به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۷۰۴۶۲
اولین وظیفه من خارج کردن تیم از بحران است

درخشان سرمربی پرسپولیس خواهد ماند

گروه ورزشی: قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اولین وظیفه اش خارج کردن این تیم مردمی و پرطرفدار از بحران های مالی و فنی است، گفت: در حال حاضر باشگاه پرسپولیس تهران مشکلات زیادی در زمینه مالی و فنی دارد که مهمترین هدف من برون رفت از این مشکلات است.
درخشان سرمربی پرسپولیس خواهد ماند
محمدحسین نژادفلاح در حاشیه مراسم تودیع و معارفه ورزش و جوانان استان تهران درگفتگو با ایرنا افزود: مهمترین هدف ما کسب نتیجه دربازی روز سه شنبه برابر لخویا قطر در لیگ قهرمانان آسیا است که امیدواریم با تمرکز و وحدت بتوانیم نتیجه مطلوبی را در این بازی به دست آوریم. وی همچنین در خصوص اینکه حمید درخشان همچنان سکان هدایت تیم پرسپولیس را در اختیار خواهد داشت یانه؟ اظهار کرد: سرمربی تیم پرسپولیس همچنان این تیم را در بازی های پیش رو در لیگ برتر و جام باشگاههای آسیا همراهی خواهد کرد و امیدواریم با پیروزی مسابقات پیش رو را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس بدهی هایی از قبل دارد که باعث سخت شدن کار این تیم برای بازی های پیش رو شده است و مهمترین اقدام ما در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی جذب مربی خارجی و داخلی نیست. نژادفلاح همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه برای لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس از بازیکنان خارجی بهره مند خواهد شد خاطرنشان کرد: ما اصلا هیچ بازیکن داخلی و خارجی را برای این بازی ها جذب نخواهیم کرد و هدف کسب امتیاز و صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.