به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۰ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۷۷۳۴۱
هشدار نماینده مجلس؛

تلاش‌ برای تغییر نتیجه انتخابات با پول مردم

گروه سیاسی: نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان نزدیک به احمدی‌نژاد در تلاش است افرادی را که دارای ظرفیت تایید صلاحیت و پایگاه مردمی هستند را در شهرستان‌ها مورد حمایت مالی قرار دهد.
تلاش‌ برای تغییر نتیجه انتخابات با پول مردم
محمدقسیم عثمانی در گفت‌و‌گو با ایلنا ضمن هشدار در مورد ورود جریان‌ انحرافی به انتخابات آینده مجلس تصریح کرد: اگر جریان‌های سیاسی برای رقابت در عرصه انتخابات فعالیت داشته باشند٬ این مساله خوب است اما نباید جریانی با پول‌های بادآورده که از بیت‌المال است٬ نتیجه انتخابات را در دوره‌های مختلف بتواند تغییر دهد.

نماینده بوکان در مجلس  ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی باید در زمینه یاد شده حساسیت داشته باشند که به نظر می‌رسد این حساسیت نیز وجود دارد. عثمانی در مورد جریان احمدی‌نژادی‌ها و حضور آنها در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: جریان منسوب به احمدی‌نژاد در بسیاری از استان‌ها و شهرستان‌ها فعال است و به عنوان مثال در حوزه انتخابیه بنده این افراد جلساتی را برگزار کرده‌اند و تلاش کرده‌اند با تخریب نماینده فعلی٬ از کسانی که پایگاهی در میان مردم دارند٬ با حمایت‌های مالی خود در امر انتخابات استفاده کنند.

وی افزود: جریان نزدیک به احمدی‌نژاد در تلاش است افرادی را که دارای ظرفیت تایید صلاحیت و همچنین پایگاه مردمی هستند را در شهرستان‌ها مورد حمایت مالی قرار دهد و از آنها در فرایند انتخابات به نفع جریان خود بهره گیرد که خوشبختانه نهادهای نظارتی و امنیتی اشراف کامل در مورد این موضوع دارند و در مورد اینکه حمایت‌کنندگان چه کسانی هستند و منابع مالی‌شان از کجاست٬ اشراف کامل دارند.

وی در پایان تصریح کرد: این اطلاع‌رسانی را باید به مردم برسد که گول افرادی را که با پول وارد عرصه انتخابات مجلس می‌شوند٬ نخورند. در این مورد مثال‌هایی وجود دارد در مورد افرادی که حتی هزینه حضور در انتخابات شورا‌ها را نیز هم نداشتند٬ اما در انتخابات مجلس پول‌های آنچنانی خرج می‌کنند لذا هزینه‌کرد چنین پول‌های کلانی برای انتخابات مجلس باید مشخص شود.