به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۳۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۱۳ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب : ۷۳۳۹۱

والده سیدمحمد خاتمی درگذشت/تسلیت

گروه سیاسی: همسر مرحوم آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی و والده مکرمه آقای سید محمد خاتمی دارفانی را وداع گفت.
والده سیدمحمد خاتمی درگذشت/تسلیت
سکینه ضیایی - مادر رئیس دولت اصلاحات - از روز اول فروردین سال قبل به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد تا اینکه امروز - 13 فرودین - دار فانی را وداع گفت. چند روز قبل نیز مرگ مغزی آن مرحومه اعلام شده بود که بر این اساس، فرزندان وی برای اهداء اعضای وی اعلام آمادگی کرده بودند.
گفتنی اینکه دو ماه پیش نیز خواهر مکرمه آقای خاتمی دارفانی را وداع گفتند. خانواده خاتمی به همین مناسبت، اطلاعیه‌ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
امید زندگانی ما معنای حیات ما و بهانه شادی ما از جهان فانی پر کشید و به دیدار معبود شتافت. او اینک از هم و غم دنیا که کمترینش رنج جسمانی بود رها شده است و امید است که زندگی ابدی خود را در سرای باقی با ارامش روحانی و مشحون از رحمت پروردگار آغاز کرده باشد و ما که هنوز رخت عزای عزیزی دردانه را بر تن داشتیم داغدار مادری شدیم که مظهر همه فضیلت‌ها و خوبی‌ها بود. راضی به رضای خداوند هستیم و در برابر اراده او بی هیچ شکوه و گلایه سر تسلیم فرود می‌آوریم. مراسم تشییع پیکر آن بانوی بزرگوار و مجالس ترحیم متعاقباً اعلام خواهد شد.
تسلیت
مدیریت و تحریریه بهارنیوز، ارتحال این بانوی مکرمه را به خاندان شریف خاتمی تسلیت عرض نموده برای کلیه بازماندگان بخصوص فرزند فاضل آن مرحوم آقای سیدمحمد خاتمی صبری طولانی از ایزد منان مسئلت می نمایند.