموم شه، 12 نفر حق ندارن واسه مردم تعیین تکلیف کنن.... (278463)
بیرانوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۲۱
باسلام خدمت آقای مطهری مطمئنا مردم فهیم خرم آباد به آقامحمدی رای نخواهند داد چون جریان بعد از انتخابات سال 88 مردم را آگاه کرد و مردم منتظر یک انتخابات بودند که نظر خود را اعلام کنند و آن سال 92 بود . کار تندروهای این مجلس توسط مردم در سال 94 تمام است (278379)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۳۷
من از لرستان شگفت زده ام که همیشه پیشگام بودند دراصلاح طلبی. امید اصلاحات به همه ی مردم است ولی استانهایی چون لرستان، سیستان و بلوچستان، آذربایجانها،بوشهر، یزد و... پیشگام اند و مردم نباید بگذارند جریانهایی خاف مشی شان جای دیگران را غصب کنند. (278457)
چو ایران نباشد تن من مباد...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۲۱
جائي‌كه مردم از دولتشان بترسند، ظلم حاكم است؛ جائي‌كه دولت از مردم بترسد، آزادي وجود دارد

توماس جفرسون (278380)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۱:۲۷
سلام ، اقا / خانم چو ایران نباشد تن من مباد !
اغلب نظرهای شما را که میخوانم،کمی بوی نوجوانی میدهد، ولی این یکی را چقدر بجا و پخته اقتباس کردی ! احسنت !
( خط اول را مزاح کردم ) (278636)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۲۳
عصاره ملت! (278381)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۲۴
خیلی دوست داریم که دیگه شاید چنین مجلسی نباشیم! اما........ (278382)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۲۵
درود بر شرف دكتر علي مطهري. شخصا با خيلي از نظرات ايشون اساسا مشكل دارم بخصوص در فاز مذهب ولي در باب حمايت از حقوق شهروندي حركت ايشون رو تمام قد ستايش مي كنم. جملات بي نقصي بيان كردند:
1- این مجلس یک استثناست و به امید خدا مجالس آینده چنین نخواهد بود.
2- موکلین این افراد بدانند به چه افراد آزاداندیشی رأی داده‌اند که هم برخلاف قرآن که می‌فرماید فبشر عباد الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه عمل کردند، هم خلاف قانون اساسی
3- اینها اگر در روز عاشورا بودند در لشکر عمر سعد به ایجاد سروصدا می‌پرداختند (278384)
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۲۵
اقا مجلس به هرصورتی که باشه چه برادروخواهرهای اطلاح طلب و چه دلسوزان اصولگرا گرانی سیر پیش رونده داره بیکاری کم نمیشه فقط یه خوبی داره که مجلس مخلوط باشه که گاهی یه تنوع خبری میشه مشتی لگدی فشنگی پرتاپ و از این حالت کسالت بار خارج میشیم . (278385)
ً
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۳۷
خخخخخخخ ینی عاشق این طرز فکرتم (278494)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۲۸
والا آقای مطهری ما میترسیم شما رو هم رد صلاحیت کنن (278386)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۲۸
به امید خدا .قاپیدن نطق اقای مطهری به عینه بیانگر زور گیری یا مثل کار کیف قاپهاست .با این تفاوت که این دفعه برای از بین بردن منطق بوده . (278387)
رضايى
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۲۹
درود بر مطهرى پاكدل (278389)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۳۰
من هم با حرف اقای مطهری موافقم واقعا این مجلس یک استثناست....... (278391)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۳۰
برای مجالس بعدی حتی خود شمارو هم تایید صلاحیت نمیکنند چه برسه به مابقی که بخواهیم مجلس بهتری داشته باشیم (278392)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۳۰
اگر باطل را نمی توان ساقط کرد می توان رسوا ساخت اگر حق را نمی توان استقرار بخشید می توان اثبات کرد طرح کرد و به زمان شناساند و زنده نگه داشت.
دکتر علی شریعتی (278393)
ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۳۱
درود بر شرفت ...اگر همه اصولگراها مثل شما بودند ... (278395)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۳۲
واقعا برای مجلس متاسفم (278396)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۳۴
مشارکت بسیار پایین مردم در انتخابات 90 بخاطر اتفاقات 88 باعث شد یک سری اقایانی وارد مجلس شوند که به هیچ وجه در شان مجلس نبودند . اری سال اینده سال مشارکت و بیرون راندن افراطی ها از مجلس است. ما مردم نباید به بازنشسته های بعضی ارگانهای تمامیت خواه رای بدیم !امیدوارم متوجه باشید که چه کسانی هستند. (278397)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۳۴
درد علي دو گونه است: دردي كه از ضربه ي ابن ملجم در فرق سرش احساس مي كند و درد ديگر دردي است كه او را تنها در نيمه شب هاي خاموش به دل نخلستانهاي اطراف مدينه كشانده...و به ناله درآورده است.ما تنها بر دردي مي گرييم كه از ابن ملجم در فرقش احساس مي كند.
اما اين درد علي نيست
دردي كه چنان روح بزرگي را به ناله آورده است ،تنهايي است كه ما آن را نمي شناسيم .بايد اين درد را بشناسيم نه آن درد را ، كه علي درد شمشير را احساس نمي كند.
و ....ما
درد علي را احساس نمي كنيم.
دکتر علی شریعتی (278399)
لطفا" ترسوهای محافظه کار نامزد نشوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۳۵
امیدوارم مجلس آینده پر باشد از شیر دلان پر شهامت وآزاده ایی همچون علی اقای مطهری

مجلس اینده مجلس شجاعان و آزادگان است (278401)
ک.وفادار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۳۶
اگر همه نمایندگان ملت مانند فرزند بحق شهید مطهری وظیفه اصلی شان را که دفاع از حق و مطرح کردن خواسته های وافعی موکلانشان است ، انجام میدادند ، وضغیت مملکت فطعا بهتر از این می بود (278402)
امرایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۳۷
من بعنوان یک لرستانی بخاطر حرکت نابخردانۀ آقای آقامحمدی ( دریگوند سابق) از جناب آقای مطهری نمایندۀ واقعی مردم در مجلس عذر خواهی میکنم (278403)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۴۰
دمت گرم رحمت به اون شیری که خوردی (278404)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۸:۳۳
فرزند پاکان الوده ثروت و قدرت نخواهد شد (278571)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۴۶
آقای مطهری عزیز شما دارید رسالت تان را انجام میدهید و بدانید که افکار بیدار و آزاده از شما حمایت میکنند، خوشا به حال شما که در جایگاهی هستید که میتونید اینگونه از حق و حقیقت دفاع نمایید، غم به دل راه ندهید و آسوده باشید و این معدود افراد را به وجدان نداشته شان واگذار کنید. (278408)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۴۸
آقای مطهری در این وضعیت آشفته ی منطقه و جهان اینقدر به فکر منافع حزبی و گروهی خودت نباش یکم هم به فکر آرامش کشور و ایجاد ثبات باش.
قیمت نفت ...داعش خونخوار ...آرامش کشور ...رکود اقتصادی ...
بازم میتونم بگم ولی باقیش رو خودت میدونی دست از سر این طناب پوسیده بردار و به نقاط حقیقی دل ببند ... رافت نظام اینو یادت نره ...
اگه جرات داری منتشر کن (278409)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۴۰
ببخشید ،میشه بفرمایید اقای مطهری جزو کدام حزب است ؟تو هم یه چیزی شنیدی اما غلط شنیدی .رافت نظام بیشتر از همه برای احمدینژاد بوده که با ان دوران اختلاس هنوز کسی بهش حرفی نزده. (278461)
رحیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۶:۳۷
اشتباه بت مثبت دادم!
همه این شرایط بد درونی که میفرمایید رو همفکران همین اختششاش گران مجلس با حمایت از دولت آقای احمدی‌نژاد بوجود آوردن.
چیزی که با بیل میشد جلوش رو گرفت نذاشتن گرفته بشه، حالا با پیل هم به‌سختی شاید بشه گرف جلوش رو. باز هم معتقید باید افسارشان را گسیخت؟؟؟؟ (278529)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۵۱
بسيار زياد بايد به خدا اميد داشت !! شايد هم معجزه ! چرا كه طبق نظر خود آقاي مطهري در صورت عدم رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی (۱۳۹۴-۱۳۹۵)، آنها پیروز خواهند شد. اما شورای نگهبان تلاش خود را جهت مانع‌تراشی در خصوص ایجاد شرایط برای موفقیت اصلاح‌طلبان به کار خواهد بست! (278411)
م.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۵۳
اقای مطهری عزیز حتما همین طور خواهدبود .مجلس آینده مجلس سفارشی نخواهد بود. دوستداران نظام خواهند آمد. ما درمجلس آینده درس خوبی به این برادران بسیارمومن وخداترس!!!!!!!! خواهیم داد.انشاالله (278414)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۵۳
كريمي قدوسي باعث بي آبرويي مشهد در تاريخ سياسي ايران ! (278415)
حافظ شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۵۵
جناب آقای دکتر مطهری اینها هیچکدام نماینده ملت نبوده و تنها منافع شخصی و گروهکی خود را مجدانه پیگیری میکنند وسواد درستی هم ندارند والا میدانستند که در قران آمده که: فبشر عباد الدین یستمعون القول ف.........شما به راه حق خود پایبند و مصر باشید و بدانید که قلب و روح مردم باشما ست و شما بزرگزاده هستید و آنها کوچکزاده و...... مدرس هم توهینها و مشقات زیادی در راه دفاع از مردم و میهن متحمل شد و دیدید که نامش جاودانی شد و دشمنانش به زباله دان تاریخ حقوق ملت را پیگیری کنید خدا و خلق خدا یار شمایند (278416)
مصطفی
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۵۷
همانند پدر بزرگوارتان شجاع و دلسوز. احسنت (278417)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۳:۵۹
اسامی را که آقای مطهری اعلام کردند را نباید هیچوقت فراموش کنیم که مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود . (278418)
کوهدشت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۰۰
برادرعزیزم جناب آقای مطهری,من بعننوان هم استانی آقای آقامحمدی شرمنده ام,روم سیاه برادر شجاعم,روم سیاه,بهت قول میدم تمام توانم را بکارببرم تا این افراد رای از مردم نگیرن....قول میدم (278419)
008
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۰۰
قانون گذار كوزه گر از كوزه ي بي قانوني اب ميخورد در مجلسي كه راي مردم اون رو ميسازه اين نقض ازادي بيان وتك رايي واقعا نوبر مردم به نمايندها راي ميدن كه تك رايي از بين بره اين ديكتاتوري كه يك عده توي مجلس دارن ماهيت مجلسو مخدوش كرده.. (278420)
بسیجی جنگ
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۰۱
متاسفانه غرب کشور نمایندگان ناشایستی همچون آقامحمدی و حسینی را به مجلس می فرستند که ادعای بسیجی را دارند ولی فرهنگ بسیجی را ندارند
همین آقای آقا محمدی در لرستان افراد نا لایقی را بعنوان مدیر کل منصوب می کنند که از مدیریت هیچی چیزی نمی دانند و بیت المال را حیف و میل می کنند
درود بر فرزند راستین شهید مطهری که پاره تن اسلام بود (278421)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۰۲
اقای مطهری در تمام زمینه ها حق مردم به همین شکل زیر پا قرار می گیرد (278422)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۰۴
فرياد حق خواهي و حق طلبي هرگز خاموش نخواهد شد. روح امام و شهيد مطهري از خوشنود و خدا از تو راضي است. ان شاء الله! (278423)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۰۹
این متن باید به دست همه ایرانیان برسد.
درود بر شرف جناب مطهری... (278424)
على
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۰۹
تشبيه به لشكر عمر سعد نزديكترين تشبيه براى اين گروه است وگرنه هلهله و فرياد دقيقا كار اعراب دوران جاهليت و در اين دوره كار افراديست كه از بيان حق ميترسند و يا براى سرپرش گذاشتن بر غارتگريها مرتكب اينكارها ميشوند. (278425)
لطفا منتشر کنید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۱۰
بنده به عنوان یک بختیاری از آقای مطهری عذر میخوام.علی جان بخدا ما رای ندادیم به این نماینده ها چه کنیم که شده مثل کیف انگلیسی (278426)
ايمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۱۱
كسي كه مي بيند اگر ناطق ادامه صحبت دهد حقايق آشكار مي شود شروع به سر و صدا مي كند تا مخاطب حقايق را نشنود اگر هيئت رئيسه با اين قضيه برخورد نكند اين افراد وقيح تر مي شوندبايد در دوره بعد شوراي نگهبان اين افراد را رد صلاحيت كند (278427)
مردم استان سمنان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۱۹
ما هم به نمایندگی از مردم استان سمنان از مدرس زمان آقای مطهری عذر خواهی میکنم و قول میدهیم در انتخابات بعد جبران کنیم (278430)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۲۲
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم سر زنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور
با این کارشان نشان دادند چقدر آستانه تحملشان بایین است ۵سال است شبانه روز فتنه فتنه میکنند دروغ میگویند تهمت میزنند اما یکی مثل آقای مطهری از رفع حصر میگوید کتکش میزنند
مجلس بعدی جای افراد داوابس و تندرو نیست بلکه جای افرادی شجاع معتدل و باادب است (278434)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۲۲
جناب آقاي دكتر مطهري من يك آباداني هستم واز كاري كه آقاي انصاري كرد معزرت خواهي ميكنم ودر انتخابات 94اين برخورد ايشان را جبران خواهيم كرد (278435)
ابراهیم قلی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۲۳
جناب اقای مطهری اینجانب یکی ازاهالی روستای کردشت شهرستان جلفا میباشم بعنوان یک ایرانی شجاعتت رادردفاع ازازادی ومردم ارج می نهم امیدوارم همیشه دردفاع ازحق قدم هایتان استوارتر باشد امید ان روزی که در این مملکت منم منم های بعضی از انسانها جمع شده وتمام مردم درکنار یکدیگر وبااحترام به یگدیگر وهمچنین احترام به شایستگی افراد فقط درفکرابادانی ایران عزیز وکم کردن ازدرد والام مردم باشیم درود برجنابعالی ورحت خدا بر پدر بزرگوارتان (278436)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۲۶
جناب اقای مطهری خدا پدرت را بیامرزد این انقلاب بخاطر سلوک و منش امثال پدر وارسته وازاده شما در راس ان امام خمینی پیروز شد مردم بخاطر حمایت از چنان دیدگاهی انقلاب کردن ولی بعضی از فرصت طلبان میخواهند مردم را ناامید کنند ولی عملشان در ان هشت سال کذایی کار انها را تمام کرده است و انقلاب راه درست خود را پیدا میکند من به شما درود میفرستم که راه پدرت را ادامه میدهید با شجاعت (278439)
آرش از روستا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۲۶
آقای مطهری ناراحت نباش... کسانی که زمانی سخنرانی مهندس بازرگان را قطع و به اسم انقلابی به وی حمله کرده اند؛ الان در انگلیس و آمریکا زندگی می کنند.
اینها افراد بی سوادی هستند که از پله های دین بالا رفته و وارد مجلس شده اند
فعلا باید به حال این مجلس خون گرید... (278440)
خرم سلطان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۲۷
الهی دستشون بشکنه که عزیز دل ما رو زدن!!!!!!! (278441)
آرش
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۳۲
داداش مطهری عزیز یک ملت پشت شما هست از هیچکس جز خدا نترس (278448)
خدا گواه
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۷:۰۵
اینا را ولش اکثریت قاطع ملت هم پشت خاتمی و میر حسین بودند چی شد؟راه کار بده و احساساتی نشو. (278539)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۳۶
علي آقا خيلي مردي حلال زاده اي و خون پدرتان تو رگهات جريان داره . ازاده . جوانمرد. نترس.نماينده واقعي ملت كسي كه از فساد به دور بوده در اوج قدرت وگر نه تا امروز ١٠٠ تا برچسب بهت چسبونده بودن. اين مريد شما از خاطر ما إيراني ها پاك نميشه. (278454)
جانباز کربلای 5
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۴۰
بعنوان یک مشهدی جواب دندانشکنی به نمایندگان مشهدکریمی وپزمانفر در انتخابات 94 خواهیم داد که دیگر خوابشان را نبینند.اینها ابروی مشهدیها را بردند. (278460)
محسن
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۵۲
بنده نیز به نمایندگی از مردم خوزستان از دکتر مطهری عزیز عذر خواهی می کنم و اقدامات زشت نمایندگان!!!!!!!! خوزستان را محکوم می کنم. (278464)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۴:۵۹
تو این مملکت آیا موضوعی از این فتنه گر ها مهم تر نیست آیا اشتغال و ازدواج جوانان مهم نیست.چند نفر بر خلاف عقیده ملت آمدند و به خیال خودشان خواستند حکومت را عوض کنند . و باید سزای کار خود را ببینند این که بحث ندارد (278467)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۰۳
تشبيه به لشكر عمر سعد نزديكترين تشبيه براى اين گروه است وگرنه هلهله و فرياد دقيقا كار اعراب دوران جاهليت و در اين دوره كار افراديست كه از بيان حق ميترسند و يا براى سرپرش گذاشتن بر غارتگريها مرتكب اينكارها ميشوند. (278425) (278470)
لرستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۰۴
آقامحمدی جان. نطق دزدی کار بدیه. مث کیف قاپی. ب والله ک شورای نگهبان اصلاح طلب تایید نکرد وگرنه تو صد سال دیگه هم رای نداشتی. از مطهری عزیز معذرت میخوام (278471)
شهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۰۶
بعد از انقلاب هیچ کاندیدی در خرم آباد 2 بار به مجلس نرفته. آقامحمدی این سری هم از جاهای دیگه حمایت شد. مردم خرم آباد بهتر میدونن (278473)
نادرپور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۰۷
زورمون ب شورای نگهبان نمیرسه
امام زمان بیا دیگه (278475)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۰۹
سلام برآزادمردِمدافع حق وقانون؛
زمستان این مجلس استثنایی هم می گذرد و روسیاهی آن برای مخالفان قانون می ماند..
امیدواریم نه تنها مردم این مناطق که نام بردید،بلکه آحادمردم ایران در انتخابات آینده هوشیارباشند. (278477)
فی الواقع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۱۲
آقای مطهری عزیز در پاسخ به جایی که گفتید اینها اگر در روز عاشورا بودند در لشکر سعد بودند باید عرض کنم که اگر وجود نداد چون در واقع کل یوم العاشورا و کل الرض کربلاست . (278478)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۲۲
درود بر جناب آقای مطهری وصد درود بر شجاعت صلابت کلام ، استواری و ثابت قدمی ایشان در احقاق حقوق مظلوم واقعاً ما مردم ایران به وجود این چنین نماینده ای افتخار میکنیم (278484)
م.مرادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۳۶
اين اولين بار و اخرين بار نيست كه وكلاي مردم! تحمل حرف مخالف رو ندارنسالهاست كه افراطيون سد راه اصلاحات شده اند و اينگونه با كساني كه حرف حق ميزنن برخورد تند و حذفي ميكنن دلواپساني كه اگر دلواپس بودند اينگونه در مقام وكالت مردم ساحت مجلس رو محل تاخت و تاز و رفتار دور از شان نميكردند وقتي كه سياسيون مملكت تحمل يكديگر رو ندارن.چه انتظاري از عامه جامعه ميتوان داشت .متاسفانه فرهنگ نقد پذيري در جامعه ما لوث شده و انتقاد يعني عناد! اين دور باطل خداوند همه را به صراط مستقيم هدايت بفرمايد (278493)
مجید
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۴۵
خدا قوت مرد (278502)
ملت دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۴۸
1-امام حسین روز عاشورا بیش از آنکه به دنبال دیندار بگردد به دنبال آزاد مرد می گشت2-مجلس ما قانونی است,ولی مردمی-مصداق فرمایش امام ره,که عصاره ملت باشد-نیست3-طبق قانون اساسی نمایندگان در راستای ایفای وظایف خود از هرگونه تحت تعقیب واقع شدن مصون میباشند-تا اصل استقلال آنها تامین گردد-4-قطعا -به فرموده امام-میزان رای ملت است,به شرطی که بعضی ها همه ملت نباشند وحضور حداکثری نامزدها را فراهم کنند,تا مشارکت مردمی افزایش یابد-امریکه تجربه نشان داده که همواره به نفع نظام بوده (278504)
م.مرادي از اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۵۱
ي مطهري ثابت كردند كه يك وكيل تمار عيار ملت هستند و به خوبي به وظايف خود اگاه هستن.وشجاعانه از منطق و حرف حق دفاع كردند.واقعا در كدوم محكمه به متهم تفهيم اتهام شده كه حالا حصر رو قانوني ميدانند! من براي كساني كه در واع به ساحت مجلس و خانه ملت توهين كرده اند متاسفم (278505)
رستم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۵۴
اکثر این نمایندگان به قول خودشون مدرک دکتر یا مهندسی را یدک میکشند یه دکتر با استدلال جواب میده یا کتک کاری ؟!!!!.......... (278507)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۵۶
الحق باید گفت علی مطهر. خیلی انسان ازاده و باشرفیه (278508)
Hadi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۵:۵۹
از هموطنان تهرانی خواهشمندیم با حضور پرشکوه خود در انتخابات یک ملت را نجات دهند، کسایی مانند رسایی و کوچک زاده و نبویان و ... روزگار ملت را ...(بقیش نمیگم خودم)
عزیزان قصرشیرین هم بیشتر چشم باز کنند تا حسینیان ها باز نیایند (278509)
حبيب
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۶:۱۰
سلام بر پيامبرخدا وائمه اطهار وامام راحل و رهبر معظم ومعلم شهيد استاد مطهري كه چنين انساني بزرگوار وبزرگ منشي چون علي مطهري را بزرگ وتربيت كرده وتحويل جامعه داده - در ميان معدود نمايندگاني كه اميد مظلومان ومستضعفان است استاد علي مطهري ميباشند - متاسفانه برخي اقايان برق را در خرمن مردم تماشا كرده اند در حالي كه نميدانند بسياري از مردم در فقر فلاكت وبدبختي هاي حاصل از مديريت ضعيف دولت گذشته شب و روز را سپري ميكنند ونميدانند مشكل مردم چيست و دنبال بهانه هاي بيهوده ميگردند (278516)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۶:۲۴
یاساشین آذربایجان! بخاطر رفتار آقای دکتر پزشکیان و آقای فتاحی نمایندگان تبریز و ارومیه. (278522)
حسن حیدری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۶:۲۹
من تو رسانه ها خوندم که آقای بشیری نماینده مردم پاکدشت تو مجلس . آقای مطهری رو بواسطه نطق شان . پایین کشیدن ... من ساکن پاکدشت م . صادقانه بگم به آقای بشیری هم رای دادم ./ اما جناب آقای مطهری ... شرمنده ایم . حداقل از این مطمئن م که منطق اسلام و قرآن بر پایهء حرمت و احترام است و کسانی که بدعت گذاران بی حرمتی آن هم در خانه ملت هستند به یقین دشمنان قرآن هم نباشند دوستان آن نیز نخواهند بود . (278523)
وحيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۶:۳۶
با سلام
مي خوام بگم تو تهراني كه 12 ميليون جمعيت داره اين اقايي كه 100 هزار راي اورده اين نه تنها نماينده مردم نيست بلكه نماينده خودش هم نيست چه برسد به ...... (278528)
مطهري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۷:۰۱
من شرمندم به خدا از زندگي در مملكتي كه محل قانونگذاريشم براي نماينده ي مردم امنيت ندارد . درود به شرافت شما و پدر گراميتان (278536)
آگاه سازى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۷:۰۶
حجت، دبير جبهه حزب الله در پاسخ به پرسشي در خصوص اظهارات احمد علم الهدا پيرامون واكنشش به نطق علي مطهري، گفت: اين تيپ افراد آدمهاي شكم سيري هستند كه براي جمهوري اسلامي تاكنون از يك جوب آب نپرده اند، عناصري خلق الساعه كه از سرمايه مردم و بچه هاي اين انقلاب ارتزاق مي كنند و با غصب سرمايه هاي انقلاب، بچه هاي اين مردم كه هزينه براي اين كشور داده اند را به نان شب خود محتاج كرده اند، عناصری كه ور زيادي مي زنند. (278540)
ایدین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۷:۱۹
در واقع از مجلسی که بیشتر نماینده و گزیده شورای نگهبان هست تا نمایندگان انتخابی مردم ..بیشتر از این هم نمیشه انتظار داشت....باور کنید سال اینده برای اینکه مثل انتخابات ریاست جمهوری نبازن همه را رد صلاحیت خواهند کرذ (278545)
موسوی
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۷:۲۰
به امید خدا مجلس بعدی اصلاح می شود (278548)
آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۷:۲۱
به عنوان یک خوزستانی و آبادانی از آقای مطهری بابت رفتار . . . انصاری پوزش میخواهم.واقعا آبروی آبادانی ها را برد با رفتارش. (278549)
ا.پ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۷:۴۰
به راستی که مطهری ، آیا مطهری حرف غیر واقع زده ، اگر زده چرا جوابش باید با مغلطه و فحاشی باشد . من به عنوان یک مشهدی ، سرم را پایین انداخته و شرمنده فرزند شهید مطهری می باشم اینان نماینده مردم مشهد نیستند ، اینان نمایندگان افراط و تندرویند (278551)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۷:۴۳
من به نماینگی از مردم شریف خوی از شجاعت و صراحت دکتر مطهری دفاع می کنم . درود بر مطهری ، خاتمی و موسوی (278553)
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۷:۵۰
تفاوت راه یافته با انتخاب شده اینگونه مشخص میشود. (278554)
قباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۷:۵۳
اینها از نمایندگی مردم فقط نامی به یدک میکشند ، کسایی مثل رسایی به لطف و کرم الهی به زودی از خانه ملت بیرون انداخته خواهند شد و دموکراسی دوباره به آنجا خواهد برگشت ، در اصل این افراد نماینده شورای نگهبان هستند نه مردم.ت (278555)
بی باک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۸:۲۱
ببین مجلس اصولگرا خوب جوابی ب تندروی ها و فتنه گریی هات داد
ایشالله مجلس بعدی هم اصولگراست
مرگ بر فتنه گر (278562)
ایدا
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۳:۳۷
تو که اسمت بی باک سعی کن به یک جمله از امامت عمل کنی اگر دین نداری آزاد مردباش یا اگه اونم برات سخته و منافعتو به خطر میندازه با نامردان مباش (278681)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۸:۲۸
ملت ایران همچون نماینده ای می خواهد شجاع
منتقد دولت ولی منتقد منصف می خواهد /مجلس بعدی امیدواریم پر از مطهری یها باشد (278567)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۸:۳۱
بنظرم حمله کنندگان را نباید شورای نگهبان رد صلاحیت کنه بگذارید بیان جلو تا ملت از آنها انتقام سختی خواهد گرفت در صندوق ها (278569)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۸:۴۲
اعتدال و عدالت مشی و روش امیر مومنان علی (ع) و ائمه اطهار است که در این موقعیت در رفتار و کردار فرزند خلف شهید مطهری نشانه هائی به چشم می خورد (278573)
دلسوز بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۸:۴۶
خاتمی و موسوی و حامیانشان.
انها خود هم میدانند ناحق هستند و بر ناحق بودنشان اصرار میکنند.
این مملکت با درایت و فرزانگی رهبر عزیزمان تا حال بدون جنگ و خونریزی و و با امنیت کامل اداره شده است
اینها را خطاب به تو ای بهارنیوز میگویم که زیاد سنگ این گروه را به سینه نزن چرا که در اخرت جوابگو خواهی بود
ولی چون خداوند بر دلهایتان مهر زده قطعا نمی اندیشید و تفکر نمیکنید و نمیتوانید حق را از باطل تشخیص دهید (278575)
معتدل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۸:۵۰
آقاي مطهري عزيز كمي تحمل كنيد ملت عزيز در دور بعد حتما مجلس را از اين افراد پاك خواهند كرد و نمايندگان واقعي ملت را جايگزين خواهند نمود. (278576)
منصوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۹:۱۴
ایانماینده خرم اباد اقامحمدی که اینقدر فریاد زدند تا صدای حق به گوش مردم نرسد یکبار فقط یک بار از حقوق موکلین خود به این شکل دفاع نمودند وفریاد زدند که مردم لرستان از فقر و بیکاری و اعتیاد و خود سوزی و نداشتن جاده و نداشتن بودجه و دهها معضل دیگر جانشان به لب رسیده است .ما مردم لرستان از محضر اقای مطهری بخاطر چنین نماینده ای عذر خواهی میکنیم و حمایت وپشتیبانی خود را از پاک دست ترین وشجاع ترین واصلح ترین و حق شناس ترین نماینده مجلس اقای مطهری اعلام میداریم ودر یک انتخابات ازاد نشان خواهیم داد. (278585)
بهراد
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۹:۱۵
بنده بعنوان یک لرستانی به هم استانیهای خودم عرض میکنم. یادمون باشه عملکرد اینچنینی یه شخصی مثل این آقا به نام یک قوم سرافراز ایرانی ، که اعتبار و نام خودشو با سختیهای زیاد در طول تاریخ بدست آورده ، تموم میشه . (278586)
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۹:۱۸
همه باهم انشاالله جواب دندان شکنی به اینان خواهیم داد وثابت خواهیم کرد کشور ما مهددلیرانی همچون آرش وکوروش بوده وخواهدبود درود برعلی مطهری ایران با تواست آزاده دلاور (278588)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۹:۳۳
خوشا به حال آنان که زبان و کلام و اعضا و جوارحش برای خدا و عدالت وقف است و هرچه براو سخت گیرند خدا او را در قلب بندگانش محبو ب میکند . دورد بر مطهری محبوب قلب ها (278592)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۹:۳۹
سلام ودورود خدا برفرزند رشید شهید مطهری این مدرس زمان ما ، بنده به عنوان یک شهروند خرم آبادی ازاساعه ادبی که توسط نماینده که چه عرض کنم اون آقا از شما فرزند آزادی وتمامی ملت ایران عذر می خواهم باور کنید دوستان اگر ردصلاحیتهای بی مورد نبود این آقا ( آقا محمدی )آرزوی دیدن مجلس را به گور می برد . ولی بین بد وبدتر آدم مجبور میشه بده روانتخاب کنه . ما خرم آبادیها از بابت داشتن همچنین نماینده ای شرمنده ایم . (278595)
یزدانبخش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۹:۴۴
امیدوارم ریشه افراطیون و نون به نرخ روز خوران برای همیشه بخشکد جناب مطهری بیش از پیش موفق و سر بلند باشید (278596)
آذروغلي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۹:۴۶
دكترمطهري ، شهيدمطهري زمان است.خلف شايسته پدر.ايشان جيب شان را بسته اند وپاك زندگي ميكنند وحق ملت را ادا ميكنند. در ضمن به عنوان يك آذربايجاني ميراث دار انقلاب عظيم مشروطه به داشتن نمايندگان شجاع،پاك دست وشريف همچون دكترپزشكيان، عابد فتاحي، قاضي پور وپيرموذن افتخار ميكنم. اميدوارم مردمان شريف لرستان خرم آباد و مشهد از همين حالا جواب دندان شكني به قدوسي،پژمانفر،آقامحمدي و..بدهند.ياشاسين ايران، آذربايجان، لرستان، خراسان (278597)
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۹:۴۹
با سلام، مردم شریف ایران من به نمایندگی از طرف مردم شهرخرم آباد از رفتار وعملکرد آقای آقامحمدی در مجلس از شما عذرخواهی میکنم ورفتار این شخص مایه شرمساری تمام مردم شهر خرم آباد است وهمچنیین از برادر آزاداندیش خود یعنی آقای مطهری عذر خواهی میکنم وبدانید ما از آقای مطهری حمایت میکنیم و اگر آزادی داشتیم به حمایت و دلجویی از آقای مطهری به خیابانها می اومدیم . (278600)
رضا کاشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۹:۵۸
ما مجلس ششم را به یادداریم که چه کردنددیگر مردم گول انها نمی خورند و درمجلس اینده مردم هوشیار خواهند بود (278603)
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۰:۰۰
خسته شدیم از امیدهای بیخود موقع انتخابات ریاست جمهوری اخیر هم فریبمون دادن با زبان نرم و شعارهای دلفریب ولی دوباره بازی مون دادن مجلس اینده هیچ فرقی با این مجلس نخواهد داشت (278604)
الهام از خرم آباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۰:۰۵
همه میدونیم که این نماینده ها دست پخت رد صلاحییتها هستن که برای مردم ایران گذاشتن وگرنه این افراد هیچکدام نماینده اکثریت مردم نیستد و شاید سالهای بعد هم باز حق انتخاب نخواهیم داشت چون از قبل انتخاب خواهند شد (278607)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۰:۲۷
منم از جناب دکتر صمیمانه به خاطر شجاعتشون تشکر میکنم و امیدوارم مردم پایتخت در انتخابات بعدی (البته اگر شورای نگهبان اجازه دهند) بینش سیاسی خودشونو نشون بدن.
و باید نظرمو بگم که این مدرس گفتن ها هم خوب نیست چرا که ما معصوم و کامل نیستیم همان گونه که مدرس نبود و این گونه رفتارها باعث غرور و تکبر میشه که انسانیت یک انسان و ارمانهایش رو در سایه این تمجید ها ممکن است از دست بدهد.پس مطهری هم همانند همه مسئولان دیگه باید در مقابل عملکردش نقد بشه (278612)
خوزستانی
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۰:۴۷
باسلام آقا من از آبادان میام تهران به آقای مطهری رای میدم ومتاسفم برای آقای انصاری . . . .ف (278619)
سعیدد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۱:۰۳
تا مادامی که ما نتونیم باهم صحبت کنیم یا بهتر بگویم برخورد انسانی نسبت به هم نداشته باشیم.انتظاری نباید داشته باشیم که این برخوردهای توهین امیز نباشه .پس نقطه سر خط.انسان باشیم. (278627)
ساره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۱:۰۶
لطفا اسم نمایندگان کتک بزن رو تیتر کنید که همه ی مردم بدانند نماینده شهر شان چکارمیکند وچهبرخردی با عقاید دارد .
حداقل در انتخابات اینده به این ها رای ندهند
برای لنتخابات ایند (278628)
ساره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۱:۰۸
لطفا در مورد رفتار نمایندگان با اسم اطلاع رسانی کنید تا مردم این ها را بشناسند .
در مورد انتخابات اینده مجلس تا میتوانید ذهن مردم را باز کنید .سرنوشت ساز است به خدا (278629)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۱:۲۲
اقای مطهری من به اعنوان یک براز جانی از کاری که اقای موسوی نژاد مردم دشتستان(برازجان)کردن از شما عذر میخوام مردم دشتستان از شما حمایت میکنند (278634)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۱:۳۲
شانس آورد رسایی نبود وگرنه فک کنم درگیری درست حسابی رخ میداد (278637)
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۱:۴۳
ضمن سپاس ویژه از نطق حق طلبانه علی مطهری وتشکر از مقاومت جانانه دکتر پزشکیان و عابد فتاحی در مفابل حملات نمایندگان. مجلس (278639)
شیخ
Romania
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۱:۵۲
درود خدا بر تو باد دکتر مطهری واما آقای انصاری جواب شما را در انتخابات ۹۴ میدهیم (278641)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۱:۵۷
بابا به قرآن من مشهدی به این کریمی قدوسی و پژمانفر و... رای ندادم ،به کی بگم.اینا دیگه کی اند صد رحمت خدا به آدم.اطلاع رسانی کنید که اینا کی اند،چون ما که دیگه می دونیم اما شهرای دیگه هم بدونند.اما اندکی صبر ایشالله سحر نزدیک است. (278643)
جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۲:۲۹
اقای مطهری ما سه برادر هم زمان در جبهه با متجاوزین به کشورمان میجنگیدیم الان هم پشت سر شما با قانون شکنان خواهیم جنگید و مجلس را درست خواهیم کرد (278656)
برازجانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۳:۱۶
آقای نخبه شما که دیپلمتون را هم به زور گرفتید نشون به این نشون که تا مدتها مدرکتون تو مجلس قابل قبول نبود و با زور. . . وارد مجلس شدید.
شرمنده گی ما دشتستانی ها را از رفتار این نماینده بپذیرید (278674)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۳:۳۴
اگر برخی نمایندگان مشهد ابروی موکلشان را برده اند, در عوض علی مطهری به عنوان یک خراسانی ابروی ما را خرید (278680)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۳:۴۵
سلام تنها کاری که می توانم بکنم اینکه به روح شهید مطهری درود بفرستم که این ازاداندیشی را به فرزندش اموخت (278683)
لرستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۲۳:۴۹
ای ایران و ای ایرانی بدانید به خدا به پیر به پیغمبر اقا محمدی نماینده واقعی مردم لرستان نیست از ملت فهیم و نجیب ایران وجناب اقای مطهری عذر خواهی میکنیم (278685)