به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : ۸۱۴۲۰
اگر اندكي غيرت به شهدا و جنازه‌هايشان داشتيم؛

چرا اجازه‌دادیداحمدی‌نژاد باپررويي‌بالای‌سن بيايد؟

چرا اجازه‌دادیداحمدی‌نژاد باپررويي‌بالای‌سن بيايد؟
گروه سياسي: حجت الاسلام زائری طی یادداشتی در مورد حضور محمود احمدی نژاد در مراسم تشيیع شهداي غواص نوشت: اين عكس‌ها را نديده بودم و از حضور احمدي نژاد در مراسم تشييع جنازه شهدا در بهارستان خبر نداشتم. من هم مثل صدها هزار نفر ديگر بين جمعيتي بودم كه وسط بي برنامگي و بي نظمي متصديان امور عرق مي ريختند و لگد مي شدند ولي به احترام شهدا به روي خود نمي آوردند.

وي در ادامه نوشت: شب هم در برنامه گفتگوي ويژه خبري از سردار باقرزاده تشكر كردم و از اين يوم الله گفتم چون اين عكس را نديده بودم. راستش فكر مي كنم اگر سرسوزني تدبير و هوشمندي در برنامه ريزان اين تشييع جنازه بود نبايد اجازه مي دادند احمدي نژاد بالاي سن بيايد. عقل و ذكاوت و تدبير كه هيچ (ظاهرا بايد ديگر در افسانه ها دنبالش بگرديم ) اگر اندكي غيرت به اين شهدا و جنازه هايشان داشتيم نبايد اجازه مي داديم او بيايد بالاي سن و با پررويي ذاتي و هميشگي اش اين حضور با شكوه و معنوي را به سخره بگيرد و بي ادبانه حتى هنگام سخنراني محسن رضايي متوهمانه براي مردم دست تكان بدهد.

زائري ادامه داد: لااقل بعد از اين افتضاحات سريالي و دستگيري حلقه اولش نبايد اجازه مي داديم. ما كه وسط امت شهيد پرور بوديم ولي كساني كه دور و بر سن بودند آيا به غيرتشان برنخورد و دلشان نلرزيد ؟ آنهايي كه آنجا بودند چه طور اجازه دادند اين آقا بيايد بالاي سن؟ ترديدي نيست كه ما جماعت استادان ضايع كردن فرصت ها و لجن مال كردن موقعيت ها هستيم! بعد از سالها به بركت شهيدان فضايي براي ايجاد همبستگي و ترميم فاصله ها و پيوند زدن عموم به ارزشها به وجود آمده ، آن هم در سالي كه رهبر بزرگوارمان نامش را همدلي و همراهي ميان دولت و ملت گذاشته اند. آن وقت اين جوري ضايعش مي كنيم و اين فرصت طلايي را لگدمال مي كنيم برود! آيا واقعا هيچكس نيست كه سرسوزني حرص بخورد و نگران بشود؟

حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۹ ۲۳:۵۷
واقعا آدم پرورويي است. (309539)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۹:۳۴
میدونید چرا بالا اومد؟
من در مراسم بودم اذحام جمعیت اطراف وی باعث شد مسئولین اجرای مراسم از وی بخواهند بالا بیاید تا نظر مراسم بهم نخورد (309685)
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۳۵
پس از آنکه طرح ادامه ی ریاست جمهوری دو قلو های بهم چسبیده در انتخابات سال 92 به شکست انجامید, اینک طرح جداسازی دو قلوها با اعلام بازنشستگی آقای مشایی و با ارسال سیگنال هایی از سر استیصال به جناح راست به منظور نزدیک شدن به مراکز قدرت در دستور کار تیم آقای احمدی نژاد قرار گرفته است!؟ نه طرح جداسازی دو قلو ها و نه نزدیک شدن به جناح راست و مراکز قدرت و نه هیچ چیز دیگر نمی تواند بر کارنامه ی خسارت بار آقای احمدی نژاد و تمامیت خواهی وی سرپوش گذارد,چرا که آگاهی های مردم روزبه روز رو به افزایش می گذارد (309869)
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۷:۵۷
آقای احمدی نژاد در یک فرار به جلو می خواهد هم خود را به مراکز قدرت نزدیک کند; هم قوه ی قضائیه را از پی گیری پرونده های فساد دولتش منصرف کند; هم دامن آلوده به فساد دولت خود را در افکار عمومی پاک کند; هم خود را برای انتخابات آماده کند و... (310060)
ديانت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۱:۰۵
انشاالله به زودي ايشان را هم دستگير خواهند نمود تا امكان برگزاري جلسات هيئت دولت نهم در زندان فراهم شود (309734)
تورج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۳۰
دولت پاکدستان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (309786)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۵۸
بنویسید وقتی مداحان تعیین کننده سرنوشت یک کشور هستند،رئیس جمهور چه معنی دارد، از سعید حدادیان میپرسم تو که میگویی جیب ملت پر است ،،میشه بفرمایی درآمد شما از صد پستی که داری چقدر است،،و آیا کدام منبر امام حسن و علی را شما و محمود کریمی کمتر از ده الی 20 میلیون میگیرید در حقیقت جیب شما خیلی خیلی پر است، مواظب باشید جبیبتان سوراخ نشود ،،ملت بدبخت به فلاکت افتاده کاش جیبش خالی بود. (309827)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۵۹
احمدی نژاد معجزه هزاره سوم است یعنی تا985 سال دیگر موجودی مثل او بوجود نخواهد آمد . (309829)
بهار سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۰۵
جای میر ما هم خالی (309931)
عصبانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۰۴
این همه جا هست ولی از سید اصلاحات هیچ عکس و خبری نباید چاپ بشه. (309541)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۷:۴۴
من هم با شما موافقم کمترین رانتها و اختلاسها و... در دولت اصلاحات اما ب خاطر حمایت سید محمد محبوب از ... ک بعد معترض شدحالا ایشان ممنوع ا... می شود!! (309639)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۸:۵۷
وقتی در کشور ما به افراد دزد و اختلاس گر و رانت خوار می گویند آدم زرنگ ، یعنی در فرهنگ جامعه این موضوع عادی شده و زشتی این عمل از بین رفته . پس به جای آن کسانی که سالم و قانونمند هستند هر لحظه در مظان اتهام قرار می گیرند و به جای خلافکاران باید جوابگو باشند و محکومیت های کذایی هم فعلأ مال کسانی است که دزد بیت المال نبودند و در زمان مسئولیت شان بودجه کشور را حیف و میل نکردند و ... (309668)
م ح ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۰:۲۵
احسنت (309712)
على
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۲۱
از بالا آمدن اخمدى نژاد بالاى سن سهرانى فردى مثل سعيد قاسمى به اين مراسم با شكوه ضربه زد ، خيليها شوكه بودند كه چه كسى اين فرد را بعنوان سخنران دعوت كرده در نتيجه با وجود اين سخنران بالا رفتن احندى نژاد عادى بود و جاو رحيمى و بقائى خالى بود ! (309545)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۲:۱۵
شما مطلبتونو درست بنویسید ، نمیخاد تحلیل کنی . ( همش غلط املایی) (309604)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۰۷
خودتم اشتباه نوشتی:
نمیخواد رو نوشتی نمیخاد!!
مردم رو مسخره نکن!! (309840)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۲۲
مثل اين كه دوباره اين آدم فعاليت هاي پوپوليستي آش را از سر گرفته وان مداح با أدب! هم در شب هاي ماه مبارك رمضان برنامه دارد تا به عزيز ان انقلاب بد وبيراه بگويد !!!اقاي روحاني أجازه ندهيد اينها دوباره مردم را به سخره گيرند و روح شهدا ي گرا نقدر را بيازارند (309546)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۴:۲۱
پوپولیست به کسی می گویند که برای خوشامد روزگار هر هفته به دیدار خانواده شهدا برود ولی در جمع شهدا حضور پیدا نکند (309618)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۲۲
اقای روحانی نظر این کاربر راخوندید....اره اجراشد. (310004)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۲۲
خیلی دلت خوشه اقای زائری اینا اتفاقن با
وحدت ملی و همبسنگی ملی مشکل دارن
وگرنه اینرو رو به اون جایگاه نمیبردن
وخیلیهای دیگه که جاشون اونجا نبود .افسوس برای
سرزمینم و هموطنانم که تاراج هشت ساله را دیدیم
ولی انهاییکه باید میدیدن و یا دیدن به روی خود نمیاورند
تاریخ دوران ما همانند دوران قاجار یاد خواهد شد. (309547)
چه فرقی میکنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۸:۳۹
از کوزه همان ترآود که در اوست....از برگزارکنندگان این تجمع هم همین چیزا بیشتر برنمیاد....تفرقه و کینه و رو کردن افراد معلوم الحال.. (309656)
امرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۲۵
از رو که نمیره!! (309548)
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۲۶
از این به بعد هر مراسمی بود همۀ کسانیکه به آقای روحانی رای داده اند در آن شرکت کنید تا افراطیها نتوانند عرض اندام کنند (309549)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۹:۲۰
بدبختی همین همتاهنگیه که ما نداریم . اونا صد نفر جمع می کنند و ما حتی با پشتوانه حمایت از دولت جمهوری اسلامی نمی تونیم حضور داشته باشیم . با اینکه صدها و هزاران برابر اینها هستیم . البته نباید از ضعف سایتها و رسانه های اصلاح طلب گذشت که میتونن این موضوع رو هماهنگ کننند اما اصلا عین خیالشونم نیست متاسفانه (309679)
امیرازقم
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۲۷
شرکت نیکو 35 میلیارد دلار پول مملکت را به کمک همین محمود بالا کشیده !
اونوقت یه عده افراطی بیسواد کرسنت کرسنت میکنند . این بیسوادها از این نکته غافل هستند بابا کرسنت را شما لغو کردید و باعث شدید 13 میلیارد دلار جریمه بشیم . اگر کرسنت بود الان سالانه 180 میلیارد دلار از میادین مشترک همسایگان ما برداشت نمیکردند تازه دوسال دیگه ما میرسیم به برداشت اونها . حالا هم جدیدا گیر دادن به بال کرکس .بابا جمع کنید فسودگراها (309551)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۱:۳۴
با عرض شرمندگی و شرمساری
کرسنت رو خوندی که اینجوری براش خوشحالی میکنی مردم رو متهم میکنی؟
کرسنت خیانت بزرگ مسئولان وقت به مردم و کشور بود که نفت ایران رو با بهای اندک، خیلی پایین تر از قیمت وقت جهانی نفت قرار بود بفروشند!؟
معامله ای که با جرایمی مثل ارتشا همراه باشه، از پایه و اساس باطله! متن صریح قانونه
تو پرونده کرسنت طرف رشوه دهنده محکوم شد، چرا مسئولان طرف رشوه گیرنده رو معرفی نکردند تا کشور ایجور ضرر نکنه
اگه مهم نیست چرا از شروع به کار دولت تدبیر و امید، صحبت از کرسنت ممنوع شد (309748)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۱:۳۸
چه توسط مسئولان و چه توسط صداوسیما!؟
چرا نمیگذراند مردم از اخبار مملکت به درستی باخبر شوند؟
محمود احمدی نژاد هرچقدر هم که بد بود، خوبی ها و خدماتش رو در این کشور باید ستود. چون تا به حال هیچ دولتی به اندازه دولت نهم و دهم فعالیت عمرانی و اجرایی در کشور نداشت. (309752)
ما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۴۵
اره ما بیسوادیم که از این مملکت دفاع کردیم که الان توی باسواد خیانت کنی؟؟!!! (309888)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۳۰
آقای زائری برخورد سبک شما به غیرت ما میخورد که با محبوب اکثر مردم این حرف میزنید.ما از دست شما ناراحت هستیم که بی منطق حرف میزنید. احمدی نژاد چکار کرده .حداقل خدماتش هیچ ،مگر حضرت آقا از اعضا مجمع تشخیص انتخاب نکرده اگر به مردم احترام نمیذارید از مقام معظم رهبری خجالت بکش . (309552)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۶:۳۵
در مدیریت می کویند باید بین اختیار و مسیولیت هماهنگی و توازن باشد ایشان در دوره 8 ساله که اختیار انتخاب همکاران را داشت باید مسیولیت اعمال و کارهاشان را بپذیرد وقتی بقایی و رحیمی را خودش انتخاب کردایشان نمی تواند بگوید به من ربط ندارد مردم میگویند این دولت پاک دستان بود که میگفتی یا دولت ...... (309628)
با غیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۷:۵۶
آقای حسین گویا شما هنوز هم در خواب غفلتید !!!!!!!
احمدی نژاد فقط به جیب خودش و اطرافیانش خدمت کرد. بس کنید این دروغها رو...
کشور در دوران این مرد 50 سال به عقب برگشت اونوقت شما از منطق حرف می زنید. مگر رفتارهای سخیفش رو نمیبینید ؟؟؟؟؟ (309643)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۸:۴۲
چکار کرده ؟ ایرانی هستی؟ حتی اونور آب هم میدونن چکار کرده چند نمونشو خودم میگم ولی خوب و با دقت بخون اگه کم حافظه هستی یادداشت کن:
اختلاس معاوناش
پرونده برای دانشگاهش
هاله نورش
تخریب همه بجز کسانی که باهاش بودن بدون دلیل و مدرک با بگم بگم های پوشالی
تورم خانمان براندازش
تخریب شخصیت ایرانی در بین کشورهای مطرح و ...
و خیلی موارد دیگه (309657)
lijhf
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۹:۳۰
محبوب اکثر مردم ؟!؟!؟!
جدیدا مردم کسی رو که هر روز یکی از مفاسد دولتش رو میشه و یکی از یارانش رو به اتهامات مختلف دستگیر می کنند محبوب خودشون می دونند ؟!؟!؟ چه جالب نه واقعا مثل اینکه آخر الزمانه و همه چیز جاش عوض شده (309683)
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۰:۰۷
واقعاً طرفدارهاش هم از پرویی کم نمیارن (309708)
سرباز گمانم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۵۵
خوشم میاد امثال شما برای طرفداری از احمدی نژاد عضویت ایشان رو در مجمع تشخیص مصلحت مطرح میکنید اما نوبت به آقای رفسنجانی که میرسه نمیگید همین آقا در راس مجمع تشخیص مصلحت قرار دارد و تا میتوانید توهین میکنید (309818)
امحمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۳۲
شهدا رفتند تا فساد وغارت نباشد،
شهدا رفتند دروغ وتهمت نباشد.
قرار نیست و نبود که رئیس دولتی که بزرگترین مفسدان اقتصادی در طول تاریخ را در دامان خود پرورش داد.
در بالای سن مقدس شهداء برود. (309553)
امیرازقم2
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۳۳
حالا بدبخت ها تو وایبرو شبکه های مجازی پیغام میدن بیایید در فلان نظر سنجی شرکت کنید شاید درصد فلانی بره بالا . مثل نظر سنجی 100 هزار نفری انتخاب که با خودکشی شدند 16 درصد . من میگم با این همه فساد شما ها خجالت نمیکشید بابا چی میخواهید از این مردم . جوون امروز مشکل جنسی داره میخواد ازدواج کنه نمیتونه ولله برای جامعه ی اسلامی ننگه !ننگه زن سرپرست خانوار خودش را بفروشه تا شام بچه هاش را جور کنه . اونوقت آقایون با اجرای سیرک سیاسی بدنبال جایگاه و مسند هستند (309555)
دوربینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۳۳
آقای محتترم !حالیت میشه؟سخنران مراسم درحال ایرادسخنرانیه.آقای دوربینی هم درچنین مواقعی رعایت میکنه.گفتن میشه تبلیغات زودهنگام کردولی نه به هرقیمتی.درود برشهدای غواص عزیزکشورم. (309556)
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۳۵
جا داشت داش محسن با پشت دست به دهانش میزد
چون کسی که در مقابل ولایت ایستاد حق نداره بیاد دراین جایگاه معنوی اینطور دست تکان بده (309557)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۳۶
واقعاً حیف بود که احمدی نژاد آمد.
هر وقت او را می بینم به یاد وصیت امام عزیز می افتم که فرموده بود اجازه ندهید انقلاب به دست نااهلان بی افتد. (309559)
هموطنی از آذربایجان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۴۰
گل گفتی عزیز (310012)
محمد سرخي!؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۳۷
جواب !
چون بايد به او فرصت داده شود تا به ريش ملت بخندد (309560)
مصطفى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۳۷
مملكت واسه اوس محمود و يه مشت مداحه.بيچاره مردمى كه به اميد تغيير رفتن رأى دادن.تو اين چند وقت يه شعار بر عليه احمدى نژاد نديديم ولى بجاى رئيس جمهور مملكت و بزرگان مملكتو حسابى كوبيدن........ (309561)
حامد
United States
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۴۰
یعنی جناب زائری میفرمایند عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رو نباید راه داد رو سن؟ (309563)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۶:۴۱
فرستادنش مجمع تشخیص که آقای هاشمی حواسش بهش باشه .....مثل خاوری سر از کانادا در نیاره (309630)
نخود همه آش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۰:۵۷
جالبه که به یک عضو (و رئیس) مجمع تشخیص مصلحت می شود فحش داد، به یک عضو دیگر نمی توان از گل نازکتر گفت. (309727)
////
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۰۷
بله نبايد راه مي دادند، چون هاشمي رفسنجاني هم ريس و هم عضو مجمع تشخيص مصلحت است و مثلا اگر هاشمي در چنين روزي اين كار را مي كرد دلواپسان چه ها كه نمي گفتند. (309769)
امیرازقم 3
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۴۱
کوروش کبیر و داریوش بزرگ با این همه عظمت و جلال و شوکت صندلی قدرت را ترک کردن اونوقت تو oneدقیقه که 11سال طول کشید لیسانس بگیری دنبال صندلی شکسته هستی ؟ میدونی با اون 300 میلیارد دلار پول گم شده چند تا جوون سر زندگی میرفتند ؟ میدونی چقدر شغل میتونست ایجاد بشه ؟ نه بابا اصلا تو نمیخوای بدونی بدونه هیچ برنامه ای فقط به دنبال صندلی هستی ! تو عرضه داشتی یروز ارز را ثابت نگهمیداشتی تا قبل از سال 90 به ارز یارانه میدادی ! یارانه ی ارز !!!!!!!!!! (309565)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۴۱
بعید است که بدون هماهنگی برگزارکنندگان بالا رفته باشد.کلا مدتی است بنحو حساب شده تلاش میشود احمدی نژاد را دوباره مطرح کنند.دلیل آن هم واضح است:با وجودتمام اشتباهات متعدد وی جناح اصولگرا هنوز آلترناتیو مناسبی بجای او برای مقابله با اعتدال گرایان پیدا نکرده.تجربه انتخابات قبل به جناح راست آموخت: افرادی مثل محسن رضایی و جلیلی و حداد عادل و ولایتی حتی قالیباف کاریزمای لازم را برای رهبری این جناح ندارند.پس شاید بخواهند دوباره از احمدی نژاد (سربراه شده) استفاده کنند. (309566)
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۴۱
زبل خان اینجا زبل خان اونجا محمود خان همه جا (309567)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۴۵
لطفا در مورد تأ خير در بدهي پنجاه ميليارد دلاري شركت ظاهرا ملي " نيكو " وابسته به وزارت نفت به بيت المال خزانه كشور تحقيق ونظر سنجي بگذاريد
ظاهرا راه يافتگان به اصطلاح اصولگراي كنوني مجلس قصد دارند بازگشت ميلياردها دلار نفتي گم شده از بيت المال در دوره احمدي نژاد به خزانه ملت را با انتخاب مجدد خودشان در اسفند آتي گره زده و مسير رأي ملت را مديريت كنند. (309570)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۴۷
در مورد نامه دختران رحیمی چون باز نذاشتین مجبور
شدم اینجا بنویسم اولن چرا فقط مردم کردستان مگه
تخلفی که صورت گرفته منطقه ای بوده ؟ دوم اینکه این
نامه اثبات کرده که رحیمی تخلف کرده و گفتن که تنها
برای انخابات مجلس خرج شده پس چرا میگین بهتانه؟
خودتون وقتی میگین پولو گرفته و خرج نمایندگان مجلس
کرده یعنی به تخلفش اعتراف میکنین!! ودر اخر اینگونه
مظلوم نمایی مایه تأسفه واقعن، ولطفن مردم رو ..ر فرض
نکنید. (309573)
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۴۸
بهارجان کم آوردی سانسورچی هم شدی مردی کامنت های راجع به مهدی هاشم رو بذار (309574)
امیرازقم
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۲:۳۷
بنده خدا هاشمی نه عضو کابینه بود نه نماینده ی مجلس ! دنبال سوژه ی دیگری باشید فکر نکنم گند معاونان اجازه ی مانور را به شما بده . انقدری مهدی هاشمی مهدی هاشمی بکنید تا هاشمی دانتون پاره بشه (309607)
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۵۰
شما پروئی بی حد به یکی از چهره های عزیزما اینطور مسخره میکنی .شما چکاره هستی که از پیش خود حکم مکنید .اصلا با دیدن ایشان دل ما آرام میگیرد. برید از حسات بمیرید .بی انصاف (309575)
خس و خاشاک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۹:۱۲
دلتان آرام می گیرد یا جیبتان؟
وقاحت هم حدی دارد برادر من! (309674)
onlygod
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۲۱
قربونه دهنت. اونایی که به دکتراحمدی نژاد بی احترامی میکنن فقط وفقط بخاطر حسادته!!! چون باهزار امید به روحانی رای دادن دیدن احمدی نژاد خیلی بهتره ،بعدشروع کردن به تهمت زدن و خراب کردن دولت نهم... درود براحمدی نژاد... به امید بهار آزادی... (309853)
يك جنگ رفته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۵۱
ارواح طيبه شهداء از تزوير و شيطنت مدعيان دروغين در تلاطم شد و چنين بود حال و روز زخم خوردگان و آسيب ديدگان زنده انقلاب و جنگ واي بر حال هر كس كه خود را متعهد به خون شهدا دانست و در برابر اين پوزخندها عكس العملي نشان نداد (309576)
مهران
United States
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۵۳
بهار نفهمیدی چرا زمان پخش بازی ایران و آمریکا صدا و سیما پخش سرود ملی آمریکا رو قطع کرد ؟؟؟ آیا محافل ورزشی جایی برای عقده گشایی های سیاسی است ؟؟؟ الان اگه اونا با ما ابن کار رو می کردند دلواپسا چه کارا که نمی کردند (309577)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۰:۵۷
درود بر دکتر احمدی نژاد خار چشم منافقان . (309579)
زرگنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۸:۰۳
تو خودش نیستی؟؟؟ (309645)
هابیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۸:۰۵
میخواهند کاری کنند که مردم از شدت نفرت به اینها، حتی با شیطان هم کنار بیایند. (309646)
نخود همه آش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۱:۰۰
فکر می کنم کسی که مدعی ذوب در ولایت است و بعد در مخالفت با نظر ولایت یازده روز قهر می کند، ..... (309729)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۱:۱۴
با تمام احترام به آقای زایری
امیدوارم از اینکه حرفاتونو نمی شنوند خسته نشده باشید ... ما که خسته شدیم (309590)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۱:۳۰
البته اینو بگم ملت ما بدجوری فراموش کارند که اگر اینطور نبودن وضع ما خیلی بهتر بود. (309594)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۱:۳۱
تکبیر ...افرین (309595)
پرویز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۱:۳۴
خیلی تلخه ولی باید دقت کنیم در توجیه مردم چون ممکنه خیلی ها که دستی تو قدرت دارتد هتوز تمایل به آمدن احمدی نژاد و بدتر از ایشان را داشته یاشند و دارند. (309596)
حامد
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۱:۵۰
سي و اندي سال تلاش كرديد مردم رو بيخيال كنيد. الان دقيقا به چي اعتراض داريد؟ كوچكترين تجمعات اعتراضي و صنفي رو با مشت آهنين له كرديد الان دنبال حق طلبي هستيد؟ (309600)
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۱:۵۹
امروز خون شهدا برای برخی مصداق بلیت بخت آزمایی به خود گرفته است و بسیار با آن قمار می کنند . (309602)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۶:۰۳
سی ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ ، ﭘﺸﺖ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﻣﯿﻦ ، ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ میخواستن با جونشون ﻣﻌﺒﺮ ﺑﺎﺯ ﻛﻨﻨﺪ
یکیشون ﭼﻨﺪ ﻗﺪﻡ ﻛﻪ ﺭﻓﺖ ﺑﺮﮔﺸﺖ...
همه فکر کردن ترسیده !! ﭘﻮﺗﯿﻦ ﻫﺎﺵ ﺭﻭ ﺩﺍﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ : « ﺗﺎﺯﻩ ﺍﺯ ﺗﺪﺍﺭﻛﺎﺕ ﮔﺮﻓﺘﻢ ؛ ﺑﯿﺖ ﺍﻟﻤﺎﻟﻪ» ﺑﻌﺪ ﭘﺎﺑﺮﻫﻨﻪ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺮﻧﮕﺸﺖ....
روحشان شاد
قانون رو که به سخره گرفتید حداقل به حرمت خون شهید پاک دزدها رو محاکمه کنید (309627)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۲:۴۷
اقای زائری یواش تر، خیلی تند داری می ری ... ایشان عضو مجمع هستند با دستور رهبری (309610)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۷:۳۱
در گاه خداوند و قانون همه با هم برابرند چه عضو مصلحت نظام چه من بیکار ، اگر یکبار تو زندگیت قرآن رو خونده باشی می بینی که لحظه عذاب حتی به پسر نوح هم رحم نشد پس دنبال privilege نباش.
- فَمَنْ یعمَل مِثقالَ ذَرةٍ شَراً یرَهُ. :پس هرکه به اندازه ذره ای بدی انجام دهد آن را می بیند.
می خواهید قرآن رو هم دور بزنید؟ (310050)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۳:۳۳
.....یعنی از هیچ کس نمی ترسن؟ چرا کسی احمدی نژاد و مشایی و مرتضوی رو بازداشت نمی کنه؟؟؟؟؟؟ (309613)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۴:۰۶
عملیاتی که لورفته بوددوستاني که دم از انقلاب میزنیم کاش اخلاص شهدا روميداشتين واينجادست از سیاه کاری وسیاسی بازی برميداشتين درودبرشهدا (309617)
محمدسبزآبي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۴:۲۴
اگه اين نميخواد كانديد بشه پس جرا همه جا خودش رو نخود هر آش ميكنه! (309623)
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۶:۴۰
این مداحان چنین قدرتی را ازکجا میآورند،آیا آزادی بیان فقط برای این نوع اشخاص باشد. چرا درمملکت ما باید این گونه برای مردم عادی باشد؟چراکسانی که بیت المال راغارت کردند ازادانه می چرخند،وکسی که دزدیهای آنها را برملا میکند باید راهی زندان شود؟! (309629)
پرهام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۶:۵۴
این اقا هر چه که بوده در دو دوره با رای بالایی انتخاب شد و مهر تایید بالی بیست میلیون از مردم رو گرفت پس توهین به ایشون توهین به مردم ایران محسوب میشه از این به بعد به ما مردم ایران بی احترامی نکنین (309632)
میابی /مدیر پایگاه خبری ،خبرمرند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۷:۱۵
با سلام وعرض ادب
میدانم این نظربنده قطعا درج نمی گرددولی باید گفت
بخودآئیم
شهدا وخانواده شهداقیم نمی خواهند.
آری شهداشرمنده ایم
خانواده شهدا قیم نمیخواهند.خانواده شهدا وحدت مسئولین وملت را می خواهند .
خانواده شهداتمام جریانات را رصد می کند.هرمقامی ویا گروه سیاسی وغیره بخواهند جهت رسیدن به اهداف سیاسی خود ازخون شهدا بهره برداری نمایند سخت دراشتباهند.باید گفت خانواده شهدا با هرگونه فتنه اعم ازسوی اصوالگرایان ویا اصلاح طلبان ویا ضد انقلابیون ویا از طرف گروه انحرافی عامل فتنه اعم ازداخلی وخارجی قطعامخالف ... (309634)
با درایت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۷:۲۰
بنظرم احمدی نژاد بسیار هم کار خوبی کرد رئیس جمهور محبوب ایران و سایر کشورهای جهانه حتی بچه های کوچولو هم تو دنیا (اسپانیا) او را با نام کوچک می شناسند (309635)
پارسا
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۷:۳۷
تاریخ مکرر بر ایرانیان تکرار می شود چون شناخت و تحلیل درستی از وقایع ندارند! (309638)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۸:۲۱
دولت شما بجز فروش غيرت ايرانيان و گراني و فشار بر قشر ضعيف چه كار كرده در جامعه هركه برا باند پول دار كار نكنه امد بدي است درود بر احمدي نژاد واقعا جاي خوبي را انتخاب كرده (309648)
از طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۸:۲۳
ما بودیم ولی اگه بیشتر میموندیم یه بلایی سر اونا میاوردیم ولی به خاطر حرمت مراسم کوتاه اومدیم. (309649)
طاهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۸:۲۸
احمدی نژاد محبوب 25ونیم ملیون آدمه. الانم همه دوستش دارند! اگه بازم شرکت کنه بی شک پیروز میشه. شماها برید یه فکری به محبوبیت خودتون کنید (309651)
جا مانده اي از شهداي كربلاي 4
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۸:۳۰
من هم وقتي ديدم احمدي نژاد رفته بغل دست محس رضايي ايستاده از شهدا خجالت زده شدم خدا از برنامه ريزان آنروز نگزرد كه خون به دل ملت كردند (309652)
تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۸:۳۳
درست گفتید : هیچکس نیست سر سوزنی حرص بخورد و نگران شود !
مگه ما تو اروپا زندگی می کنیم !؟ (309653)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۸:۳۵
این احمدی نژاد خودسر است و از خون شهدا میخواهد استفاده ابزاری برای مقاصد خودش کنه .بمیرم برای خون پاک شهدا. (309655)
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۸:۴۶
چی هی برای خودتان تا کم می ارید دنبال متهم می گردید .
شما هم بدور از سیاسی کار برای مردم کار کنید تا مردم دوستان داشته باشند
ما احمدی نژاد و هاشمی وروحانی نمی نشناسیم ما امثال شهید رجائی ها را برای انقلاب دوست داریم تا کور شود هر آنکه نتوان دید (309659)
متعجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۸:۴۷
دکتر احمدی رو ولن کن
دکتر محسن دوباره لباس رزم پوشیده!!! (309660)
ب گ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۸:۴۹
آقای زائری به شما مربوط نیست که چه کسی به روی سن می آید و چه کسی نمی آید (309661)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۹:۱۹
داستان چیه . یک مداح معمولی میاد و در شب مقدس ماه رمضان به رئیس جمهور میلونی توهین میکنه و رای مردم رو میبره زیر سوال . بعدش به شناسنامه انقلاب و یار دیرین امام حضرت آیت الله هاشمی توهین میکنه . خدایا اینا چه کینه و حرص و عقده ای نسبت به امام ملت دارن که خودشونو دروغین پیرو امام میدونن اما نمی تونن حرص و کینه اشون رو نسبت به امام و یاران امام و بیت امام پنهان کنند . وقتی اینا ادب رو رعایت نمی کنند چرا آزادانه بی ادبی و توهین می کنند؟؟؟؟ (309678)
خرم سلطان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۹:۲۴
اتفاقا بذارید تو چشم باشه ملت عزیز ایران خیلی زود همه چیز رو فراموش می کنن بهتره تو چشم باشه تا کرده هاش فراموش نشن. (309680)
aomidia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۹:۳۵
اگرسخنان ادیبانه احمدی نژاد را بیاد بیاریم نمیبایست به ایشان اجازه هرگونه حضوری در مجالس بدهیم (آنجایش میسوزد .دوکلمه از مادر شوهر بشنوید.وووووووو) حیف از ایران اسلامی که چنین رئیس جمهوری را انتخاب نموده ومتاسفانه از چنین رئیس جمهوری دعوت مینمایند) کشور مطهریها و خیام ها. فردوسی ها .مولوی ها وووو (309686)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۹:۳۷
همه باید ازدکترروحانی حمایت کنیم تادست این اقای .....وحامیانش کوتاه شود (309687)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۹:۴۰
آقای زائری الان شما "مصداق" همدلی و همزبانی شدی؟!! آدم بظاهر مومن شما که بخاطر انتخابات هر حرفی میزنی مسلماً عادل نیستی.
احمدی نژاد هرچی بود منتخب مردم بود...
و ان شاءالله دباره منتخب مردم خواهد شد... (309689)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۹:۴۱
زمان امام حسین (ع) کوفه شهری بود که همه از قرآن میگفتند و تمام ظواهر را به بهترین شکل ممکن انجام میدادند و پای منبر از پیامبر و روایت هایشان سخن میگفتند شهر کوفه شهر اسلام بود و نبود ،شهر اسلام بود بخاطر اینکه تمام پوسته اسلام را رعایت میکرد و شهر اسلام نبود بخاطر اینکه از عدالت ،انصاف ،گذشت ،و برابری و ...خبری نبود روح اسلام فدای کالبدش شده بود ،امام حسین (ع)قیام کرد تا تزویر و ریا بر روح واقعی و هسته اصلی اسلام پیروز نشود و اسلام را جعل نکنند (309691)
بيلي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۹:۵۳
آقاي احمدي نژاد هميشه از مبارزه با فساد حرف زد ولي ...
..... خود درد است ولي از درمان حرف مي زند . (309696)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۹:۵۶
چه اشکالی داره
دکتر دوستت داریم (309698)
تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۹:۵۷
از کجا معلوم که خودشون نبردنش بالای سن؟؟؟؟؟ (309700)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۰۹:۵۸
همدلی و همزبانی دولت و ملت یعنی این؟
احترام به مقام معظم رهبری یعنی این؟
مداح هفت تیر کش به رییس جمهور میگه عرضه نداری برو کنار.
حالا فکر کنین یکی به محمود خان همچین حرفی میزد اون موقع؟
حدادیان هم که دیشب ترکونده (309701)
آنتی ویروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۰:۰۱
مگر نمیگید مراسم تشییع شهدا یک مراسم ملی بود خب شما جماعت اضلال طلب واپسگرا هم میومدید یه عرض ارادتی به شهدا میکردید.مگر کسی جلوتونو گرفته بود .چرا هیچکدوم از شماها و افراد سیاسی شاخص جریان شما نیومده بودید. خودتون اینجور جاها آفتابی نمیشید نمیرید اونوقت میگید چرا مصادره میکنید.درثانی هرکاری بکنید نمیتونید پیام تشییع شهدا رو با این حرفها بایکوت کنید .اون پیام چیزی نبود جز مرگ بر آمریکا .هرکی عصبانیه بره به جهنم.. (309703)
آموزگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۰:۰۵
آقا احمدی نژاد در قلب مردم جای دارد حالا می خواهد روی سن باشد یا پایین سن و اینو بدونید محبوبیت احمدی نژاد در بین مرد هزار برابر آن هایی است که روی سن هستند . این حقیقت را نمی شود انکار کرد . (309705)
.....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۰:۰۸
احمدی نژاد با پرویی بالای سن نرفت با افتخار هر چی تمام تر رفت کلیپ‌ها را تو شبکه های اجتماعی ببیند ولی کاش نمیرفت حضورش مثل سکوتش بود که بهانه واهی دست بعضی ها نده (309710)
احمد لشکری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۰:۱۵
اومده بگه خون شهدا واس ماس... (309711)
دارابی
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۰:۳۲
من نمی دانم چرا دست از چپ و راست بر نمی دارید از خون شهدا خجالت بکشید هر کس چه چپ و چه چه راست به این ممکلت خیانت می کند به حق خون همین شهدا خداوند او را رسوا کند (309715)
حمومی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۰:۳۷
فکر کرده هنوز رییسه . نمیدونه باید بزودی بره کنار رحیمی و بقایی (309717)
vahid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۰:۴۱
اقای رضایی هم غیرت داشت همونجا بهش می توپید !!!! (309719)
منوجانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۰:۴۵
احمدی نژاد درمقابل ولایت ومردم ایستاداوهمه رابه سخره گرفت اوبرسینه دزدان بیت المال مدال لیاقت چسباند یادمون هست خط قرمز احمدی نژاد کجا بود هرگونه انتقاداز اینها خط قرمزش بود حیف درتشیع جنازه غواصان فرمانده انروزشان درکنار این ایستاد وسخنرانی کرددرروزحساب برادرمحسن بایدجوابگوی این حرکت اقای رضایی باشه احمدی نژاد باید محاکمه شود نه بریش من بخنده ودست تکان بده (309721)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۰:۴۷
درودبرنگارنده این متن

حرف دل مردم
واقعا اون برای چی رفت بالا؟؟؟؟؟؟ (309722)
76
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۰:۵۲
.....باطرح به اصطلاح هدفمندی پدرملت رودراورده (309726)
مهدی حیدرزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۰:۵۹
هوا بس نا جوانمردانه سرد است! (309728)
پورامینی از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۱:۰۳
عملکرد ضعیف ومنفعلانه میتواند رقیب را تحریک وتشویق به حضور فعالانه در میدان فعالیت سیاسی کنداصلاح طلبان مواضع ورویکرد خود را نه تنها سیاسی بلکه اقتصادی را نیزبرای افکار عمومی روشن کنند ودر مورد کاهش تورم متوهمانه اضهار نظر نکنند وهشدار لازم را به دولت تدبیر وامید بدهند... ادامه (309733)
انتخاب 94
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۱:۰۹
من متاسفم ریس جمهور مملکت را انتخاب مردم را یک نوحه خان دارد هر چی از دهنش میاد بهش میگه جناب روحانی نباید به این اقایون اجازه بده من تعجبم از محسن رضایی هستش که کنار چنین ادمب می ایسته تا هاشمی بزرگوارو تخریب بکنه جناب نوحه خوان بزار مردم مجلس را هم بگیرن اون موقع دغ میکنی وبهتون میفهمونیم که مردم چیز دیگری میخوان جناب روحانی جلوی اینجور انسانها باید عکس اولعمل شدیدی برخورد کنند ان همه دزدی شد اقایون ناراحت نشدنند بخدا خون شهدا را این اشخاص دارن بازی میکنن باهاش... (309736)
پورامینی از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۱:۱۰
کاهش تورم نسبت به رشد اقتصادی در دوسال اخیر بیشتر ناشی از سیاستهای پولی ومالی انقباضی ورکودی بوده ومبتنی بر رویکرد تعادل بین سیاست های پولی انقباضی وانبساطی که کاهش انتظارات تورمی ویا کاهش احساس تورم را بدنبا داشته وموجب رونق کسب و کار شود نبوده است فراموش نکنیم که دولت سابق با شعار نفت روی سفره مردم به پیروزی رسید (309738)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۱:۴۶
اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟ (309756)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۱:۳۷
از مداحان سو استفاده کننده از نام سالار شهیدان اجازه گرفت.که بلدند به هرکسی توهین کنند و نمی دانند که اقای ما اینگونه نبود. (309751)
ملت ودولت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۰۰
4=2+2 جوجه را اخر پائیز شمارش می شود (309764)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۵۲
تا کور شود هر آن که نتواند دید.درود بر دکتر احمدی نژاد مردی از جنس مردم. (309812)
sanan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۵۸
امام عزیز گفتن نظامی ها حق دخالت در سیاست وندارن روحشون شاد کجایند ببیند مداح ها هم تو سیاست و همه چیز جامعه دخالت دارن خطاب به .....ی هفت تیر کش و حدادیانی که من حسابی دیگر روی او میکردم لطفا لطفا نظرات سیاسیتون برا خودتون نگهدارید و سیاست و به اهلش یعنی امثال دکتر ظریف و دکتر لاریجانی وحقوقدان بزرگ دکتر روحانی واگذارید آخه مداحی که برای 3 ساعت دعا ندبه و روضه خوانی 20 تا 30میلیون تومان میگیره کجا از حال جوونای بیکار و متاهل و بی پول و از حال پدر ومادران بدبختبیکار خبر دارن (309826)
----------------
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۰۷
باید جلویش را میگرفتند تا نیاید بالا (309841)
بسیجی واقعی همت بود و باکری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۰۸
مداحان عزیز شما که برای یک شب مداحی 10 20 ملیون میگیرید کجا از فقر و فلاکت مردم خبر دارید دولت یازدهم چه پست و نقامی از شماها گرفته که شماها هم دلواپس شدید شماها چرا دولت قبل که میلیارد دلاری اختلاس میکرد دلواپس نبودید بد نبود کمی هم دغدغه مردم و داشتید شماها (309843)
زجر کشیده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۲۶
سید خندان و محبوب ما ایرانیان حتی ممنوع ال... هم شود مهرش در قلب ما ایرانیان هست و خواهد بود. به امید روزی که ایشان دوباره به روی کار آمده و اقتصاد این مملکت را از دست داعشی های اقتصاد نجات دهد (309857)
آموزگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۳۱
هم سید خندان هم احمدی نژاد قهرمان در قلب مردم ایران جای دارند . نمی دانم این چه سیاستی است که روسای جمهور این کشور پس از اتمام دوره ی خدمت خود باید خوار و ذلیل شوند . (310010)
وطن دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۴۷
خب اینجا ایران است دیگر!!وما عادت داریم که کارهای بزرگ را به دست آدم های کوچک داده واز تمام فرصتها نهایت ... استفاده را بکنیم...... (309893)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۲۸
حالا اینا رو ول کن
صدا سیما جو گیر شد ازش گزارش نشون داد
ای صدا و سیمای .... (309967)
»هدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۲۳
من هم مثل صدها هزار نفر ديگر بين جمعيتي بودم كه وسط بي برنامگي و بي نظمي متصديان امور عرق مي ريختند و لگد مي شدند ولي به احترام شهدا به روي خود نمي آوردند. . همین کافیه (310005)
سیده کبری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۵۷
از بعد از رحلت امام بیش از 80%قدرت همیشه در دست جناح راست بوده ودر دولت 9و10 این قدرت 100%شد (قدرت=سیاست گذاری تریبونها-نظامی وانتظامی-نهادهای تعیین صلاحیت یا رد صلاحیت مانند شورای نگهبان-مجلس شوری اسلامی-موسسات مالی گسترده مانند ماده 10 امام-بنیاد مستضعفان-کمیته امام-و... ودر این دوران مملکت دارای بحرانهای مختلف تورم-بی اخلاقی-رشد اقتصادی منفی-بیکاری-طلاق-آلودگی و...شده است اما باز هم ادعای قدرت طلبی دارند.اگر یک ذره وجدان داشته باشند سران آنها باید محاکمه واجازه حضور در قدرت نداشته باشند. (310022)