به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۶۹۸۳۱
نماینده اردبیل در مجلس

دریافتی‌ نمایندگان خیلی بیشتر از اینها بوده!

گروه سیاسی: نماینده اردبیل در مجلس گفت: براساس اطلاعات رسیده برخی از نمایندگان مجلس هشتم 30 تا 90 میلیون تومان از دولت نهم پول گرفته اند که برای رسیدگی به آن شکایتی به کمیسیون اصل نود تقدیم کرده ایم.
«کمال الدین پیرموذن» در گفت و گو با ایرنا، افزود: یکی از نمایندگان امروز به من می گفت که محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم برای خریدن و وامدار کردن نمایندگان مجلس هشتم به دولت، مبلغی حدود 30 تا 90 میلیون تومان به هر کدام از کاندیداهایی که در انتخابات مجلس رای آورده بودند، پرداخت کرده است.

وی با بیان این که این اقدام برای خریدن و وامدار کردن نمایندگان بوده است، اظهار داشت: برخی از نمایندگان بر این نظر بودند که مجلس هشتم به ما ربطی ندارد، اما ملت بداند که قطعا آن را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده اردبیل در مجلس نهم اضافه کرد: این میزان مبلغ نشان می دهد که صحبت های رحیمی درباره پرداخت یک میلیارد و 200 میلیون تومان به نمایندگان نادرست بوده و اگر مبلغی هم پرداخت شده قبل از انتخابات با نام کمک به مساجد شهرستان ها بوده اما تا کنون هیچ سخنی درباره دریافت 30 تا 90 میلیون تومان توسط برخی از نمایندگان مجلس هشتم از دولت نهم به میان نیامده است.

وی ادامه داد: شکایتی نیز در این زمینه تهیه و به کمیسیون اصل نود تقدیم کردیم و رییس کمیسیون اصل نود نیز در این زمینه قول داده تا حصول نتیجه نهایی به این شکایت رسیدگی شود. عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: ما فکر می کردیم که رحیمی به 170 نفر از نمایندگان مجلس هفتم که می خواستند کاندیدای مجلس هشتم شوند نفری 5 میلیون تومان پول داده اما با صحبت هایی که امروز شد به این نتیجه رسیدیم که این گونه نیست بلکه نمایندگان خاصی پس از انتخابات در مجلس هشتم بسیار بیشتر از این میزان دریافت کرده اند.

ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۵:۱۱
چشم دلواپس ها روشن..!! (292044)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۵:۳۶
رحیمی اینا را بدستور کی میداده؟؟ سر خود که نبود رئیس داشتند برنامه ریز داشتند چرا تنها رحیمی محکوم شد بقیه و بخصوص روسای رحیمی چرا در رفتند؟ و مگر نامه رحیمی جز نشان دهنده این مورد هست؟ (292052)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۲۰:۴۱
شما گوش نکریدید که آقای اژه ای گفت هنوز صحت و سفم حرفهای رحیمی ثابت نشده ؟چرا خودتون مرتب تهمت میزنید و هنوز معلوم نشده اینهمه فرافکنی میکنید (292150)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۲۱:۱۶
پس اعتراف اقای باهنر چی بود؟و علنا" گفت پول گرفتن از رحیمی را رد نمیکنم اما از الوده بودن پول خبر نداشتیم.شما چرا توجیه می کنی اقا رضا هم پول دهنده اعتراف کرده هم پول گیرنده این وسط تو چی میگی؟ (292166)
اسمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۲۲:۰۳
یه نکته رو بگم بد نی .شما این رشوه گیریا و دست درازی به پوله مردمو وووو غیره رو نبینید رو میشه در خفا چه شود و به وسیله چه کسانی خدا داند ااا (292188)
هرکی به هرکی
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۲۳:۱۱
داداش اما اقایان توکلی باهنر و حداد هم فرمایشاتی در این ارتباط داشتند نمیدونم چرا اونا یادتون رفته
خدایی ملت الزایمر دارند انگاری ها (292212)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۵:۲۱
خدا پدر و مادر اوباما و نمایندگان گنگره را بیامرزد که همه گزینه هاشان روی میز بود،اما نمایندگان ما همه گزینه هاشان زیر میزی بود و آبرو بَِـر پس گلی به جمال آنها.. (292045)
بسیجی دل آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۵:۳۶
انصافا ((دلواپس)برازنده این جماعت بیت المال خور است .
امروز ملت می بینند که علت دلواپسی بازماندگان خوارج آشکار شدن گند کاری ها ودزدی های میلیاردی بود وباسردادن فریاد دزد دزد قصد پوشاندن دزدی های خود راداشتند.
تارسواشود هرکه دراو غش باشد. (292053)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۵:۴۹
همیشه برام سوال بود هر وقت روحانی وارد مجلس میشه دو سه نماینده میرن جلو بهش خیر مقدم میگن ولی وقتی احمدی نژاد وارد مجلس میشد یهو مجلس بهم میخورد به سر کول همدیگه می پریدن تا رئیس جمهور محبوشون رو استقبال کنند (292059)
اصلان
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۵:۵۱
دیالوگ برخی از اهالی مجلس نه سخن نمایندگان مردم:
"البته دریافت این گونه کمک ها عرف بوده و همواره توسط نمایندگان دریافت می شود و دلیلی هم ندارد که نمایندگان منبع آن را بدانند و دریافت آن خیلی خوب است و هرچقدر بگیری کم است و ... ." (292062)
بیب
Russian Federation
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۵:۵۴
سلام علیکم بر ادران دزد، چه خبرا؟
جواب بدید که اینقدر نبوده ،اونقدر بوده مثلا، حالشونو بگیرید.راستی اقای حداد عادل!اینم یک کار عادی تلقی میشه؟
اقای حداد راجع به انتخابات که سی و یکم شده بودی وبعد با ابطال رای مردم 28 ام شدی و رفتی مجلس ودست بر قضا رییس مجلس هم شدی صحبت کنید،ببینیم اونم عادیه یا نه!؟ (292066)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۵:۵۸
خیلی برای انقلاب در حد خودم زحمت کشیدم وبعد از سی سال خدمت صادقانه مستاجرم این مطالب را که میخوانم دلم میخواد غیر از خودم یه نفر دیگه دودستی محکم بکوبه تو فرق سرم (292068)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۲۲:۰۹
ما رو خدا تو سرمون زده دیگه لازم نی زحمت بکشی .خودکرده را تدبیر نیست (292189)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۶:۱۳
بیشتر جوونا لنگ 15تا 20 تومنن که تشکیل زندگی بدن بعد دلواپس ها وارباباشون بخور بخور راه انداختن،لازمه یه باردیگه برن سخنرانی حضرت سیدالشهدا در منارو بخونن شاید به خودشون اومدن (292076)
کارشناس در همه امور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۶:۲۳
فتنه خوب نونی داشته واسه بک عده خدا فتنه گرا حفظ کنه.توی مملکت فقط فتنه جرم است . (292082)
چرا؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۷:۱۶
چرا اسامی نمایندگانی که از رحیمی و از مرتضوی پول گرفته اند اعلام نمی شود؟؟!!!!!!! (292099)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۷:۲۵
حتما برای مبازه با مفاسد اقتصادی هزینه کرده اند. همچون آقای م ر ر معروف رییس ستادمبازه با مفاسد اقتصادی دولتهای نهم و دهم . (292104)
دانیال دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۸:۵۵
به تجربه ثابت شده است اونایی که بیشتر دم از محرومین میزنن و بیشتر از ساده زیستی و پاکدستی و استکبار ستیزی می گویند ، این پولها را (حق مسلم) خود می دانند. (292127)
منزجر از دلواپسان
United States
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۹:۱۱
ممنون از آقای پیرموذن وعلت اینکه بعضی از این دلواپسان به وکیل الدوله بودن خود افتخار میکردند معلوم است که لقمه واقعا دندان گیر بوده (292128)
نادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۱۹:۳۵
وقتی این اخبار رو میشنوم و تو خیابون بعضیها رو میبینم که دارن گدایی میکنن اشکم در میاد اخه تو مملکتی که ادعای اسلامیت داره این درسته؟ (292136)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۲۰:۲۲
اگه این دریافتی ها واقعا در حد میلیون باشه من واقعا خدا رو از صمیم قلب تشکر میکنم... ولی این عزیزانی که من دیدم با این مبالغ سیر بشو نیستن... (292142)
رجیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۲۰:۴۳
پیشنهاد :
دوستان از این موضوع کوتاه نیایید.
این یک سر نخ است، خسته نشوید، به نظر می آید این قصه سر دراز دارد
مبادا مثل بورسیه ها ی غیر قانونی از آن دست بکشید! (292152)
حميدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۲۱:۲۴
محصولات مهم كارخانه اصولگرايي :دروغ -تهمت وافترا-اختلاسهاي كلان-ريزگردهاو...... (292172)
بی وجود
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ ۲۳:۲۷
چرا ارسال نظر درباره خدامراد یه هزار میلیاردی را بستین
میگم عجب بخور بخوری بوده ها به حضرت عباس من بیجاره تو سی روز ماه بیست و پنج شش شبشو نون ماست میخورم بعد قیافه این یارو چقد توپه
ای خدا... (292214)